Cotxet marca Graco, recomanable?

Salut, dubtes i preparatius.
petitacuca
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

Cotxet marca Graco, recomanable?

EntradaAutor: petitacuca » dc. set. 03, 2014 9:38 pm

Bones,

Avui hem continuat a la recerca de cotxet. Quin món! Si ja tenia dubtes, avui encara me n'han sortit més! Però bé, anem al gra.

Fins ara havia vist cotxets de 600€, 800€,1000€ etc (haviem visitat el corte ingles x tenir una referència, i tb vaig passar pel prenatal).

Avui hem anat a una botiga de nens i ens han ensenyat el Graco (no sé quin model era), que es ven trio (si o sí) per 420€.
Clar, aquesta diferència de preu també em provoca desconfiança. Abans d'aquest ens agradava bastant el city versa GT, que duo al corte ingles val 880€ xo se d'una amiga que li va costat 670€.

Per una banda, si els dos ens agrada, doncs tant x tant el barat i tenim una peça més (tot i q potser el maxicosi no lhaguessim comprat), però per l'altra em fa por que vagi a lo barat i a la mínima que vagi x camins em quedi encallada o se'm trenqui alguna peça..

Consells??

Merci!
barrufa!
:: peixet
:: peixet
Entrades: 255
Membre des de: dj. des. 15, 2011 11:02 am

Re: Cotxet marca Graco, recomanable?

EntradaAutor: barrufa! » dc. set. 03, 2014 10:20 pm

Jo vaig comprar el graco evo i n'estic contenta. Jo si que el recomano. Molt lleuger, fàcil de plegar... Ara tenim cadireta perque el nostre ascensor és diminut i l'haviem de plegar cada cop. Però els avis el segueixen utilitzant i molt bé.

Jo si que te'l recomano!
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dj. set. 04, 2014 8:53 am

Bon dia petitacuca!

Jo també et recomano el cotxet de la marca Graco.

Nosaltres, en el seu moment també vam mirar diversos cotxets... I la veritat que sempre mirem molt el tema econòmic... Ara no recordo quin model de Graco vam comprar, quan arribi a casa ho miraré i ja et diré, era un de dues peces, i era considerablement més barat que altres marques... primer també vam com desconfiar, sempre penses, si és més barat li faltarà alguna cosa o qualitat... també vaig buscar per internet i el final ens vam decidir a agafar-lo.

Nosaltres hem acabat contents, (bé encara l'utilitzem tot i que poc, perquè la "petita" ja té 28 mesos i en moltes ocasions ja anem caminant, o amb altres vehicles) Els inconvenients que li vam trobar van ser: Què el nostre model concret es plega molt poc, i si el portes al cotxe, ja t'ocupa gairebé tot el malater... i al deixar-lo a la llar també era el que ocupava més espai que els altres, a l'ascensor de casa dels avis que és petit, cada cop l'haviem de plegar per poder-lo entrar perquè tot ell era molt ample... Però pel demés nosaltres l'hem trobat bé, ens sembla que la nena sempre hi ha anat ben asseguda i comòde, tampoc mai s'ha trencat res... ara està deteriorat pel propi us.

Sort en la decisió.
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dj. set. 04, 2014 10:39 am

El meu germà el té i la nena té dos anys i encara el fa servir, i ja et dic que no l'han tractat amb massa carinyo.

Nosaltres vam optar també per una opció econòmica (kiddy) i n'estem molt contents. Jo crec que si pots gastar el que sigui potser sí que hi ha eleccions millors, però en el nostre cas era impensabla gastar 1000€ en un bugaboo o un stokke.
Imatge

ImatgeImatge
petitacuca
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

EntradaAutor: petitacuca » dj. set. 04, 2014 10:00 pm

Merci guapes!

En principi no tinc problema amb el preu pq serà un regal per part de pares i germans, però trobo excessiu pagar 1000€ o més per un cotxet. Per tant stooke i bugaboo descartadíssims.

Estic amb el Graco o el City Versa GT de BabyJogger

Aix!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::