On fer la llista de naixement a Girona?

Salut, dubtes i preparatius.
ner
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

On fer la llista de naixement a Girona?

EntradaAutor: ner » dg. abr. 27, 2014 12:18 pm

Bon dia,

Amb la meva parella estem debatent si fer llista de naixement i a on fer-la. Tot i que inicialment no ens ho havíem plantejat, els amics ens han recomanat molt de fer-la i aquesta setmana hem començat a mirar-ho. Nosaltres vivim a Girona així que ens aniria bé fer-la a Girona però la família és de l’Empordà, així que seria pràctic si poguessin accedir a la llista i reservar el que volguessin per internet. M’han dit que al Cuc ho fan però un parell d’amigues m’he l’han desaconsellat per mal servei.

A Girona coneixem les cadenes com Prenatal i Elcorteingles que no ens convencen ja que preferim una botiga més pròxima. També ens han indicat Hipermoble Girona a la carretera Barcelona que té una part de puericultura però ells no estan posats amb internet encara.

Coneixeu alguna altra botiga on facin llistes? En recomaneu alguna? Em podeu explicar les vostres experiències?

Gràcies
Imatge
GIANNA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 10:46 am

Re: On fer la llista de naixement a Girona?

EntradaAutor: GIANNA » dg. abr. 27, 2014 1:45 pm

Hola ner.
el corte ingles tracte 0, casa malé per mi igual de dolent. tal com dius al cuc les fan on-line. tens opció de baby que està molt a prop del cuc de travessia de la creu (tinc una amiga que la va fer allà). somiers i matalassos (passeig d'olot) també està bé. hipermoble girona el tracte super super super bo. sempre que he anat a comprar algo d'una llista m'han encantat i també com han tractat la meva nena quan hi he anat amb ella. Jo la vaig fer a Milis (c.sequia) i també molt bé. tenim la familia dels dos costats a una hora de distància i tothom va poder comprar-ho per telefon i fer una transferencia. son molt agradables.
Imatge
Imatge
Nuty
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

EntradaAutor: Nuty » dg. abr. 27, 2014 3:10 pm

Jo la vaig fer a somiers i matalasos, però a la botiga de Porqueres. I la llista era compartida amb la botiga de Girona. (em va anar molt bé per la gent de Girona) A mi em va agradar força. Més que res, perquè et compren el que tu realment necessites, i en el meu cas, si em compraven una cosa de la llista i també m'ho regalaven per un altre costat, podia tornar el de la llista i ho descanviava per una altre cosa del mateix import. Aixó em va anar molt bé.

Quan jo la vaig fer (fa més de dos anys) estaven creant la compra per internet. Podries mirar a veure si ja ho tenen enllestit, o com a ultim recurs lo que diu la Gianna, demanar si es pot fer la compra per telefon.
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
ura13
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dt. març 26, 2013 11:43 am

EntradaAutor: ura13 » dg. abr. 27, 2014 8:01 pm

Hola! Com ja han dit, a passeig d'olot hi ha la botiga Patufets, tot i que a fora posa matalassos i somiers. Nosaltres l'hem fet a allà, i poden fer la compra per internet o anar a la botiga. La veritat és que poder comprar per internet per la gent és molt pràctic. Et passo la web:

www.botiguesbonanit.com
Imatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
lupitafriend
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dg. abr. 27, 2014 10:18 pm

Nosaltres tb la vam fer aqui i molt be
Imatge

Imatge

Imatge
eternitat
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dg. abr. 27, 2014 10:29 pm

Nosaltres la vam fer fa 3 anys al Cuc i ens van atendre sempre molt bé i no vam tenir mai cap problema. Fa 6m vam tenir a la nostre filla i com que practicament ja ho teniem tot, per les tres o quatre coses que necessitavem vam anar al corte ingles que a la setmana del bebe ens sortia mes barat, i vam fer llista però compran-t'ho tot nosaltres mateixos. Haig de dir que el tracte no va ser el millor però ja m'ho esperava, basicament hi vam anar pel preu i perquè tenim un val del 5% de l'import gastat per gastar a qualsevol departament no cal que sigui a puricultura, ja que no necessitem res mes.

Al patufet tinc uns familiars i diversos amics que l'hi han fet i n'han quedat molt contents, tot i que tots han coincidit en que ells tenen molt clar les marques que et volen vendre i tendeixen a portar-te cap allà. Nosaltres la primera vegada no la hi vam fer perquè en anar a preguntar pel cotxet que jo volia (i va resultar que ells no tenien) em va fotre un rotllo sobre que el que ell m'ensenyava era molt millor que el que volia que en vaig sortir una mica mosca, la veritat.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
ner
Entrades: 576
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: ner » dl. abr. 28, 2014 10:40 am

Gràcies Gianna, Nuty, ura13, lupitafriend i eternitat per les vostres ràpides respostes.

Veig que hi ha varis llocs que no coneixia. A continuació els llisto tots amb les seves adreces per si és útil a algú altre:
Baby
Patufets - Somiers i Matalassos (Passeig d’Olot, 97) - Opció de llista per internet www.botiguesbonanit.com
Mili (C. Sèquia, 21)
Hipermoble Girona (C. Barcelona, 135)
El Cuc (Travessia de la Creu, 9)- Opció de llista per internet
Prenatal (C. Ultònia, 17)
Elcorteingles (durant la setmana del bebè hi ha descomptes interessants)
Casa Malé (C. Caldes de Montbui, 75) www.casamale.com

Heu comparat preus entre botigues? Es diferencien gaire?
Nosaltres optarem per visitar-ne unes quantes i demanar informació. En funció de com ens atenguin i el feeling que ens transmetin ens decidirem.
Imatge
Nuty
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

EntradaAutor: Nuty » dl. abr. 28, 2014 2:43 pm

Nosaltres vàrem triar la de Somier i matalassos Bona nit, perquè precisament era de les més barates de la rodalia de Banyoles. Els preus són iguals a les dos botigues, però no ho he comparat amb cap altre de Girona.
Si que té rao la eternitat que el gerent de la botiga de Girona és molt pesat en aquest especte. Però jo nomes el vaig haver de tractar un dia i ja tenia la llista feta a Porqueres. (que hi ha la filla i no t'atabala com ell)
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
eternitat
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dl. abr. 28, 2014 5:07 pm

Nuty ha escrit:Nosaltres vàrem triar la de Somier i matalassos Bona nit, perquè precisament era de les més barates de la rodalia de Banyoles. Els preus són iguals a les dos botigues, però no ho he comparat amb cap altre de Girona.
Si que té rao la eternitat que el gerent de la botiga de Girona és molt pesat en aquest especte. Però jo nomes el vaig haver de tractar un dia i ja tenia la llista feta a Porqueres. (que hi ha la filla i no t'atabala com ell)

Si si, jo el dia que gi vaig anar era el jefe el qui no em va agradar gens com tractava. Despres hi hem tornat a comprar la roba de bateig tant d'en Pau comde la Mar, i amb les noies molt be
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
xity
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dl. jul. 29, 2013 10:25 pm

EntradaAutor: xity » dt. abr. 29, 2014 7:06 pm

bones!
Jo l'he fet a Mili Juguets i de momento estem contents. Ara passa que se m'ha adelantat el part 3 setmanes i algunes coses no les tenen. Tot i que algunes coses ja van avisar que fins que no estés pagat no s'encarragarien... una meeeee pero amb aixo de la crisi no es volen engfanmcar els dits.
Ara tot el que volia per abans de parir ho vaig tenir. Jo hi he fet llista i tambe hi hem agafat l'habitacio.
Imatge
nenet
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. ago. 01, 2012 2:37 pm

EntradaAutor: nenet » dj. feb. 19, 2015 8:06 pm

Nosaltres tenim una super mala experiència a hipermobles girona, a la crta Barcelona, hi ha una dependenta q es super estúpida, crec q es deia Sònia, super mal tracte, va d experta i no te ni idea, un perill

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::