Mama 43 anys.
Mama 43 anys.
Hola futuras mamas!!!
M. agradaria conectar amb futuras mamas a partir de 43 anys!!!Jo tinc 43 anys i estic embarassada de 8 setmanes.
Salutacions
M. agradaria conectar amb futuras mamas a partir de 43 anys!!!Jo tinc 43 anys i estic embarassada de 8 setmanes.
Salutacions
Re: Mama 43 anys.
Hola!
felicitats valenta! d'on ets?
jo no he arribat als 43, però només em queden 2,5 anys!
I seré mare per primera vegada en poc més d'un mes!
amb 40,5 anyets...
conec a una embarassada al grup de pre-part amb 44 anys que també és el primer, però no sé si està al foro, ella està d'unes 25 setmanes, crec.
felicitats valenta! d'on ets?
jo no he arribat als 43, però només em queden 2,5 anys!
I seré mare per primera vegada en poc més d'un mes!
amb 40,5 anyets...
conec a una embarassada al grup de pre-part amb 44 anys que també és el primer, però no sé si està al foro, ella està d'unes 25 setmanes, crec.
Hola!
Jo en tinc 42! I al setembre 43. Tinc bessons d'once mesos...no secsi et valc jiji.
Salutacions
Jo en tinc 42! I al setembre 43. Tinc bessons d'once mesos...no secsi et valc jiji.
Salutacions
Hola mamas a partir de 40 anys!!! MOLTES GRÀCIES PER RESPONDRE!!!, jo sòc d´Olot de la zona volcànica, com va l´embaràs, ja queda poc !!! Tu tambè ets una valenta, jo per ara ho porto bè, m´agradaria crear una xarxa de futuras mamas a partir de 40 anys, que us sembla? per compartir experiéncies, emocions, coneixements.
Per cert d´on ets tu?? la de la bessonada jeje
cantrona ha escrit:Hola mamas a partir de 40 anys!!! MOLTES GRÀCIES PER RESPONDRE!!!, jo sòc d´Olot de la zona volcànica, com va l´embaràs, ja queda poc !!! Tu tambè ets una valenta, jo per ara ho porto bè, m´agradaria crear una xarxa de futuras mamas a partir de 40 anys, que us sembla? per compartir experiéncies, emocions, coneixements.
Jo he portat molt bon embaràs, amb les molèsties normal, i ara igual, esperant ja amb moltes ganes de tenir a la meva filla sobre meu!
M'encantaria tenir una xarxa de futures mares primerenques de més de 40...
HolA!!! Com me n´alegro que tot et vagi molt bè!!! com creus que podríem crear la xarxa???Ho fem a traves d´aquesta pàgina(que no se com fer-ho) ho creem un blog a part per crear l´interès de futuras embarassades, o que en mes de 40 anys ja han tingut la criatura??. que hi penses??
Soc de barcelona
Hola noies!
Jo tinc 43 anys i el meu fill va neixer al març
Es una experiencia meravellosa!
Uff taant que fins hi tot ens plantegem tenir un altre, pero aquests ens ha costat moolts anys de RA!
Un petonas a totes les primerenques!!
Jo tinc 43 anys i el meu fill va neixer al març
Es una experiencia meravellosa!
Uff taant que fins hi tot ens plantegem tenir un altre, pero aquests ens ha costat moolts anys de RA!
Un petonas a totes les primerenques!!
Xop ha escrit:cantrona ha escrit:Hola mamas a partir de 40 anys!!! MOLTES GRÀCIES PER RESPONDRE!!!, jo sòc d´Olot de la zona volcànica, com va l´embaràs, ja queda poc !!! Tu tambè ets una valenta, jo per ara ho porto bè, m´agradaria crear una xarxa de futuras mamas a partir de 40 anys, que us sembla? per compartir experiéncies, emocions, coneixements.
Jo he portat molt bon embaràs, amb les molèsties normal, i ara igual, esperant ja amb moltes ganes de tenir a la meva filla sobre meu!
M'encantaria tenir una xarxa de futures mares primerenques de més de 40...
Hola maca!!! com va tot??, ara jo estic quasi de 12 setmanes, la setmana que bè em fan una segona ecografia, me n´alegro que a tu et vagi molt bè, podem crear una xarxa de mares primerencas a partir de 40 anys, jo ara porto molt bè l´embaràs, ja he passat aquests dos mesos al matí amb ganes de vomitar, això si amb molta ganes de menjar.
Fins aviat futura mama de caldes de montbui!!!!
cantrona ha escrit:Xop ha escrit:cantrona ha escrit:.
podem crear una xarxa de mares primerencas a partir de 40 anys, .
Fins aviat futura mama de caldes de montbui!!!!
Doncs va! ja trigues! jejeje!
hola!!! estic de 15 st i sóc d'Osona, tinc 43 anys
que s'ha creat aquest grup de mames quarentones? 
que s'ha creat aquest grup de mames quarentones? 
Araeshora, m'has animat a escriure a mi tambe. Jo estic de 9 setmanes tot just pero m'agradaria molt compartir coses aqui, perque son bastantes les pors que tinc ... I ilusions tambe eh.
A veure si es reactiva aquest post!
A veure si es reactiva aquest post!
Ai si que s'animi!
Jo avui faig 43! I bessons! Ara ja d 14 mesos.
Aliganiu crec que tu tambe n'esperes oi?
Felicitats a les futures mamis quarentones!
Jo avui faig 43! I bessons! Ara ja d 14 mesos.
Aliganiu crec que tu tambe n'esperes oi?
Felicitats a les futures mamis quarentones!
.
aliganiu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 06, 2014 10:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
.
aliganiu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 06, 2014 10:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Aliganiu!
Hola guapa
Jo de simptomes no en tinc cap! Jajajajaj els meus nens tenen 14 mesos ja!
La veritat es que vaig passar un embaras fantastic a nivell fisic, cap simptoma, cap vomit, em trobava normal...
Vergonya? Perque? Els meus tambe son de fiv... Els vaig tenir amb 41 casi 42... Segur que els teus nens son superdesitjats i si en tens 43 doncs 43!
Entenc que dius, pero quan els tens amb tu no et preguntes quans anys tens...a vegades honparlem amb la meva parella...potser el "desitjable" hagues sigut tenir- los mes joves ..sens dubte..pero les coses han anat aixi i l'energia et ve perque ells te la demanen...
Qulasevol cosa que et ougui ajudar ja saps...
D'on ets?
Hola guapa
Jo de simptomes no en tinc cap! Jajajajaj els meus nens tenen 14 mesos ja!
La veritat es que vaig passar un embaras fantastic a nivell fisic, cap simptoma, cap vomit, em trobava normal...
Vergonya? Perque? Els meus tambe son de fiv... Els vaig tenir amb 41 casi 42... Segur que els teus nens son superdesitjats i si en tens 43 doncs 43!
Entenc que dius, pero quan els tens amb tu no et preguntes quans anys tens...a vegades honparlem amb la meva parella...potser el "desitjable" hagues sigut tenir- los mes joves ..sens dubte..pero les coses han anat aixi i l'energia et ve perque ells te la demanen...
Qulasevol cosa que et ougui ajudar ja saps...
D'on ets?
.
Hola!
Aquí una altra mama primerenca amb 43 anys!!!!
Tinc un nen de 14 mesos i tot just aquest setembre he fet 43 anys!!!
Nosaltres també vam fer molts tractaments d'RA i vaig patir tres avortaments previs, però aquest nen va venir per sorpresa i de manera natural, quan estavem iniciant els tràmits d'ovodonació, després de gairebé 5 anys de cerca. Imagineu l'alegria i alhora les pors durant l'embaras, i això que tret d'unes petites pèrdues vaig tenir un embaràs perfecte.
Ara continuo alletant i encara no m'ha vingut la regla, però la nostra intenció és anar a buscar un germanet o germaneta. No farem cap tractament perquè vam patir moltíssim tant física com psicològicament, però deixarem que la natura faci el seu curs i, si ha de venir, vindrà i si no, doncs serà un fill únic molt i molt estimat i mimat
A mi tothom em diu que la maternitat m'ha provat força, que semblo més jove de la meva edat, estic més prima... les ulleres de no dormir i la cara de cansament l'obvien... hehehe...
Be noies, anem xerrant!
Gaudiu moltíssim d'aquesta etapa, ens ha costat molt arribar fins aquí. L'edat no és cap impediment, al contrari!
Aquí una altra mama primerenca amb 43 anys!!!!
Tinc un nen de 14 mesos i tot just aquest setembre he fet 43 anys!!!
Nosaltres també vam fer molts tractaments d'RA i vaig patir tres avortaments previs, però aquest nen va venir per sorpresa i de manera natural, quan estavem iniciant els tràmits d'ovodonació, després de gairebé 5 anys de cerca. Imagineu l'alegria i alhora les pors durant l'embaras, i això que tret d'unes petites pèrdues vaig tenir un embaràs perfecte.
Ara continuo alletant i encara no m'ha vingut la regla, però la nostra intenció és anar a buscar un germanet o germaneta. No farem cap tractament perquè vam patir moltíssim tant física com psicològicament, però deixarem que la natura faci el seu curs i, si ha de venir, vindrà i si no, doncs serà un fill únic molt i molt estimat i mimat
A mi tothom em diu que la maternitat m'ha provat força, que semblo més jove de la meva edat, estic més prima... les ulleres de no dormir i la cara de cansament l'obvien... hehehe...
Be noies, anem xerrant!
Gaudiu moltíssim d'aquesta etapa, ens ha costat molt arribar fins aquí. L'edat no és cap impediment, al contrari!
Re: Mama 43 anys
Booon dia noies!
Soc una infiltrada al grup, seré mare amb 37 anys, però soc filla d'una "quarentona"
La meva mare en tenia 43 quan em va tindré, no soc la primera, però... i l'experiencia ha estat súper positiva, tenir la mare "gran" (més aleshores) tenia l'inconvenient que era gran però per altre banda tenia experiència, paciència i ganes d'estar al dia de les coses, lluitadora...
I ara vivim una relació estupenda en la seva bellesa i envejable per moltes de les meves amigues amb mares "joves"
En fi, que endavant i l'edad no es un obstacle, de carcas amb 25 anys n'hi ha a patades.
Perdoneu per aquesta filtració, us he vist taaaan animades i actives que meu fet "enveja"
Petonets i felicitats!!!!!
Soc una infiltrada al grup, seré mare amb 37 anys, però soc filla d'una "quarentona"
La meva mare en tenia 43 quan em va tindré, no soc la primera, però... i l'experiencia ha estat súper positiva, tenir la mare "gran" (més aleshores) tenia l'inconvenient que era gran però per altre banda tenia experiència, paciència i ganes d'estar al dia de les coses, lluitadora...
I ara vivim una relació estupenda en la seva bellesa i envejable per moltes de les meves amigues amb mares "joves"
En fi, que endavant i l'edad no es un obstacle, de carcas amb 25 anys n'hi ha a patades.
Perdoneu per aquesta filtració, us he vist taaaan animades i actives que meu fet "enveja"
Petonets i felicitats!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |