primera visita a la llevadora
primera visita a la llevadora
Hola a totes!!Estic
d'un mes i dimarts tinc visita a la llevadora.
Volia saber en que consisteix la primera visita, et fan ja una eco i és veu el saquet?
d'un mes i dimarts tinc visita a la llevadora.Volia saber en que consisteix la primera visita, et fan ja una eco i és veu el saquet?
Re: primera visita a la llevadora
Hola!
M'interessa també, per què la setmana vinent puc tenir també visita amb la llevadora (dilluns vaig al metge de capçalera) i no sé pas què s'hi fa!
M'interessa també, per què la setmana vinent puc tenir també visita amb la llevadora (dilluns vaig al metge de capçalera) i no sé pas què s'hi fa!
La meva primera visita va consistir sobretot en omplir papaers! Em van fer el carnet d'embarassada, i em va fer una citologia. Les llevadores no solen fer ecos, com a molt tenen l'aparell d'escoltar el cor.
Que vagi molt bé!
Que vagi molt bé!

Per a mi va ser molt decepcionant la primera visita amb la llevadora... també pensava que em farien eco...
Només vam omplir papers, em va fer el carnet d'embarassada i vam programar les properes visites...ja està.
Només vam omplir papers, em va fer el carnet d'embarassada i vam programar les properes visites...ja està.
A la seguretat social no et fan cap eco fins les 12 setmanes, la primera visita amb la llevadora només és per omplir papers, programar les següents visites i proves del primer trimestre. També et demanen algunes dades personals (del teu historial mèdic i antecedents familiars), et pesen i mesuren la tensió i ale, ja està. Sí que és una mica decepcionant.
Ja us explicare com m'ha anat a mi, la metgessa de capçalera em va explicar que si no tens un embaràs complicat et visita la llevadora i si tens algun problema, la ginecologa. Es cert?
A mi en principi m'estan fent una visita cada mes i s'alternen llevadora i ginecolèg. 1r vaig anar a la llevadora i em va fer el carnet d'embarassada, em va fer preguntes sobre els antecedents familiars, et pesen, medeixen i et donen hora pels anàlisi i la 1a eco q és la de les 12 setmanes. A l'abril vaig fer la 1a eco amb el ginecolèg, ara al maig vaig tenir visita amb la llevadora i aquesta encara va ser més curta, vam escoltar el cor, em va pesar i podria dir que ja està. Al juny tinc hora amb el ginecolèg, i en principi al juliol amb la llevadora. I fins aquí arribo perquè no tinc programat res més.
com ja t'han dit, a seguretat social només et faran 3 ecos (si és un embaràs normal) i la 1a la fan a les 12 setmanes. La llevadora et farà carnet embarassada, et pesarà, et farà preguntes, però no et fa cap ecografia. Més endavant a altres visites et deixarà escoltar el cor, però res d'ecografies!!

Gràies noies!!! ara ja se mes o menys en que consisteix la primera visita, ja us explicare.
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
EvaBalsells ha escrit:Gràies noies!!! ara ja se mes o menys en que consisteix la primera visita, ja us explicare.
Què tal la primera visita?? Ja tens el carnet d'embarassada? La eco te la faran aviat... toca esperar una mica, però val molt la pena!!!
Hola Alfonsoicecilia.La primera visita amb la metgessa vaig estar potser 10min, li vaig explicar que estava embarassada, em va preguntar l'ultima regla i em recomanar pendre l'àcid fòlic( des del gener que el prenc) i em va demanar hora per la llevadora (pel dia 7 de juny) i suposo que em va farà el carnet 

Hola noies estic
de 6 setmanes i aquest mati he tingut la primera visita amb la llevadora, deu meu quantes preguntes en 45 min, uff!!!!M'ha medit, m'ha pesat i m'ha mirat la TA, no m'ha fet cap citologia perque el gener ja vaig anar a un ginecoleg privat.
Ara tinc la prova del sucre el dia 22, m'ha dit que podia menjar algo.
Visita ginecoleg per revisió: 26gener2011.
Inici YODOCEFOL: 27gener 2011.
TE+ 24maig 2011.
TE CLEARBLUE + 3setmanes : 01 juny 2011.
Visita metgessa de capçalera : 02 juny 2011.
Visita llevadora: 07 juny 2011.Estic de 6 semanes i algo.
Anàlitica del sucre :22 juny 2011.
de 6 setmanes i aquest mati he tingut la primera visita amb la llevadora, deu meu quantes preguntes en 45 min, uff!!!!M'ha medit, m'ha pesat i m'ha mirat la TA, no m'ha fet cap citologia perque el gener ja vaig anar a un ginecoleg privat.Ara tinc la prova del sucre el dia 22, m'ha dit que podia menjar algo.
Visita ginecoleg per revisió: 26gener2011.
Inici YODOCEFOL: 27gener 2011.
TE+ 24maig 2011.
TE CLEARBLUE + 3setmanes : 01 juny 2011.
Visita metgessa de capçalera : 02 juny 2011.
Visita llevadora: 07 juny 2011.Estic de 6 semanes i algo.
Anàlitica del sucre :22 juny 2011.
Noies dema tinc la 1a visita amb la llevadora amb la SS!
Tema analisi de sang me'l vaig fer al novembre, aixi q crec que ja valdrà (aixo em va dir la metge de capçalera...) i la citologia tb la vaig fer a l'agost, aixi que entenc que demà tampoc me l'ha farà....
La meva parella em vol acompanyar, pero crec que no cal q entri a la consulta, no? Que creieu?
Tema analisi de sang me'l vaig fer al novembre, aixi q crec que ja valdrà (aixo em va dir la metge de capçalera...) i la citologia tb la vaig fer a l'agost, aixi que entenc que demà tampoc me l'ha farà....
La meva parella em vol acompanyar, pero crec que no cal q entri a la consulta, no? Que creieu?
Noirs ja soc aqui!!!! Deixo la info per si en un futur pot ajudar a algu!!!
Al final hi he anat sola, i aixi ha estat bé. M'ha fet diferents preguntes sobre malalties a la familia, m'ha omplert la cartilla de l'embarassada, m'ha pesat, m'ha pres la pressió. També m'ha preguntat si volia la vacuna de la grip, li he dit que si i m'ha vacunat ella mateixa. La citologia no me l'ha fet pq com us vaig dir ja la tenia feta de l'estiu i va sortir be. L'analisi de sang si que me l'he de tornar a fer, pq m'ha dit que aqui es miren unes altres coses i s'ha de fer en unes setmanes determinades de l'embaraç, no val l'analisis de sang de fa un mes i pico. Tambe m'ha demanat analisis d'orina. I m'ha donat hora per la eco de les 12 setmanes.
I re, molt be. La visita ha durat uns 45 min. I la dona ha sigut molt maca. He sortit molt contenta!!!!
Al final hi he anat sola, i aixi ha estat bé. M'ha fet diferents preguntes sobre malalties a la familia, m'ha omplert la cartilla de l'embarassada, m'ha pesat, m'ha pres la pressió. També m'ha preguntat si volia la vacuna de la grip, li he dit que si i m'ha vacunat ella mateixa. La citologia no me l'ha fet pq com us vaig dir ja la tenia feta de l'estiu i va sortir be. L'analisi de sang si que me l'he de tornar a fer, pq m'ha dit que aqui es miren unes altres coses i s'ha de fer en unes setmanes determinades de l'embaraç, no val l'analisis de sang de fa un mes i pico. Tambe m'ha demanat analisis d'orina. I m'ha donat hora per la eco de les 12 setmanes.
I re, molt be. La visita ha durat uns 45 min. I la dona ha sigut molt maca. He sortit molt contenta!!!!
Hola,
com t'han comentat normalment a la primera visita amb la llevadora no et fan eco, bàsicament s'omple el carnet d'embarassada amb les dades que et demanen i poca cosa més.
En el meu cas i com que venia de dos males experiències, em va visitar la ginecòloga de la SS a les 6 setmanes i em va fer eco, quan van veure que l'embaràs era "normal" i només hi havia un embrió em va passar al despatx del costat a la llevadora per fer el carnet i programar noves visites.
També per antecedents em van fer una altra eco a les 9, i a partir de les 12 ja les normals que toquen.
com t'han comentat normalment a la primera visita amb la llevadora no et fan eco, bàsicament s'omple el carnet d'embarassada amb les dades que et demanen i poca cosa més.
En el meu cas i com que venia de dos males experiències, em va visitar la ginecòloga de la SS a les 6 setmanes i em va fer eco, quan van veure que l'embaràs era "normal" i només hi havia un embrió em va passar al despatx del costat a la llevadora per fer el carnet i programar noves visites.
També per antecedents em van fer una altra eco a les 9, i a partir de les 12 ja les normals que toquen.
Hola noies,
Demà passat tinc la 1a visita a la llevadora del 2n embaràs (el 1r va acabar en un avortament retingut de 9+4 a les 12). Com suposo que és lògic tinc bastanta por.
I la pregunta, més que què hi faré perquè suposo que serà el mateix que l'altra vegada, és més per l'Emfer, si em llegeix.
Veig que tu has anat per SS i també has tingut dues pèrdues. Havia sentit que fins que no paties 3 avortaments no ho consideraven avortaments de repetició (em sembla una aberració...) i no et feien cap seguiment especial. Llavors tu va ser perquè ho vas demanar? Vas haver d'insistir-hi molt? O és que vas anar per privat?
És que jo vull intentar demanar com a mínim sentir el batec abans de la primera ecografia... per treure'm el neguit, però suposo que no em deixaran.
Gràcies!!
Demà passat tinc la 1a visita a la llevadora del 2n embaràs (el 1r va acabar en un avortament retingut de 9+4 a les 12). Com suposo que és lògic tinc bastanta por.
I la pregunta, més que què hi faré perquè suposo que serà el mateix que l'altra vegada, és més per l'Emfer, si em llegeix.
Veig que tu has anat per SS i també has tingut dues pèrdues. Havia sentit que fins que no paties 3 avortaments no ho consideraven avortaments de repetició (em sembla una aberració...) i no et feien cap seguiment especial. Llavors tu va ser perquè ho vas demanar? Vas haver d'insistir-hi molt? O és que vas anar per privat?
És que jo vull intentar demanar com a mínim sentir el batec abans de la primera ecografia... per treure'm el neguit, però suposo que no em deixaran.
Gràcies!!
GuiRit ha escrit:Hola noies,
Gràcies!!
Hola GuiRit!
abans que res, enhorabona!! i estigues tranquil·la perquè d'entrada no té perquè anar malament eh!!
a mi em van insistir molt que el següent embaràs em portarien molt controlada perquè estigués tranquil·la jo, perquè al final si és un embaràs normal tot i que el procediment digui que és de risc la veritat és que no et fan res extra.
Doncs lo més extra que vaig tenir jo va ser la eco de les 6 per confirmar i la de les 9 per quedar tranquil·la, després ja vaig anar a la de les 12 a l'hospital i com tot semblava ok van passar de mi i de la meva tranquil·litat. Aquí és on vaig començar a fer alguna visita alterna amb el privat, perquè de la 12 a la 20 em semblava una vida, i més perquè són unes setmanes que encara no sents el bebè i la veritat és que vaig estar força angoixada.
Ara estic de 31 i ja et dic, el seguiment per la SS ha estat totalment l'estàndard, tot i tenir en compte les dues pèrdues anteriors i que tinc hipertiroïdisme, que al protocol també surt com a embaràs de risc.... La tiroides, però, si que me l'ha controlat un endocrí durant tot el procés, això si.
Així que ja veus, t'ho has d'anar muntant tu sobre la marxa. Espero que el teu hagi estat un abort aïllat i el proper embaràs sigui d'allò més normal, tot i que segur que necessites una mica més de recolzament que algú que no hagi passat per aquesta experiència. Si és així jo et recomano que facis visites alternes pel privat (si no te les fan a la SS, clar!) per estar el màxim de relaxada possible.
Una abraçada molt molt forta!!!
Per cert GuiRit, avui deus haver anat ja a la llevadora, no??
T'han pogut fer eco? Has pogut escoltar el batec?
Jo com la llevadora la conec em va fer passar a la ginecòloga abans d'obrir el llibre d'embaràs nou, perquè em vaig negar a fer-lo abans de veure que almenys la cosa pintava bé.
Ja ens explicaràs!
T'han pogut fer eco? Has pogut escoltar el batec?
Jo com la llevadora la conec em va fer passar a la ginecòloga abans d'obrir el llibre d'embaràs nou, perquè em vaig negar a fer-lo abans de veure que almenys la cosa pintava bé.
Ja ens explicaràs!
Emfer! Moltes gràcies per tots els teus aclariments. La diferència clau està en què el meu avortament va ser el primer trimestre llavors no es considera de risc... Que ho puc entendre des d'un punt de vista obstètric però no psicològic... Més en el meu vas que va ser retingut... I no vaig sagnar i per tant no tenía evidències que alguna cosa anés malament i em pot tornar a passar.
En fin, que la visita ha estat com l'altra. M'han deixat ben clar que no hi ha més control, que entén els meus nervis però que no hi pot fer res i que si em vull quedar més tranquila faci alguna eco a la privada que és molt barata, tal qual... Però res, m'ha tornat a pesar, a informar de tot, a fer el carnet, a programar analítica i eco 12 setmanes i preguntar si ja prenia àcid fòlic, m'ha respost les típiques preguntes. Com a mínim m'ha informat que hi ha una xerrada d'educacio maternal al CAP sobre el 1r trimestre i Hi aniré la setmana vinent.
Merci per tot!
En fin, que la visita ha estat com l'altra. M'han deixat ben clar que no hi ha més control, que entén els meus nervis però que no hi pot fer res i que si em vull quedar més tranquila faci alguna eco a la privada que és molt barata, tal qual... Però res, m'ha tornat a pesar, a informar de tot, a fer el carnet, a programar analítica i eco 12 setmanes i preguntar si ja prenia àcid fòlic, m'ha respost les típiques preguntes. Com a mínim m'ha informat que hi ha una xerrada d'educacio maternal al CAP sobre el 1r trimestre i Hi aniré la setmana vinent.
Merci per tot!
Hola GuiRIt!
Vaja, doncs el que ens pensàvem, no?
Com tu dius no tenen en compte el factor psicològic, i esperar fins una 3a pèrdua per fer proves em sembla una passada... Però has de ser positiva i com t'he dit en l'anterior missatge pensar que això ha estat un fet aïllat i que aquest cop anirà bé. No subestimis el poder de la ment ;)
Ja aniràs informant, d'acord? Una abraçada!
Vaja, doncs el que ens pensàvem, no?
Com tu dius no tenen en compte el factor psicològic, i esperar fins una 3a pèrdua per fer proves em sembla una passada... Però has de ser positiva i com t'he dit en l'anterior missatge pensar que això ha estat un fet aïllat i que aquest cop anirà bé. No subestimis el poder de la ment ;)
Ja aniràs informant, d'acord? Una abraçada!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |