Dubte tonto sobre moviments del fetus
Dubte tonto sobre moviments del fetus
Doncs això, una curiositat tonta: quan el meu nen està liat a fer patades, si m'aixeco el jersei para. Sempre. I s'està quiet fins que me'l torno a baixar, i fins i tot s'espera una mica per reprendre els moviments. Això ho fan tots? Jo no sé si és que li fa por la llum, o què. Potser m'hauria de pujar el jersei més sovint, perquè s'hi acostumés!
Una altra cosa que fa, és que si està fent patades i poso la mà de la meva parella sobre la panxa perquè les noti, sol quedar-se parat. De vegades només que jo digui "mira! està fent patades!" ja para. Això és casualitat, suposo, però em resulta curiós. Us passa també a vosaltres?
Una altra cosa que fa, és que si està fent patades i poso la mà de la meva parella sobre la panxa perquè les noti, sol quedar-se parat. De vegades només que jo digui "mira! està fent patades!" ja para. Això és casualitat, suposo, però em resulta curiós. Us passa també a vosaltres?
Re: Dubte tonto sobre moviments del fetus
Lo 1r no ho he provat, pero lo 2n si q em passa!!!! Hehe
jejeje! el primer dubte, a mi també m'ho fa a vegades, però si m'espero potser a vegades se li escapa alguna! jeje
però el segon ens passa quasi sempre! en quan li dic o li agafo la ma per posar-me-la sobre la panxa quan s'està movent, la tia para! jajaja!
al final en Marc es pensa que li prenc el pel! jajajaja!
A nosaltres també ens passava molt! Ara si que ho nota posant la mà, però s'ha de re onèixer que baixen el ritme!! És fortíssim! No sé perquè deu ser!
Panxus,
Doncs el meu porta un ritme frenètic! És totalment igual amb el jersei amunt o avall, si li poso jo la ma o el meu marit... no para!!! També el meu marit posa la orella per escoltar-lo i zassss, patadot al canto!
La meva panxa es deforma! Sembla que porti un alien dintre meu!!! I això que avui començo la setmana 25!!! No vull ni pensar quan sigui més grandot!!!
Quan estic al llit, em pega cada patadota que flipo! Potser l'estic xafant...doncs em canvio de costat, i també patadota...la qüestió és no deixar dormir a la mama!!! ;)
Jo li parlo molt i li dic cosetes...també li dic que li digui "Hola" al papa...i jugo "al escondite" dient-li que on està el Biel??? I zasss...patadot...llavors jo li faig una senyal amb el dit que està allí i ell em contesta! És divertit i sobretot molt curiós! jejeje
No se si vosaltres també feu això de jugar i parlar amb el petit...
Una abraçada, boniques!
Laura
Doncs el meu porta un ritme frenètic! És totalment igual amb el jersei amunt o avall, si li poso jo la ma o el meu marit... no para!!! També el meu marit posa la orella per escoltar-lo i zassss, patadot al canto!
La meva panxa es deforma! Sembla que porti un alien dintre meu!!! I això que avui començo la setmana 25!!! No vull ni pensar quan sigui més grandot!!!
Quan estic al llit, em pega cada patadota que flipo! Potser l'estic xafant...doncs em canvio de costat, i també patadota...la qüestió és no deixar dormir a la mama!!! ;)
Jo li parlo molt i li dic cosetes...també li dic que li digui "Hola" al papa...i jugo "al escondite" dient-li que on està el Biel??? I zasss...patadot...llavors jo li faig una senyal amb el dit que està allí i ell em contesta! És divertit i sobretot molt curiós! jejeje
No se si vosaltres també feu això de jugar i parlar amb el petit...
Una abraçada, boniques!
Laura
Ja veig que el meu no és l'únic "punyetero"!
t_laurfm: sí que li parlo, i de vegades faig algo semblant a jugar amb ell, però no em sol respondre amb patades ni amb res. La veritat és que sovint tinc la impressió que no li parlo prou, perquè no em neix, no sé per què. El que faig molt és tocar-me la panxa, i cantar-li de tant en tant. I el papa li canta cada dia, sens falta. Es mou a estones, però comparat amb el teu es veu que és molt tranquil!
t_laurfm: sí que li parlo, i de vegades faig algo semblant a jugar amb ell, però no em sol respondre amb patades ni amb res. La veritat és que sovint tinc la impressió que no li parlo prou, perquè no em neix, no sé per què. El que faig molt és tocar-me la panxa, i cantar-li de tant en tant. I el papa li canta cada dia, sens falta. Es mou a estones, però comparat amb el teu es veu que és molt tranquil!

- ESTRELLA33
- :: gosset

- Entrades: 416
- Membre des de: ds. des. 17, 2011 4:20 pm
Jaruma tranquila que a mi em passa tot el què dius tinc un nen molt relaxat i ja estic de 30 setmanes! La veritat és k sempre k pujo el jersei el tio para i quan poso les mans al damunt també,i sempre és així. Videos ni un, quan començo a gravar para, no tinc ni un video de la panxa movent-se!!!
Noia, serà que tenim uns nens ben tranquils, de quan estàs tu?
Noia, serà que tenim uns nens ben tranquils, de quan estàs tu?
Jo estic de 29 setmanes, gairebé estem igual! El meu quan més actiu està és a la nit, quan em desperto sovint es posa a fer patades de les fortes. De dia està més tranquil·let. Un dia d'aquests provaré això de gravar un vídeo de la panxa,a veure si també es queda quiet.
Hola noies!
Quina gràcia llegir que a moltes ens passa el mateix!. Nosaltres esperem una barrufeta per l'agost i molts dies quant està en plena acció li dic al meu home: ara segur que la notes! posa la mà i la punyetera es queda quieta... ell diu que deu ser que la tranquilitza al notar la mà del papa, jejeje... realment la ha notat molt poques vegades, i la veritat és que hi ha moments que està super activa i és matemàtic posar la mà i la barrufeta para! Ahir vam veure per primer cop com es movia la panxa estic de 28 setmanes i almenys ell també ho va poder veure, perquè és que fins i tot em sap greu que només la noti jo!
Vinga moltes felicitats a totes per les panxulines!!

Quina gràcia llegir que a moltes ens passa el mateix!. Nosaltres esperem una barrufeta per l'agost i molts dies quant està en plena acció li dic al meu home: ara segur que la notes! posa la mà i la punyetera es queda quieta... ell diu que deu ser que la tranquilitza al notar la mà del papa, jejeje... realment la ha notat molt poques vegades, i la veritat és que hi ha moments que està super activa i és matemàtic posar la mà i la barrufeta para! Ahir vam veure per primer cop com es movia la panxa estic de 28 setmanes i almenys ell també ho va poder veure, perquè és que fins i tot em sap greu que només la noti jo!
Vinga moltes felicitats a totes per les panxulines!!

Quina gràcia! NINA ens passa absolutament igual. Esperem una nena i en els moments que està més activa li faig possar la mà al meu home i la tia... para en sec!! Només la pogut notar un cop. Cal sir que jo estic de menys setmanes per això. Ell diu que li té mania, no és tan comprensible com el teu home.
Jo ja estic de 35 setmanes i ara ja no és tan tímid. Però per aconseguir que el papa noti les patades hem d'"enganyar-lo" una mica: primer jo pressiono la zona on té els peuets, i ell respon movent-los. Després el papa posa la mà al mateix lloc i jo li pressiono, perquè si ho fa ell es veu que ho fa amb una intensitat diferent i el nen es queda quiet! Si li moc jo respon movent els peuets. També si jo li parlo se sol moure, però si parlo amb algú no. Sembla que sàpiga quan li estic parlant a ell i quan no, és tot molt curiós i molt bonic 

Jo estic de 28s i just avui m'ha passat justament això que comentes Jaruma, li he començat a parlar i quan he deixat de parlar m'ha donat uns copets, i ha parat quan he tornat a parlar. M'ha fet molta gràcia pq ha estat mentre conduïa que és un moment en el que no el noto mai, així que també he interpretat que volia que li parlés!
I pel que fa al pare, en el nostre cas no es para pas amb el pare. Al contrari!! De fet, el primer dia que el vaig notar, també el va poder notar ell! Però en canvi amb la resta de la gent, sí. No he aconseguit que ni les meves amigues, ni companyes de feina ni ma mare hagin notat res de res, i això que el nostre petit és un gran patejador!
I pel que fa al pare, en el nostre cas no es para pas amb el pare. Al contrari!! De fet, el primer dia que el vaig notar, també el va poder notar ell! Però en canvi amb la resta de la gent, sí. No he aconseguit que ni les meves amigues, ni companyes de feina ni ma mare hagin notat res de res, i això que el nostre petit és un gran patejador!
- Mama_kinder
- :: puça

- Entrades: 43
- Membre des de: dt. abr. 29, 2014 10:03 am
Jo stic de 21 setmanes, fa tot just una setmana que noto els copets, cada cop més! I ara que ho comenteu si que es veritat que cada vegada que intento que el meu home noti a la petita i li poso la mà a la panxa, para de cop! Es pensa que m'ho invento 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |