ECO 3D I 4D
ECO 3D I 4D
M'agradaria que les que us vau fer eco 3 i 4 D m'exliqueu la vostra experiència (quanta estona dura, com vau veure el vostre petit o petita,si us van donar DVD i fotos per emportar a casa,...).
I si alguna se la va fer a la mútua del Carme a Granollers si en va quedar contenta!!!!
Gràcies guapes!!!!!
I si alguna se la va fer a la mútua del Carme a Granollers si en va quedar contenta!!!!
Gràcies guapes!!!!!
Hola Danu, nosaltres ens la vam fer a la Clínica Girona de Girona. Diria que a la setmana 38 o 39.
Ens van donar fotos, gràfiques i DVD de tota l'estona que vam estar fent l'eco. Va durar 20 min / mitja hora i va ser mooooooooooooolt emocionant.
Li vam veure la carona i si ho comparem amb quan va néixer s'hi assembla i tot, sobretot el nas és inconfusible!
Ens va encantar veure la petitona tant bé: la cara, les mans, com s'agafava els peus... I com que ens vam estar molta estona, doncs ens van tractar amb més atenció, explicant tot, el pes, quant mesurava, etc... cosa que a l'hospital, a les visites amb eco de la seg. social, tot i que ens van tractar bé, clar, van per feina i no poden dedicar-s'hi tant.
Jo ho recomano 100% però clar... val pasta... 180 lerus si no recordo malament
Que guai, Sandra !!! No sabia que te l'havies fet a la Clínica Girona !!! Igual que nosaltres !!! Hi anirem el dia 27, que estarè de 26 setmanes.
Suposo que tu vols dir que estàves de 28-29 setmanes, no?
A mi em van dir que el normal, almenys allà, era fer-la entre la setmana 26 i la 30.
Sí, val 180. Em fa ilu, doncs, saber que ens donaran tot aixó que comentes. Qui te la va fer, la Dra Alegre?
Suposo que tu vols dir que estàves de 28-29 setmanes, no?
A mi em van dir que el normal, almenys allà, era fer-la entre la setmana 26 i la 30.
Sí, val 180. Em fa ilu, doncs, saber que ens donaran tot aixó que comentes. Qui te la va fer, la Dra Alegre?
Hola!!!
Nosaltres tenim la eco 4d el dia 28 a granollers, a la clínica GINEGOLEGS.
Allà ens van dir que la fan des de la setmana 26 a la 30 més o menys.
Tot i que no coneixem aquesta clínica, hem sentit parlar molt bé, que s'estan tot el temps necessari amb tu, amb molta paciència i fins i tot si no es veu o no es deixa veure un dia et fan tornar un altre sense cobrar més. A mi m'han dit que surt per 130 euros i et donen fotos i un dvd
Alguna de vosaltres s'ha fet la eco allà???
Nosaltres tenim la eco 4d el dia 28 a granollers, a la clínica GINEGOLEGS.
Allà ens van dir que la fan des de la setmana 26 a la 30 més o menys.
Tot i que no coneixem aquesta clínica, hem sentit parlar molt bé, que s'estan tot el temps necessari amb tu, amb molta paciència i fins i tot si no es veu o no es deixa veure un dia et fan tornar un altre sense cobrar més. A mi m'han dit que surt per 130 euros i et donen fotos i un dvd
Alguna de vosaltres s'ha fet la eco allà???
- gblanch
- :: dofí

- Entrades: 3659
- Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
- Ubicació: St.Feliu de Codines
- Contacta:
Doncs a mi em van dir que la Mutua del Carme nomes feia 3d, o sigui, que no et dona DVD...per aixó vaig trucar a un institut de Barcelona, a l'Institut Marqués...Allà em van dir que em donarien un Dvd de tres quarts d'hora/una hora, segons el moviment de la nena a part de les fotos...Em cobren 150€..deu ni do...
Pero crec que valdrá la pena!!! 
Pero crec que valdrá la pena!!! 
Ostres gblanch!!!
Ara m'has deixat ben preocupada. He estat buscant info per internet i com que no l'hem trobat el meu home acaba de trucar altre cop informant-se. Ens ha dit que donaven gravació i 100 fotos!!!!!! Una de dues... o la noia s'ha equivocat o ho hem entès malamanet oi? N'estem segurs que ha dit això però ara pensem que igual eren 5 o 7 que la pronuncia s'assembla a 100.jejeje
Demà al matí diu que tornarà a telefonar per acabar-ho d'aclarir!
Que pesats que som!
Ara m'has deixat ben preocupada. He estat buscant info per internet i com que no l'hem trobat el meu home acaba de trucar altre cop informant-se. Ens ha dit que donaven gravació i 100 fotos!!!!!! Una de dues... o la noia s'ha equivocat o ho hem entès malamanet oi? N'estem segurs que ha dit això però ara pensem que igual eren 5 o 7 que la pronuncia s'assembla a 100.jejeje
Demà al matí diu que tornarà a telefonar per acabar-ho d'aclarir!
Que pesats que som!
-
VisitantVi
Aquest mati hi he telefonat jo i m'han dit que si que fan eco amb video i que després et dónen el DVD. També m'han dit que ens donarien fotos però evidentment no he demanat quantes... estic segura que són 7. 100 és una bojeria...
I m'ha agradat molt que m'ha dit que si el nen té les mans a la cara i no es deixa veure no et cobren res!!!!
Sinó ens val 104 €
Quina emoció... DEMÀ, DEMÀ DEMÀ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I m'ha agradat molt que m'ha dit que si el nen té les mans a la cara i no es deixa veure no et cobren res!!!!
Sinó ens val 104 €
Quina emoció... DEMÀ, DEMÀ DEMÀ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ostres Danu, quina emoció!!!!!!!!!!!!
demà ja et fan la eco, ja ens ensenyaras alguna foto............has comentat que a Vic també ho fan, em pots dir on, si us plau, nosaltres encara hem de decidir si la fem, encara ens queden setmanes...., però amb això que expliqueu m'estan venint unes ganes de fer-laaaaaaaaa.
Informeu, informeu...................please

demà ja et fan la eco, ja ens ensenyaras alguna foto............has comentat que a Vic també ho fan, em pots dir on, si us plau, nosaltres encara hem de decidir si la fem, encara ens queden setmanes...., però amb això que expliqueu m'estan venint unes ganes de fer-laaaaaaaaa.
Informeu, informeu...................please

Danu, a mi em van fer la eco el dia 15 d'aquest mes.
Em va costar 140 euros i em van donar unes 8 fotos i un DVD. L'Irena no es veia massa bé perquè tota l'estona es posava una mà i el peu davant la carona, i si no es girava cap a l'altre costat. I per això em van dir que si jo volia podia repetir la prova sense pagar. De tota manera nosaltres ja estem satisfet amb el que vam veure i no la repetirem. A més, d'aquí a tres setmanes ja tinc la eco de creixement.
Ara miraré si us puc posar la foto.
I després esperem la teva, i la de la Xiara.
Em va costar 140 euros i em van donar unes 8 fotos i un DVD. L'Irena no es veia massa bé perquè tota l'estona es posava una mà i el peu davant la carona, i si no es girava cap a l'altre costat. I per això em van dir que si jo volia podia repetir la prova sense pagar. De tota manera nosaltres ja estem satisfet amb el que vam veure i no la repetirem. A més, d'aquí a tres setmanes ja tinc la eco de creixement.
Ara miraré si us puc posar la foto.
I després esperem la teva, i la de la Xiara.
-
VisitantVi
Ostres Tutuaia, és una passada com es veu la Irena!!!!!!!!!!!!!
se'm posen els pels de punta, només de veure a quins nivells arriba la tecnologia, per poder veure els nostres reiets i reietes abans de que neixin.
ESPECTACULAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
per cert, se m'oblidaba, tens una nena PRECIOSA!!!!!!!!!
se'm posen els pels de punta, només de veure a quins nivells arriba la tecnologia, per poder veure els nostres reiets i reietes abans de que neixin.
ESPECTACULAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
per cert, se m'oblidaba, tens una nena PRECIOSA!!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

nosé...ja ens diras el que t'han dit!!!