Pes del bebe
Pes del bebe
Hola noies,
A la eco d la setmana 28 m'han dit q el bebe pesa 1,300 kg. Os han dit quan pesa el vostre? Es q estic una mica espantada pq em sembla q es massa tenint en compta q les darreres setmanes es quan agafen mes pes...
Ja se q depen d molts factors i s dificil comparar cada cas, però es q el meu 1er amb les mateixes setmanes feia uns 900gr...
Em fa por q sigui molt gran pel part... Ainsss....
A la eco d la setmana 28 m'han dit q el bebe pesa 1,300 kg. Os han dit quan pesa el vostre? Es q estic una mica espantada pq em sembla q es massa tenint en compta q les darreres setmanes es quan agafen mes pes...
Ja se q depen d molts factors i s dificil comparar cada cas, però es q el meu 1er amb les mateixes setmanes feia uns 900gr...
Em fa por q sigui molt gran pel part... Ainsss....
DENÍS
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Re: Pes del bebe
Jo personalment opino q es orientatiu perp no ens hi he d'agafar gaire. Fixa't en el +- q posa al costat i veuras q realment hi pot haver molta diferencia.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
D'acord amb la carbasseta. El pès que et diuen a les ecos és orientatiu. La meva filla a la última eco em van dir que pesava gairebé 3,5kg i va néixer amb 3kg
No crec q sigui massa. Nornalment el pes te'l diuen a la eco del 3r trimestre q es fa entre setmana 32 i 36. A les 32 setmanes el meu feia 2,1 kg i era percentil 60, i a lee 34 amb 2,3 percentil 50
Es q en el meu cas amb el primer van clavar el pes. Uns dies abans d neixer em van dir q pesaba 2,490 kg y va neixer amb 2,500 (era petito des del principi)... I com q es la mateixa dra....
DENÍS
- tardibelle
- :: formigueta

- Entrades: 58
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm
El pes del bebe es orientatiu, a mi no m'ho van encertar ni amb la nena gran ni amb la petita .
La gran segons ells pesaba tres kilos i va pesar 2,580.
La petita segons ells pesaba 3 kilos i va pesar 3,550
O sigui que no cal que et capfiquis.
La gran segons ells pesaba tres kilos i va pesar 2,580.
La petita segons ells pesaba 3 kilos i va pesar 3,550
O sigui que no cal que et capfiquis.
tardibelle l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 18, 2014 2:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Uf això del pes,....el meu a les 29 setmanes feia 1kg 900, a les 34 , 2kg 209. Van preveure un nen de 3kg 100 o 200 al néixer, i en va pesar 2.585 el dia q complia 40 setmanes,.......!!! Ho vaig dir, i em van dir ahhhhaquests 500g d'errorja passa,... " ...home déuni do 500g d'error en cosetes tan petitones!jejeje així que jo no m'agobiaria massa! Gaudeix del 2nembaràs feeling!
No hi facis cas.... jo em vaig fer una 4d a la setmana 29 i em van dir que pesava 1.500 grams, doncs la nena va nèixer just una setmana després, a la setmana 30 i pesava 1.320... ja veus que el pes és molt orientatiu.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Doncs jo amb això també hem vaig atavalar molt, a la eco de les 34 setmanes hem van dir que la nena venia molt gran i que podia passar dels tres quilos i mig, al final va pesar 2750 i també em va preocupar perquè tinc el dubte de si alguna cosa no va acabar d'anar bé i no va crèixer prou i si simplement són errors de càlcul.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Si no m'equivoco el pes aproximat es calcula a partir d'unes quantes mides volumetriques, per tant nomes pot ser aproximat i d'aqui la desviacio estandard, es a dir el +-. Segur que podeu trobar una persona que sigui mes o menys com vosaltres i en canvi no pesi el mateix. En els nadons ve a ser 500 grs aproximadament cap al final de l'embaras per tant aproximadament un 14% del seu pes ( comptant un estandard de 3500grs). El 14% d'una persona de 60 kilos son 8.5 kg...
Conclusio:generalment el cos d'una dona esta preparat per parir la cria q ha engendrat, cal respectar els temps q necessita el cos per deixar-la sortir i poca cosa mes, per tant no patiu i deixeu q el cos faci la seva feina.
Conclusio:generalment el cos d'una dona esta preparat per parir la cria q ha engendrat, cal respectar els temps q necessita el cos per deixar-la sortir i poca cosa mes, per tant no patiu i deixeu q el cos faci la seva feina.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia

Gracies pels comentaris noies. No sabia això del +/-!!!
Ja us anire dient com va!!
Ja us anire dient com va!!
DENÍS
- rateta2013
- :: peixet

- Entrades: 298
- Membre des de: dt. set. 17, 2013 12:05 pm
No en feu gaire cas, noies, és un càlcul aproximat i falla moltíssim.
A moltes dones les espanten amb que serà petit, o els avancen el part perquè ve massa gros, i al final surt un nen de tamany mitjà.
A moltes dones les espanten amb que serà petit, o els avancen el part perquè ve massa gros, i al final surt un nen de tamany mitjà.
Eduard 2005
Arnau 2014
Arnau 2014
Hola noies,
Dilluns vaig tenir visita un altre cop i 2 setmanes despres el bebe ha agafat mig kg!! La dra. ho va mirar i remirar i diu q ja pesa 1.8 kg!!!
Deu meu q estic d 30 setmanes!! M'ha dit q si segueix a aquest ritme no em deixarà arribar a les 40...
Mira q a aquest pas m'hauran d'obrir en canal!!!
Dilluns vaig tenir visita un altre cop i 2 setmanes despres el bebe ha agafat mig kg!! La dra. ho va mirar i remirar i diu q ja pesa 1.8 kg!!!
Deu meu q estic d 30 setmanes!! M'ha dit q si segueix a aquest ritme no em deixarà arribar a les 40...
Mira q a aquest pas m'hauran d'obrir en canal!!!
DENÍS
Quina bestiesa feeling.. El meu nen venia moooolt gran!! Ui quin nen tan gran tindràs! I a sobre no som pas prims nosaltres.. Doncs 2,9kgs.. Me rio yo dels ecògrafs!!!
No em diguis flor!!! Vaja tela no??? jo es q la veig tan segura q m'espanta una mica! I a mes el pes del meu 1er fill me'l va clavar!! Ja veure'm q passa. De moment estic d 30 setmanes i tinc una panxa d 38...
DENÍS
Bones
doncs jo estic de 28 setmanes i ahir em van fer eco i em van dir que tb venia gran pero no nomes gorda sino tb llarga. No nomes miren el volumetric sino tb per les mides del femur etc... i la meva ahir pesaba 1.400gr
A mi com que em porta un equip de la teknon ja m'han mirat 3 ginecolegs que no ecografs i tots tres m'han dit el mateix que no es que sigui gordita sino que es gran i que no compri res de 0 mesos que ja compri robeta 1 mes.
lo bo es que jo nomes porto 3.5kg en tot l'embaraç !!
ja veurem com acaba....
doncs jo estic de 28 setmanes i ahir em van fer eco i em van dir que tb venia gran pero no nomes gorda sino tb llarga. No nomes miren el volumetric sino tb per les mides del femur etc... i la meva ahir pesaba 1.400gr
A mi com que em porta un equip de la teknon ja m'han mirat 3 ginecolegs que no ecografs i tots tres m'han dit el mateix que no es que sigui gordita sino que es gran i que no compri res de 0 mesos que ja compri robeta 1 mes.
lo bo es que jo nomes porto 3.5kg en tot l'embaraç !!
ja veurem com acaba....
5s - saquet i embrio 9s - escoltem cor 12s - plec nucal 1,5cm . Mides: cap a cul 6,8cm + cul a peus 4cm 16s - nena. 28s - pes 1.4kg 31s - pes 2Kg . ja te 19 mesos.
8.4.2016 TE positiu
8.4.2016 TE positiu
Bon dia!!
a nosaltres ens han dit que anava una mica més gran, però a la darrera eco ens van dir que de mida 44cm i de pes uns 2.250, de 32 setmanes... ens va semblar molt, i tenint en compte que sóc primerissa... ainsss, quin ensurt... jejejeje. a veure ara el dia 11 que diuen, però veient els error que tenen, amb el marge de 500 grs, em quedo més tranquila!! Grácies!!
a nosaltres ens han dit que anava una mica més gran, però a la darrera eco ens van dir que de mida 44cm i de pes uns 2.250, de 32 setmanes... ens va semblar molt, i tenint en compte que sóc primerissa... ainsss, quin ensurt... jejejeje. a veure ara el dia 11 que diuen, però veient els error que tenen, amb el marge de 500 grs, em quedo més tranquila!! Grácies!!
Hola noies,
Ho vaig preguntar a la última eco i si, el pes és molt orientatiu perquè en realitat és un càlcul que fa el programa informàtic arrel de l'allargada del fèmur i no se que més em va dir. Si hi hagues alguna cosa extranya amb el pes que ells veiessin que realment crida l'atenció (en quan a ser gran o petit) t'ho dirien i et farien alguna prova més per veure si es degut al sucre o altres factors. En part, jo penso i els metges també m'ho diuen, que millor que tirin a grandets que no petit. Personalment estic fent un tractament en aquest embaraç perqu`pe fa en vaig perdre un a la setmana 32 i sobretot el que em miren sempre es que no es quedi petit.
A la última eco que va ser a la setmana 22 la meva baldufa pensava 579gr.
Ho vaig preguntar a la última eco i si, el pes és molt orientatiu perquè en realitat és un càlcul que fa el programa informàtic arrel de l'allargada del fèmur i no se que més em va dir. Si hi hagues alguna cosa extranya amb el pes que ells veiessin que realment crida l'atenció (en quan a ser gran o petit) t'ho dirien i et farien alguna prova més per veure si es degut al sucre o altres factors. En part, jo penso i els metges també m'ho diuen, que millor que tirin a grandets que no petit. Personalment estic fent un tractament en aquest embaraç perqu`pe fa en vaig perdre un a la setmana 32 i sobretot el que em miren sempre es que no es quedi petit.
A la última eco que va ser a la setmana 22 la meva baldufa pensava 579gr.
A mi es q precisament com el test d'Osullivan em va sortir alt, quan vaig fer la corba llarga em va demanar un parell d coses mes al laboratori per descartar alguna altra cosa. I aquesta vegada la corba ha sortit perfecta :-P
DENÍS
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |