"Pell a pell" a la Quirón?
"Pell a pell" a la Quirón?
Hola noies!
Potser alguna ja ha obert un post amb aquest tema (en aquest cas, sorry!). Aquest dissabte en el suplement de La Vanguardia hi havia un article molt interessant sobre el “pell a pell” immediatament després del part i durant uns dies i em va convèncer totalment i ho vull fer, però si tot va bé pariré a la Quirón i no sé si, en aquest sentit, respecten els desitjos de les mares o tenen el seus protocols i has de passar pel tub.
Gràcies!!
Potser alguna ja ha obert un post amb aquest tema (en aquest cas, sorry!). Aquest dissabte en el suplement de La Vanguardia hi havia un article molt interessant sobre el “pell a pell” immediatament després del part i durant uns dies i em va convèncer totalment i ho vull fer, però si tot va bé pariré a la Quirón i no sé si, en aquest sentit, respecten els desitjos de les mares o tenen el seus protocols i has de passar pel tub.
Gràcies!!
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: "Pell a pell" a la Quirón?
Vaig parir el 10 d'agost a la Quirón amb l'equip Cabero i ara per protocol fan pell a pell des del primer moment ;) només separen el nadó per pesar-lo i posar-li un bolquer :)
Jo hi vaig parir el 14/08 bessons i per cesarea i en aquest cas no hi va haver pell amb pell :( Els hi van portar al meu home a l'habitacio i els va tenir a sobre fins k jo vaig pujar a habitacio, pero tots 3 vestits. Espero k no et facin cesarea doncs. Sort!!! :*
Ole ole, doncs no estamos tan mal!
gràcies noies!! felicitats pels vostres xurumbelets! com ho porteu?
gràcies noies!! felicitats pels vostres xurumbelets! com ho porteu?- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Altres diferències amb el primer part (desembre de 2012):
- Deixen bategar el cordó umbilical i no el tallen fins que deixa de fer-ho.
- No s'emporten el nen per fer la revisió pediàtrica fins passades dues hores des del naixement com a mínim.
- Molt recolzament amb el tema lactància materna.
- Deixen bategar el cordó umbilical i no el tallen fins que deixa de fer-ho.
- No s'emporten el nen per fer la revisió pediàtrica fins passades dues hores des del naixement com a mínim.
- Molt recolzament amb el tema lactància materna.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |