on trobar roba premama talla gran?
on trobar roba premama talla gran?
Hola!
A veure si algú em pot ajudar!
La meva roba ja no m'entra, i com que no pensàvem tenir més fills la roba que tenia de prenyi la vaig regalar tota...i ara no en tinc!
Allà on me la vaig comprar (a Igualada) han tancat, i dos llocs més que he anat a mirar pensant que teníen de la talla 48 en amunt ha resultat que sols tenien fins a la 46. De la part de dalt no tinc problemes, el problema és amb els pantalons, com a mínim necessito ja una 48 o potser una 50....
Volíem baixar a Barcelona a l'H&M, però he estat mirant la web i també sols arriba fins a la 46-48
....algú sap on puc anar a buscar sobretot pantalons premamà en talles grans???
Gràcies!
A veure si algú em pot ajudar!
La meva roba ja no m'entra, i com que no pensàvem tenir més fills la roba que tenia de prenyi la vaig regalar tota...i ara no en tinc!
Allà on me la vaig comprar (a Igualada) han tancat, i dos llocs més que he anat a mirar pensant que teníen de la talla 48 en amunt ha resultat que sols tenien fins a la 46. De la part de dalt no tinc problemes, el problema és amb els pantalons, com a mínim necessito ja una 48 o potser una 50....
Volíem baixar a Barcelona a l'H&M, però he estat mirant la web i també sols arriba fins a la 46-48
....algú sap on puc anar a buscar sobretot pantalons premamà en talles grans???
Gràcies!
Re: on trobar roba premama talla gran?
Has mirat al Kiabi?
Jo m'he comprat allà tota la roba de premama (be, me la vaig comprar per l'altre embaràs i ara, com que coincideix amb la mateixa època de l'any, em va be). Jo tinc la 44-46 però crec recordar que havia vist coses de la 50.
He comprat tant a la botiga com a la web i la veritat és que és roba molt bona, bé de preu i talles molt complertes.
Jo m'he comprat allà tota la roba de premama (be, me la vaig comprar per l'altre embaràs i ara, com que coincideix amb la mateixa època de l'any, em va be). Jo tinc la 44-46 però crec recordar que havia vist coses de la 50.
He comprat tant a la botiga com a la web i la veritat és que és roba molt bona, bé de preu i talles molt complertes.
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA

Jo faig la 50 i em vaig comprar quasi tota la roba de premamà al Prenatal i C&A
I jo!!! :)
ClaraO per cert, ja tinc el moises apunt jijiji :**
ClaraO per cert, ja tinc el moises apunt jijiji :**
hi ha una botiga que es diu tifany o tiffany per l´estil, que ja no ho recordo, que està a la zona de trafalgar. el carrer és mendez nuñez, i si cal et busco el telefon.
La roba que tenen és molt senzilla, pero et fan la talla que cal ja que ells son fabricants. tenen lo tipic, no massa res fora del habitual, pero jo m´he bestit alla en els dos embarassos i m´ho han fet sempre molt bé i barato ! en realitat treballen al major, pero digues que t´ho ha dit una noia del foro de les mares d´internet, i llavors ja et venen
sort
La roba que tenen és molt senzilla, pero et fan la talla que cal ja que ells son fabricants. tenen lo tipic, no massa res fora del habitual, pero jo m´he bestit alla en els dos embarassos i m´ho han fet sempre molt bé i barato ! en realitat treballen al major, pero digues que t´ho ha dit una noia del foro de les mares d´internet, i llavors ja et venen
sort
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Hola, jo la roba me la vaig comprar al Carrefour. Els pantalons estan bé i no són pas lletjos.
Moltes gràcies noies!!
M'apunto els llocs que m'heu dit, aquesta tarda agafo el cotxe i anem a comprar roba
M'apunto els llocs que m'heu dit, aquesta tarda agafo el cotxe i anem a comprar roba

Has mirat al Còctel? No sé fins a quina talla arriben, però jo em vaig comprar pantalons allà i eren més aviat grandets; depèn de la talla que necessitis potser et pot anar bé una de més petita.
També vaig comprar a Kiabi i em penso que tenen talles grans
.
També vaig comprar a Kiabi i em penso que tenen talles grans
Sí, TAKITA, gràcies per la teva aportació! ja m'hi vaig passar també! De tops i camises molt bé, però de pantalons em van dir que en tenien fins a la 48 ique eren complerts, però quan jo hi vaig anar sols en tenien fins a la 44...havia d'arribar el camió, havia de portar gènere, però no m'asseguraven que els hi portarien més pantalons ni de quines talles, i que fins a finals de la setmana que bé no tindrien la roba endreçada i veurien què els han dut...i a mi em fan falta més abans, que faig una fila ara mateix..
Espero que aquesta tarda ja em pugui firar!
Gràcies a totes noies, sou uns

Espero que aquesta tarda ja em pugui firar!
Gràcies a totes noies, sou uns

Bona tarda,
Volia donar les gràcies a la pimpi pel teu consell envers la botiga de roba premama.
Aquesta tarda he anat a comprar pantalons a Tiffanys i he trobat pantalons i texans premama de la talla 50 i amb un preu molt bo. També tenen camises de dormir, pijames, i xandall.
Reconamano la botiga 100% , pel tracte, el preu i pel tallatge ( tenen fins la talla 60). AH! I com deia la pimpi t'ho fan a mida si no trobes la talla que busques.
Moltes parleu del C&A però crec que la qualitat és millor a Tiffanys i el preu també.
AH! Hi ha també una botiga de talla gran premama que es diu DAMA, es troba a la gran via (Metro Rocafort) però és una mica cara (bé, bastant) però poder alguna li interessa.
Bé, només volia dir això. Moltes gràcies.

Volia donar les gràcies a la pimpi pel teu consell envers la botiga de roba premama.
Aquesta tarda he anat a comprar pantalons a Tiffanys i he trobat pantalons i texans premama de la talla 50 i amb un preu molt bo. També tenen camises de dormir, pijames, i xandall.
Reconamano la botiga 100% , pel tracte, el preu i pel tallatge ( tenen fins la talla 60). AH! I com deia la pimpi t'ho fan a mida si no trobes la talla que busques.
Moltes parleu del C&A però crec que la qualitat és millor a Tiffanys i el preu també.
AH! Hi ha també una botiga de talla gran premama que es diu DAMA, es troba a la gran via (Metro Rocafort) però és una mica cara (bé, bastant) però poder alguna li interessa.
Bé, només volia dir això. Moltes gràcies.

Hola! pujo el post a veure si teniu més info
Sabeu si la botiga tiffany's segueix oberta? alguna més on trobi talles grans 52-54 amb roba embarassada? pq sembla impossible....
Sabeu si la botiga tiffany's segueix oberta? alguna més on trobi talles grans 52-54 amb roba embarassada? pq sembla impossible....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |