cursos embarassades Girona

Salut, dubtes i preparatius.
silvia23
:: formigueta
Entrades: 70
Membre des de: dj. des. 13, 2012 3:01 pm

cursos embarassades Girona

EntradaAutor: silvia23 » dj. des. 13, 2012 3:15 pm

Hola a totes!
Sóc nova aquí.. jeje estic embarassada de 21 setmanes i em faria il.lusió fer algun curs sobre l'embaràs, alguna xerrada... ja estic fent ioga. Visc a Girona ciutat. Algú de vosaltres sap on en fan??

moltes gràcies!!!
Imatge
18/8/12 test positiu!!
27/4/2013 Sortim de comptes[/b]
NyiNyi
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: cursos embarassades Girona

EntradaAutor: NyiNyi » dj. des. 13, 2012 4:30 pm

Primer de tot, felicitats pel teu embaràs silvia23!

Doncs jo et recomanaria el curs a la piscina de can gibert de pre-part, els organitza l'ajuntament de girona i dura un trimestre.
La llevadora que ho fa és un encant i t'explicarà moltíssimes coses, a part que coneixaràs altres mares en la mateixa situació que tu, i l'activitat a l'aigua relaxa moltíssim. :ok:

Sé que també a la botiga eco-lògic fan cursos que pots allargar-los després un cop has tingut la criatura.
I evidentment els cursos de pre-part de la SS.
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
NidiaGi
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 11:16 am

EntradaAutor: NidiaGi » dj. des. 13, 2012 5:27 pm

També els de Mudra fan cursos i xerrades :) però a Flaça

Felicitats per la :-())
Imatge
Imatge

Això" 28/8/2010 - 4/10/2010
++++++++++++ 12 positius !!!!!
gemmac
:: conillet
Entrades: 369
Membre des de: dl. ago. 13, 2012 2:29 pm

EntradaAutor: gemmac » dv. des. 14, 2012 8:19 am

Bones

Jo se que a la piscina de can gibert fan cursos a la piscina per embarassades. Jo estic de 23 semanetes i m'hi he apuntat!! les classes començen al gener, a veure que tal! a mes, m'han dit que va moolt be per si tens problemes d'esquena i tal. esta força be de preu.

Despres a girona ciutat hi ha un centre de fisioterapia on fan classes en grup e individuals de prepart, fisio per embarasades, sol pelvic etc. El centre es diu fisiointegral, esta al carrer rutlla. Aqui tb hi vaig, ejeje. Be jo nomes vaig al fisio a ferme visites individuals (nomes he anat un cop, ara al gener i torno) i vaig quedar encantada...algun massatget suau (per embarassades claru) i hem van explicar exercicis per fer a casa (sobretot per reforça l'esquena).

I no en conec cap mes
Imatge
silvia23

EntradaAutor: silvia23 » dg. des. 16, 2012 9:15 pm

Moltes gràcies a totes per les vostres respostes!
Aquesta setmana vaig anar a preguntar al gimnàs Wellnes que em queda molt a prop de casa i no és tan car com em pensava que seria! val 132€el trimestre i a can Gibert 102€.. alguna de vosaltres té alguna referència del wellnes en classes d'embaràs? Jo ho havia ant però quan encara no ho estava...

Felicitats a totes!! per cert, quan teniu les dates previstes de part?? jo el 27/4/13! z2:-)
Imatge
18/8/12 test positiu!!
Patti
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dc. juny 20, 2012 12:30 pm

EntradaAutor: Patti » dt. des. 18, 2012 6:03 am

Hola!

Jo sóc de Girona i m'interessa molt això que comenteu!

Encara estic de 4+4 setmanes o sigui que tinc temps però volia preguntar:

aquestes activitats que comenteu, a quina setmana les comenceu?

Lo de les classes per la SS com va? s'ha de demanar hora amb la llevadora? I si vas per privat?

Per cert, Silvia, jo vaog al wellness a fer esport i són una mica desastre en com mantenen les instal.lacions i com tracten els usuaris... no em donen molta confiança amb les classes d'embarassades... tot i que, potser tenen una profe que es un sol, ni idea!

Alla prop, darrera el cole Migdia hi ha un Happy Yoga que hi fan moltes classes per embarassades, si dius que et queda a prop!
Imatge
NidiaGi

EntradaAutor: NidiaGi » dt. des. 18, 2012 6:32 am

JO sense dubtar vaig anara a santa Eugenia ja que ho fa una llevadora... i això dona molta tranquil-litat i també ens resol dubtes :ok: :ok: :ok:

Les inscripcions es a través del serveis d'espoprts del ajuntament de Girona, suposo que s'hi ha de trucar ja estan anunciant els propers cursos de primavera
Telèfon:
972 226 136
A/e:
esports@ajgirona.cat
activitatsesports@ajgirona.cat

Tema ioga no sé si en fan a centres cívics... ara ioga amb nadons en feien a Sant Narcís que amb la peque hi vam anar i era genial!!! també fan cursos de massatge amb nadons al cc pont major i també ho recomano molt.

I per tem arehabilitació nostra sens dubte fisiointegral a fer una bona revisió i anar als grups d'hipopresius...

Si ens quedem a casa es per mandra :-D :-D :-D :-D
Imatge
Imatge

gemmac

EntradaAutor: gemmac » dt. des. 18, 2012 8:08 am

Bones noies!

Doncs si, la veritat hi ha bastants llocs.
Estic dacord amb tu Nidia, jo he sentit parlar molt be de les classes a la piscina de sta. Eugenia i a fisiointegral...tant..que me apuntat als dos llocs! jejeje. A fisiointegral de moment nomes he anat a una visita individual amb un fisio, i molt be la veritat (hi he anat per problemes d'esquena) i segurament m'apuntare a alguna coseta post part. Els hipopressius son per postpart no??
I a sta. Eugenia començo just despres de reis! aixi que ja veurem com va, jeje

un petonet
Imatge
curculla
:: gosset
:: gosset
Entrades: 423
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 9:00 pm

EntradaAutor: curculla » dv. des. 28, 2012 11:12 pm

Sí Sílvia, els hipopressius són pel postpart.
Jo, quan estava embarassada anava a fer ioga d'embaràs al Happyyoga i natació embaràs al Geieg. Al wellness hi vaig anar a fer un curs de piscina amb nadons i em va agradar.
Sé que tb hi ha l' Espai Mares que m´han dit q está bé però no el conec personalment. Tb sé que fan xerrades al centre Girasol però és a ST Gregori.
silvia23

EntradaAutor: silvia23 » dt. gen. 01, 2013 8:31 pm

gemmac ha escrit:Bones noies!

Doncs si, la veritat hi ha bastants llocs.
Estic dacord amb tu Nidia, jo he sentit parlar molt be de les classes a la piscina de sta. Eugenia i a fisiointegral...tant..que me apuntat als dos llocs! jejeje. A fisiointegral de moment nomes he anat a una visita individual amb un fisio, i molt be la veritat (hi he anat per problemes d'esquena) i segurament m'apuntare a alguna coseta post part. Els hipopressius son per postpart no??
I a sta. Eugenia començo just despres de reis! aixi que ja veurem com va, jeje

un petonet

Hola guapa!
Veig que t'has apuntat al Sta Eugènia i jo també ho vull fer!! ho fan els divendres en 2 torns, suposo que m'apuntaré al primer torn a les 15.15, i tu??
Imatge
18/8/12 test positiu!!
gemmac

EntradaAutor: gemmac » dc. gen. 02, 2013 6:50 pm

Me apuntat al de les 15:15 laltre estava ple crec, be el grup k comemça el 10 gener
Imatge
silvia23

EntradaAutor: silvia23 » dj. gen. 03, 2013 2:04 pm

gemmac ha escrit:Me apuntat al de les 15:15 laltre estava ple crec, be el grup k comemça el 10 gener

ok! al final m'he apuntat al welnes perqè em queda al costat de casa i x comoditat.. i comparant preus, val el mateix! no m'ho pensava pas...
Imatge
18/8/12 test positiu!!
NidiaGi

EntradaAutor: NidiaGi » ds. gen. 05, 2013 4:53 pm

La diferència es si es una monitora normal o una llevadora... i amb al Marga vam resoldre molts de dubtes i ens ajudava a xerrar de temes del embraç
Imatge
Imatge

silvia23

EntradaAutor: silvia23 » dc. gen. 09, 2013 3:38 pm

Hola guapes, com esteu??
Jo avui he començat les classes de piscina al welness i molt bé! he acabat ben cansada però molt contenta :ok:

i vosaltres, tot bé??
Imatge
18/8/12 test positiu!!
ner
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: ner » dc. març 12, 2014 12:42 pm

Hola,

Quan anava a obrir un post sobre aquest tema, m'he topat amb aquest i he pensat que el podríem actualitzar. Les que el vàreu obrir ens podríeu explicar finalment per quina activitat vàreu optar i si la recomaneu?

Actualitzo una mica el que he trobat:
- Aquest mes comença l'activitat aquàtica prepart a la piscina de Can Gibert del Pla. http://www2.girona.cat/ca/esports_agend ... nda/165945
És adreçat a les dones a partir de les 16 setmanes de gestació (jo estic de 11 així que aquesta opció no puc apuntar-m'hi!!)
- La meva família és del GEIEG i allà també fan activitats aquàtiques prepart. Horaris a: https://docs.google.com/file/d/0B9kBUWf ... I3Szg/edit
Algú sap a partir de quina setmana s'hi pot anar? Dilluns que ve tinc hora amb la gine i li preguntaré què li sembla. Altrament també fan pilates i ioga i he pensat que potser podria començar per això. Alguna va al GEIEG?
Imatge
NyiNyi
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dg. juny 29, 2014 9:02 am

Gironines!
Torno estar embarassada i necessito fer alguna cosa durant l'embaràs, ja que em fa mal tot el cos. Però tinc un horari molt dolent a la feina, i m'agradaria trobar aglu al migdia o al vespre.

Ner, sé que piscina, et deien a partir de la setmana 12.

Algu ha fet les classes a Can Gibert sense la Marga? que tal?
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
petitacuca
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

EntradaAutor: petitacuca » dg. juny 29, 2014 9:26 am

Hola noies!

Jo sóc del Baix Empordà i també m'interessaria saber on fan coses per embarassades. Millor si és per la meva comarca, tinc 35-40 min fins a Girona i cada vegada em fa més mandra anar-hi. Crec que obriré un post a veure si algú coneix què es fa per aquí. De totes maneres us aniré seguint, i si trobo quelcom per Girona, us aviso!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::