Petites perdues setmana 5 embaras
Petites perdues setmana 5 embaras
Bona tarda,
Estic embarassada de 5+4 i avui he tingut pèrdues al aixugar-me, la primera vegada rosa clar i la segona marró fosc. Ahir al migdia vaig tenir relacions i no se si les pèrdues poden ser degudes a això gairebé 20 hores després.
He trucat a la ginecòloga i m'ha dit que si no van a mes, ni tinc dolor, ni febre que no em preocupi, que faci repòs i que si veig que va a mes que vagi a urgències.
La veritat és que estic espantada, a alguna us ha passat???
Moltes gràcies!
Estic embarassada de 5+4 i avui he tingut pèrdues al aixugar-me, la primera vegada rosa clar i la segona marró fosc. Ahir al migdia vaig tenir relacions i no se si les pèrdues poden ser degudes a això gairebé 20 hores després.
He trucat a la ginecòloga i m'ha dit que si no van a mes, ni tinc dolor, ni febre que no em preocupi, que faci repòs i que si veig que va a mes que vagi a urgències.
La veritat és que estic espantada, a alguna us ha passat???
Moltes gràcies!
Re: Petites perdues setmana 5 embaras
Hola arimar!
podrien ser degudes a que ahir vas mantenir relacions. Jo al principi de l'embaràs tb vaig tenir pèrdues i tot ha tirat endavant. Tu fes cas a la teva gine. Diuen que si és marró fosc és sang vella.
Ànims!!
podrien ser degudes a que ahir vas mantenir relacions. Jo al principi de l'embaràs tb vaig tenir pèrdues i tot ha tirat endavant. Tu fes cas a la teva gine. Diuen que si és marró fosc és sang vella.
Ànims!!
Jo en vaig tenir durant el primer trimestre. No sabien de què venien. A mi em donaven progestarona. Tu tranquil.la pk és molt freqüent tenir pèrdues al principi i segur que el teu cas és per implantació.
Ja se que és fàcil de dir però només pots estar trankil.la i confiar amb el teu bebe!!!
Ja se que és fàcil de dir però només pots estar trankil.la i confiar amb el teu bebe!!!
Moltíssimes gracies noies!!!
Ara he anat de nou al lavabo i no he tacat!!
Una abraçada forta.
Ara he anat de nou al lavabo i no he tacat!!
Una abraçada forta.
Hola
Jo tb en vaig tenir i si es de color rosa fosc o marró no et preocupis, una mica d repos i ja esta això en diuen fluix hi ha moltes dones q els hi passa que tenen molt d fluix durant tot embaràs només cal vigilar una mica més i ja està, a mi me va passar i tinc un fill de 4 anys.
Ànims i sort
Jo tb en vaig tenir i si es de color rosa fosc o marró no et preocupis, una mica d repos i ja esta això en diuen fluix hi ha moltes dones q els hi passa que tenen molt d fluix durant tot embaràs només cal vigilar una mica més i ja està, a mi me va passar i tinc un fill de 4 anys.
Ànims i sort
A mi em va passar, era només al netejar-me i no sempre, mai tacant les calçetes. Era de color marró fosc i de vegades una mica rosat, el ginecoleg no li va donar importancia, em va dir que les primeres setmanes era normal sempre que no fosc color vermell viu i cada cop que anes al bany.
Tranquila que no serà res
Tranquila que no serà res

Òliver, ens veiem aviat!!!
- PEDRA LLUNA
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dt. feb. 04, 2014 12:02 pm
A mi em va passar a la setmana 5 amb fluix rosat i una altra a la setmana 7 amb fluix vermell, jo vaig anar corrents a urgencies i el 1er que em preguntaven era si havia tingut relacions, miraven que tot estes be i em deien k si no era fluix tant abundant com regla i anava acompanyat de forts dolors que no patis, pero que davant del dubte que anes a l'hospital sempre que vulgues, la veritat es que et fan una eco i et dona tranquilitat. Anims que no sera res, fes algo de repos uns dies i ja esta.
A mi em va passar a les 5 i a les 6 i segueixo embarassada, ja de 16 i tot està bé. La gine em va dir que 3 de cada 10 dones tenen pèrdues al principi de l'embaràs i acostuma a ser fins que l'embrió està ben implantat. Ja veuràs que no serà res, però si t'has de qdar més tranquil·la, apropa't al metge i que et mirin.
Moltissimes gràcies a totes, de veritat que llegir les vostres experiències em dona molt ànims. Ara estem a fora de vacances, no descarto dijous quan arribem a Barcelona de passar per la Maternitat, tot i que si les pèrdues ja han minvat, no se si es molt acertat passar i dir que vinc un dijous perquè dimarts vaig tenir pèrdues. En fi, paciència i confiar en que tot anirà bé!
Gràcies de nou boniques!
Gràcies de nou boniques!
Bon dia! Ahir vaig anar a urgències a la Maternitat per a que em fessin un cop d'ull, l'embrió esta perfecte, no li vam escoltar el cor perquè estava de 5+6 i em va dir el gine que encara era d'hora, no hi ha cap hematoma. Així que em va dir que no em preocupes que de moment sembla que tot va be per les mides del embrió, ara mereix 2,5mm. Així que a estar el mes positiva possible i espero a la propera eco poder sentir-li el cor per a quedar-me tranquil·la. Em va dir que si son pèrdues amb poca quantitat de sang, que tranquils, que torni a urgències si el sagnat fos com el de una regla.
Gracies per tot de nou!!
Gracies per tot de nou!!
Que bé Arimar!!! El millor és anar al metge davant el dutbe, per això estan... jo (estic una mica emparanoiada tot s'ha de dir...) he anat 2 vegades a urgencies, primer per el sagnat com tu i la última no fa gaire perque vaig tenir un episodi de morenes i em semblava que l'Òliver no es movia prou... vaig dir que feia hores que no el sentia (tot i que era mentida... el sentia però molt poquet...) i al informe van possar com a diagnostic: ansietat de la mare jajajajaja
Enhorabona Arimar!!!!
Enhorabona Arimar!!!!

Òliver, ens veiem aviat!!!
Arimar, me n'alegro moltíssim. Ara a relaxar-se i a ser positiu, i davant qualsevol dubte, cap al metge!
Astra ha escrit:Que bé Arimar!!! El millor és anar al metge davant el dutbe, per això estan... jo (estic una mica emparanoiada tot s'ha de dir...) he anat 2 vegades a urgencies, primer per el sagnat com tu i la última no fa gaire perque vaig tenir un episodi de morenes i em semblava que l'Òliver no es movia prou... vaig dir que feia hores que no el sentia (tot i que era mentida... el sentia però molt poquet...) i al informe van possar com a diagnostic: ansietat de la mare jajajajaja
Enhorabona Arimar!!!!
Jajajaja!! La veritat es que com en tot, fins que una no ho viu, no entén 100% als altres! Jo sempre pensava buff, que paranoiques algunes mares (treballo amb nens) i ara les entenc taaant!!!
Si, si, davant de qualsevol dubte, de cap al metge!!
Gracies guapa!!
Noma ha escrit:Arimar, me n'alegro moltíssim. Ara a relaxar-se i a ser positiu, i davant qualsevol dubte, cap al metge!
Moltes gràcies guapa, si, si, la veritat es que la eco tranquilitza molt!!!!
A mi em va passar una cosa semblant i també vaig anar a urgències! Sempre és millor que et mirin i et diguin que tot està bé!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |