40 setmanes i no encaixat

Salut, dubtes i preparatius.
roella
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dj. des. 12, 2013 12:16 pm

40 setmanes i no encaixat

EntradaAutor: roella » dv. ago. 08, 2014 4:15 pm

Hola!
Doncs avui és la meva ddp i en la revisió d'ahir el gine va trobar q el meu petit no només no està encaixat sinó q està molt i molt amunt. Em va dir que em deixarien de marge fins al darrer dia de la setmana 42, a veure si les condicions tan poc favorables (paraules textuals) per un part vaginal canviaven, però que m'havia d'anar fent a la idea que tant si em poso de part per mi mateixa com si m'han d'acabar induint, tinc molts números de tenir un part llarguíssim i que al final pot acabar molt probablement en cesaria.
De tots els escenaris q m'havia plantejat de com podria anar el part, no s pq però aquest no l'havia contemplat, i m'ha deixat bastant tocada.
Avui ja he començat a fer els excercicis q conec per ajudar a encaixar al meu petit (en cuclilles, en cuclilles penjant-me dels poms d'una porta i fer el gat). A banda, faig piscina i ja fa dies q camino entre 1 i 2 hores al dia.
Sabeu què més puc fer per ajudar-lo a baixar?
Coneixeu casos de primípares q a les 40 setmanes tinguessin el nen molt amunt i al final baixés i poguessin tenir parts vaginals?
Moltes gràcies!
Imatge

Imatge
Arual83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. gen. 01, 2012 5:48 pm

Re: 40 setmanes i no encaixat

EntradaAutor: Arual83 » dv. ago. 08, 2014 8:35 pm

Aquí una pimpera, el que deia 41+3 el gine em.va dir, que no.estava encaixada, que estava verda no, lo següent i que inducció a les 41+6 i quw em mentelitzes x la cessarea.

Aquella nit, el.dia de la.diada vaig trencar aigües. Després de dotze hores de contraccions estava dilatada d un.centímetre, així que vaig accedir a la oxitocina.
A les 18h( 18h després ttencar aigües) neixia en un part vaginal i preciós l.Emma, la vaig parir en vertical, me la vaig treure jo i ni em vaig fer cap punt. Vaig ger pell amb pell i ni un minut separació. Va anar perfecte, malgrat necessitar ajuda x Dilatar. Segurament sense oxitocina tb hagués acabat dilatant, però amb 24h ( ara si em tornes a pasar evitaria l oxito a les 12h i.esperaria un temps més!

Tranquila que tens temps!!! Molts ànims!!
Arual83 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 20, 2015 7:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ayrs
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dv. ago. 08, 2014 9:26 pm

S'està preparant el terreny per fer-te la cesària. Al teu part, temps, verticalitat i moviment i el mes probable es que vagi bé. Els parts de primerencas solen ser llarguets, pero això no es del tot dolent... Obrir un múscul que porta tota la vida tancat es normal que porti el seu temps..
ImatgeImatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. ago. 09, 2014 11:11 am

Ayrs ha escrit:S'està preparant el terreny per fer-te la cesària. Al teu part, temps, verticalitat i moviment i el mes probable es que vagi bé. Els parts de primerencas solen ser llarguets, pero això no es del tot dolent... Obrir un múscul que porta tota la vida tancat es normal que porti el seu temps..

Anava a dir el mateix. Està intentant mermar la teva confiança vers als procès perquè siguis una submisa en el moment del part i que et deixis fer el que ell vulgui.
Confia en tu mateixa, no seràs la primera primípara que comença el part amb el nen molt amunt i acaba tenint un part vaginal fantàstic si saps com fer-ho possible.
jessixcarlos
:: poltre
:: poltre
Entrades: 625
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 4:03 pm

EntradaAutor: jessixcarlos » ds. ago. 09, 2014 12:41 pm

Roella, anims, jo amb Eric el tenia ben amunt i vaig estar moltes hores de part, pero va ser part vaginal. Jo m'esperaria al moment del part per veure com va tot, que pot passar, que al final acabi en cessaria pq no hi ha manera de q baixi o q durant tot el treball de part vagi baixant i pugui ser un part vaginal. No desesperis. I si parles amb la Judith??? Potser ella et pot donar algun consell q et transmeti confiança
Imatge

Imatge

Imatge
GIANNA
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

EntradaAutor: GIANNA » ds. ago. 09, 2014 4:47 pm

tan el primer com el segon embaras em vaig posar de part (contraccions) i les nenes no estaven encaixades. el primer (23h de part) es va encaixar en el moment que em van trencar aigues. el segon (molt ràpid) vaig haver d'apretar perquè la nena s'encaixes, però va ser nomes un "pujo" i de cop ja li vaig veure el cap. NO DEIXIS QUE T'ESPANTIN! EL COS ÉS SABI I DURANT EL PART ES POT ENCAIXAR SENSE PROBLEMES. CONFIA EN TU!
Imatge
Imatge
gusiluz
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » ds. ago. 09, 2014 10:38 pm

Jo vaig trencar aigues a la set.36+5 i m'el van induir. La nena no estava encaixada ni molt menys, ja que encara no li tocava sortir, i t'aseguro que va ser part vaginal.
Amb aixo t'ho.dic tot. Jo miraria que el dia del part aquest "senyor" sigui ben lluny.
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dl. ago. 11, 2014 3:25 pm

La meva nena també es va encaixar just per sortir! Confia en tu mateixa i en aquesta criatura!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
roella
Entrades: 347
Membre des de: dj. des. 12, 2013 12:16 pm

EntradaAutor: roella » dl. set. 01, 2014 11:33 am

Noies, encara no havia passat per aquí per donar-vos les gràcies pels vostres comentaris. Em van anar molt i molt bé i em van ajudar a convencem que no volia aquell ginecòleg en el meu part, així que no vaig parir a la mútua, sinó a l'hospital públic que em tocava. I vaig acabar parint a la 41+1 després d'haver fissurat la bossa, i per tant, amb part induït. I tot i que el gine en part la va encertar ja que va ser un part llarg, vaig tenir un part vaginal preciós sense episiotomia ni desgarros. I això que el nen dilatada de 10cm continuava sense estar gens ni mica encaixat! Però uns bons pujos i la paciència i saber fer de la llevadora que em va atendre, van fer que el meu nen sortís sense cap problema ni per ell ni per mi! :love: :love: :love:
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. set. 01, 2014 11:36 am

Enhorabona!!
snomga
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. juny 03, 2014 10:07 pm

EntradaAutor: snomga » dl. set. 01, 2014 4:10 pm

Enhorabona Roella!!
Em dóna molta tranquil·litat la teva experiència. Jo ara estic de 39 setmanes i la setmana passada la meva peke no estava gens encaixada i molt molt amunt... cosa que em fa patir un xic pq no vull acabar en cesàrea!!!
Però ja veig que hi ha temps pq s'encaixi!!

Una abraçada i a gaudir del teu petit!!
Montse
rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

EntradaAutor: rita2013 » dl. set. 01, 2014 9:37 pm

Enhorabona roella!!
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dj. set. 04, 2014 9:04 pm

Enhorabona roella! Me n'alegro moltíssim!!!
Snomga, fins el dia del part tens temps!;-)
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::