ECOS 3D I 4D A LLEIDA
ECOS 3D I 4D A LLEIDA
Hola noies,
Fa uns dies que la meva parella i jo estem impacients per veure al bebito i ens estem plantejant de anar a fer una eco 3d per veure'l i que ens puguin dir si és nen o nena
el cas es que he estat buscant per internet on les fan aquí a Lleida però no se on anar.
Algú podria dir-me on fan aquestes ecos a Lleida, una mica com és l'atenció i el preu?
Gràciesss
Fa uns dies que la meva parella i jo estem impacients per veure al bebito i ens estem plantejant de anar a fer una eco 3d per veure'l i que ens puguin dir si és nen o nena
el cas es que he estat buscant per internet on les fan aquí a Lleida però no se on anar.Algú podria dir-me on fan aquestes ecos a Lleida, una mica com és l'atenció i el preu?
Gràciesss

Re: ECOS 3D I 4D A LLEIDA
Hola setneuf!! Primer de tot moltes felicitats per l'embaràs!!!
Nosaltres vam fer l'ecografia en 3D al centre Avantmèdic a Lleida. El preu si no recordo malament, era 150 Euros però incloia un dvd d'una mitja hora i una vintena de fotos. Jo ho recordo com un moment molt emocionant perquè vam veure molt nítidament la cara de la nostra petita i com es posava els peuets a la boca. Va ser molt bonic, i vam estar força estona. El tracte també molt bé.
Això si, si no recordo malament s'ha de fer entre les setmanes 26 i 30 d'embaràs. Per qualsevol consulta pots trucar-hi, el telefon es 973 728 090 i la pagina web www.avantmedic.com.
Sort!!
Nosaltres vam fer l'ecografia en 3D al centre Avantmèdic a Lleida. El preu si no recordo malament, era 150 Euros però incloia un dvd d'una mitja hora i una vintena de fotos. Jo ho recordo com un moment molt emocionant perquè vam veure molt nítidament la cara de la nostra petita i com es posava els peuets a la boca. Va ser molt bonic, i vam estar força estona. El tracte també molt bé.
Això si, si no recordo malament s'ha de fer entre les setmanes 26 i 30 d'embaràs. Per qualsevol consulta pots trucar-hi, el telefon es 973 728 090 i la pagina web www.avantmedic.com.
Sort!!

Moltes gràcies per la informació!
Si, ja ho se lo de les 26 setmanes.... però això ho diuen perquè el bebe ja esta més format i a la gent li agrada veure'l així, o ells creuen que el preferim veure així
nosaltres ja hem vist una eco en 3d d'una prenyi que esta del mateix temps que jo i el bebito ja es veu bé, ni que encara no sembli un nino.
Si, ja ho se lo de les 26 setmanes.... però això ho diuen perquè el bebe ja esta més format i a la gent li agrada veure'l així, o ells creuen que el preferim veure així
nosaltres ja hem vist una eco en 3d d'una prenyi que esta del mateix temps que jo i el bebito ja es veu bé, ni que encara no sembli un nino.Re: ECOS 3D I 4D A LLEIDA
Jo me les vaig fer al Gine4 que està a Balmes al costat de la Floristeria Arroyo.
Ens va constar 120,00 € i ens donen un CD amb 9 fotos i un DVD amb un vídeo. No sé quan dura el vídeo però deu durar uns 15 minuts o així...
El telèfon és aquest: 973221822
Ens va constar 120,00 € i ens donen un CD amb 9 fotos i un DVD amb un vídeo. No sé quan dura el vídeo però deu durar uns 15 minuts o així...
El telèfon és aquest: 973221822
Hola!!
nosaltres ens la vam fer la clínica perpetuo socorro i també molt i molt bé!!!! el preu també 150 euros, ens van donar un DVD amb una mitja hora de video i també fotos impreses.
També ho recomano perque l'experiència és única, a més jo hi vaig poder portar al meu fill gran i li va agradar molt poder veure a la seva germaneta com badallava, com es posava el dit a la boca...... molt i molt bonic!!!
Enhorabona per l'embaràs ja ens diràs com et va l'eco!!!!
nosaltres ens la vam fer la clínica perpetuo socorro i també molt i molt bé!!!! el preu també 150 euros, ens van donar un DVD amb una mitja hora de video i també fotos impreses.
També ho recomano perque l'experiència és única, a més jo hi vaig poder portar al meu fill gran i li va agradar molt poder veure a la seva germaneta com badallava, com es posava el dit a la boca...... molt i molt bonic!!!
Enhorabona per l'embaràs ja ens diràs com et va l'eco!!!!
Què bé, contri més llocs per elegir millor!
De moment intentare esperar a la eco de les 20 setmanes de la SS per saber el sexe (però es que sóc tan impacient)... i desprès ja ens farem la 3d... és així com ho recomanen, no?
Felicitats a totes vosaltres també*
De moment intentare esperar a la eco de les 20 setmanes de la SS per saber el sexe (però es que sóc tan impacient)... i desprès ja ens farem la 3d... és així com ho recomanen, no?
Felicitats a totes vosaltres també*
Hola!
refloto el tema que l'últim missatge és del 2010...
algú per Lleida que tingui alguna experiència més recent amb eco 3D/4D?
Gràcies!
refloto el tema que l'últim missatge és del 2010...
algú per Lleida que tingui alguna experiència més recent amb eco 3D/4D?
Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |