osteopata osona-girona
- Nina30
- :: granota

- Entrades: 239
- Membre des de: dl. oct. 29, 2007 9:08 pm
- Ubicació: Sant Hilari Sacalm
osteopata osona-girona
Hola marones!
tot i que jo i la meva parella som fisios voldriem saber si.coenixeu algun osteopata per la zona d'osona o girona. sobretot si algú hi ha anat embarassada i experiències que teniu.
gràcies .
tot i que jo i la meva parella som fisios voldriem saber si.coenixeu algun osteopata per la zona d'osona o girona. sobretot si algú hi ha anat embarassada i experiències que teniu.
gràcies .
Re: osteopata osona-girona
hola Nina, jo vaig a Vic al kabala, i et recomano el centre moltíssim. és petitó, el porten dues germanes i són fisios i hosteòpates, una d'elles especialitzades en pediatria. jo hi vaig de fa molts anys, hi he anat estant embarassada i hi he portat a la meva filla també.
si necessites, et passo per privat el telf.
vagi bé!!

si necessites, et passo per privat el telf.
vagi bé!!
Jo he anat amb una noia de girona que es fisio i osteo i fa les xerrades de massatge perineal a la clinica girona. Si vols et passo el nom
- Nina30
- :: granota

- Entrades: 239
- Membre des de: dl. oct. 29, 2007 9:08 pm
- Ubicació: Sant Hilari Sacalm
canyella merci! ja conec el centre. aniré a imformar-me. i mordor i pots passat-me el contacte t'estaré agraida. digam tambe com et va anar...a mi m'imteressa pel mal d'esquena...ciàtica...entre altres coses.
Bones!
Jo sempre he anat a Girona amb el Dr. Cerdan (Gabinet Mèdic Girona) allà al carrer nou. És osteópata i molt bé. Ara embarassada no sé si et pot tocar, una vegada em va preguntar si tenia la regla en aquell momento pk si era aixi no em podía fer el q s'havia de fer. Tu allà on dexideixis anar sobretot pregunta-ho!
Jo sempre he anat a Girona amb el Dr. Cerdan (Gabinet Mèdic Girona) allà al carrer nou. És osteópata i molt bé. Ara embarassada no sé si et pot tocar, una vegada em va preguntar si tenia la regla en aquell momento pk si era aixi no em podía fer el q s'havia de fer. Tu allà on dexideixis anar sobretot pregunta-ho!
I understand what you are saying but I think there should be more comments regarding the threat that was initially started so that the pool of thoughts is attracted. Regards.
Omar
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |