Opinio ginecolegs Lleida

Salut, dubtes i preparatius.
jolo
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 4:46 pm

Opinio ginecolegs Lleida

EntradaAutor: jolo » ds. gen. 16, 2010 8:59 am

Hola noies,

Soc d'un poble d'aprop de LLeida, estic embarassada de poquet i voldria saber la vostra opinio sobre ginecolegs, fa temps que us llegeixo i per fi m'he decidit a participar.

M'han parlat d'un tal Maestre, una doctora que es diu Anton i dels de l'avantmedic, n'hi ha dos o tres i clar ja que ho estic rumiant voldria tenir bones referencies.
:ok:
Moltes garcies
SINDRIA
:: girafa
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

Re: Opinio ginecolegs Lleida

EntradaAutor: SINDRIA » ds. gen. 16, 2010 9:28 am

Hola!!!!!!!!
Jo del Maestre he sentit parlar molt bé, però jo vaig a la Dra. Gemma Valls (principi c/cavallers) i un 10. ja anava abans de quedar-me embarassada i ara perfecte i mira que no va començar molt bé l'embaràs i a la SS no m'ajudaven i ella va trobar el problema i tot. :ok:
ImatgeImatge
petitaemma
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » ds. gen. 16, 2010 10:46 am

Hola Jolo!
Jo tab sóc de Lleida, bé tb d'un poble.
Jo he fet tractament de reproducció assistida i vaig portar-ho tot a l'Avantmèdic, amb el doctor Garcia Alfaro, per sort aquest octubre ens vam quedar i de bessons, però a l'hora de demanar hora amb aquest ginecòleg que m'ha portat durant lúltim any, resulta que ja no està, els han canviat; abans portava la part de ginecologia la Dexeus, ara ja no. No vull dir que els que hagi ara siguin dolents, però potser t'han aconsellat l'Avantmèdic pels gines que havia fins fa poc i ja no són els mateixos...
Jo ara vaig al doctor Godino de l'Aliança (tb té consulta particular) que m'entra per la mútua. De fet com he estat ingressada 3 vegades per vòmits constants a l'Aliança els he conegut a tots; la única que no agafaria el la doctora Huguet, la trobo un pèl repel.lent, però tot són opinions, potser professionalment és la òstia, però a mi no em va caure bé desde el primer dia.
No en conec més, a veure si t'ajuden més noies de Lleida.
Molts petons i felicitatss pel teu enbaràs!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Colors
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » ds. gen. 16, 2010 10:53 am

Hola guapes,

jo estic com la Petitaemma amb el Garcia Alfaro, i ara em deixes ben parada si dius que a l'Avantmèdic no hi es, perque jo a la setmana 31 vaig anar i si que em va atendre, clar això va ser el 14/12/2009 i no em va dir pas que marxava, però clar, des de llavors ja vaig cada setmana a Barcelona que és on em porten pels problemes d'hematologia, que a lleida amb tantes clíniques no n'hi ha cap amb servei d'hematologia.

El meu embaraç a estat molt complicat del primer dia, i anava al Garcia Alfaro cada dilluns, be, eren 3 setmanes seguides amb el Garcia Alfaro i 1 a barcelona i així anar fent, fins que des de la setmana 31 per part prematur vaig cada setmana a barcelona, ja que a la 33 es va tornar a repetir i m'han medicat.

Jo no et sabria dir cap altre de Lleida perque només he anat a aquest, ja que sempre em portaven a Sabadell.

Ahh be, també us he de dir que a consulta privada hi ha la doctora calvo, que amb mi es va portar super, super, super be, amb temes de reproducció assistida i això que ella no els toca.

Però estic com la Petitaemma, vaig comançar pels problemes amb el Garcia Alfaro i un 10!!!!
Imatge

Imatge
aina973
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 5:16 am

EntradaAutor: aina973 » ds. gen. 16, 2010 12:29 pm

Tres ginecòlegs més força coneguts són el Cos, el Garcia Mercé i el Rueda.
Jo vaig al Rueda perquè té molta experiència, però és poc amable i força tallant.
Però prefereixo això i que tingui molta experiència en parts. Ha ajudat a molts
ginecòlegs joves en parts complicats.
Del Cos se'n parla molt bé, del Garcia Mercé també se n'havia parlat molt bé
però últimament se senten força comentaris negatius.
De la Huguet tot el que he sentit és negatiu. Tots tres entren a mútues. :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
petitsomni
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 5:46 pm

EntradaAutor: petitsomni » ds. gen. 16, 2010 12:30 pm

jo també vaig a la gemma valls i estic encantada, ja hi anava a fer-me les revisions anuals i amb l'embaràs vaig a la seguretat social i cada 2 mesos a la gine privada
espero haver-te ajudat!
petitaemma
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

EntradaAutor: petitaemma » ds. gen. 16, 2010 12:58 pm

Colors ha escrit:Hola guapes,

jo estic com la Petitaemma amb el Garcia Alfaro, i ara em deixes ben parada si dius que a l'Avantmèdic no hi es, perque jo a la setmana 31 vaig anar i si que em va atendre, clar això va ser el 14/12/2009 i no em va dir pas que marxava, però clar, des de llavors ja vaig cada setmana a Barcelona que és on em porten pels problemes d'hematologia, que a lleida amb tantes clíniques no n'hi ha cap amb servei d'hematologia.

El meu embaraç a estat molt complicat del primer dia, i anava al Garcia Alfaro cada dilluns, be, eren 3 setmanes seguides amb el Garcia Alfaro i 1 a barcelona i així anar fent, fins que des de la setmana 31 per part prematur vaig cada setmana a barcelona, ja que a la 33 es va tornar a repetir i m'han medicat.

Jo no et sabria dir cap altre de Lleida perque només he anat a aquest, ja que sempre em portaven a Sabadell.

Ahh be, també us he de dir que a consulta privada hi ha la doctora calvo, que amb mi es va portar super, super, super be, amb temes de reproducció assistida i això que ella no els toca.

Però estic com la Petitaemma, vaig comançar pels problemes amb el Garcia Alfaro i un 10!!!!

Ei, Colors! que ja et queda no res per veure al teu petit, si no ens veiem espero que tot vagi perfecte!
En quant al doctor Garcia, nosaltres estem en contacte via mail, estem a l'espera que ens digui si es queda per Lleida o si torna a Bcn. Per sort, una cosina del meu home el coneix del cole de les nenes i intentarem estar en contacte, si vols quann sàpigui algo t'ho dic, ok?
Petonets!
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
nucosa
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: nucosa » ds. gen. 16, 2010 8:29 pm

jo vaig al gine4 i alli visita el medrano-rosell-anton-y pelegay tots quatre estan a la ss pero tb visita per mutua.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
esabsa
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dt. maig 25, 2010 6:19 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: esabsa » dv. maig 28, 2010 11:17 am

Hola noies!!
Bé soc nova per aquí però espero quedar-m´hi un quant temps!
Voldria saber si hi ha alguna que conegui a la dra Pelegay. Ara de cara l'estiu en hi volem posar a buscar un fill i voldria fer-me una visita prenatal. M'han dit que la Pelegay és molt bona també desprès amb el seguiment de l'embaràs. Fins ara anava a la Alicia Garcia a fer-me les revisions anuals, però no m'acaba de convèncer.

Moltes gràcies per avançat!!
Imatge ImatgeImatgeImatge

Imatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
nucosa
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: nucosa » dv. maig 28, 2010 3:21 pm

jo he anat per el segon embaras es bona doctora es fotra canya amb tot el que sigui . t'adelantara totes les visites de la ss que estigui a la seva ma pero a l'hora de parir si va s a l'arnau ella segur que no hi sera i aixo a mi no em va agradar .
no obstant em va fer un control de tot l'embaras molt exhaustiu la 4d no me la vaig poder fer mai pq tenia poques aigues i es necesita molta cantitat sobretot a la zona de la cara.
em va tornar a fer repetir la prova del sucre per previsio per que vaig augmentar molt de pes i ara que fa 7 m que he estat mare he tornat per fer-me la revisio i la citologia .
es una mica sequeta perque es manya ( no tinc res contra els manyos) pero es agradable.
jo n'estic contenta .
ImatgeImatge

ImatgeImatge
istar82
:: zebra
Entrades: 1305
Membre des de: dt. març 30, 2010 10:11 am
Ubicació: Alcarràs - Lleida-

EntradaAutor: istar82 » dl. juny 07, 2010 1:55 pm

Hola !

Doncs jo vaig pel 2on embaràs i la veritat el primer vaig anar a la seguretat social i perfecte i ara també. Però vaig patir un problemilla lleu a l'úter i vaig anar a un privat , està a l'Avinguda Catalunya,a Lleida, al costat de la pizzeria que hi ha ( Zacaris ) i la veritat molt contenta, em van fer proves de tota mena per deixar-me tranquila...es diu Amalia González. I encara ara quan no estic molt convençuda dels de la SS , vaig allí per demanar 2a opinió.
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Nisnis
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. juny 09, 2010 11:48 am

EntradaAutor: Nisnis » dc. juny 09, 2010 12:06 pm

Hola noies,
Fa poc que sóc a Lleida i he hagut de canviar de ginecòleg i de metges en general. Buscant per internet he arribat a aquest forum i m'he decidit a escriure ja que veig que és força actiu i hi ha bona participació. A veure si em podeu ajudar!
Sóc d'una mútua i com a ginecòleg vaig anar al Dr. Medrano que visita a la clínica Gine 4. Només he anat a una revisió anual i em va semblar correcte, però ara estem pensant en quedar-nos embarassats i m'agradaria saber l'opinió sobre aquest ginecòleg. Alguna de vosaltres es visita amb ell i us ha seguit el part? Me'n podeu donar referències? és que veig que parleu de molts altres ginecòlegs i ell no surt mai a les entrades... la Dra. Antorn que visita a la mateixa clínica sí que surt...
Moltes gràcies!!
Imatge

3/9/10 Prova embaràs +
27/9/10 Primera revisió ginecològica + 1a Eco! Et sentim el cor i ja fas 1,28cm
24/12/10 Eco morfològica. Ets una nena! ja peses 350gr!
17/1/11 Ja peses 794 gr!
14/2/11 Ara ja en peses 1,3 kg!! Ostres!
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dc. juny 09, 2010 2:17 pm

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 12, 2026 6:08 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Nisnis

EntradaAutor: Nisnis » dc. juny 09, 2010 7:23 pm

Gràcies Laucob!
He estat remirant pel forum i sí que he trobat altres referències del Dr. Medrano. De moment continuaré anant-hi, no m'ha donat motius per fer no fer-ho i el dia que em va visitar em va fer bona impressió.
Espero continuar participant al forum, avui ja hi he dedicat una bona estona a mirar diverses entrades i he trobat molta informació molt útil, i la veritat és que llegint les experiències de les altres encara m'han fet venir més ganes de tenir un fill! I com que sóc novata i primerenca segur que el forum em serà de gran utilitat!
Gràcies a totes i fins aviat!
Imatge

3/9/10 Prova embaràs +
17/1/11 Ja peses 794 gr!
damma85
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

EntradaAutor: damma85 » dc. juny 09, 2010 7:56 pm

A mi hem porta el Dr. Maestre i ell mateix hem va parlar molt bé del Dr. Medrano. Va ser perque li vaig comentar de parir a la perpetuo i com que le maestre no fa parts a la perpetuo hem va comentar que si volia ens podia derivar al Medrano. O sigui que penso que estaràs prou be!
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Nisnis

EntradaAutor: Nisnis » dc. juny 09, 2010 10:24 pm

Gràcies Damma85!
Doncs espero que sí que vagi tot molt bé! :ok:
Per cert, quina diferència hi ha en parir a la Perpetuo o a l'Arnau? Fa poc que sóc a Lleida i ja he vist que hi ha gent que li té o tenia una mica de "mania" a l'Arnau i prefereix anar a altres clíniques/hospitals. És millor la Perpetuo que l'Arnau? Però també he llegit que a l'Arnau ara les habitacions són individuals i que sembla que ha millorat. El Dr. Medraño visita també a l'Arnau, a part de a la Perpetuo, vol dir que puc triar entre un lloc o l'altre?
Moltes gràcies de nou! Sou de gran ajuda!
Imatge

3/9/10 Prova embaràs +
17/1/11 Ja peses 794 gr!
aina973
Entrades: 141
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 5:16 am

EntradaAutor: aina973 » dj. juny 10, 2010 8:13 am

Doncs jo per experiència amb el segon fill ho faré al revés.
Vaig parir a la perpetuo però l'any vinent em vull canviar a la
seguretat social perquè respecten molt les decisions dels pares.
No sé, totes les persones que tinc al voltant i han anat a l'Arnau
estan super contentes. Això si, tema ecos i seguiment de l'embaràs
millor al perpetuo: cada tres setmanes visita i et fan moltes ecos.
La majoria dels ginecòlegs de la perpetuo també estan a l'Arnau. :ok: :ok:
Nisnis

EntradaAutor: Nisnis » dj. juny 10, 2010 3:25 pm

Molt bé Aina973! :ok: Així doncs en principi no em preocupo, suposo que el seguiment de l'embaràs el faré a la Perpetuo i a l'hora del part, doncs ja veurem, o a la Perpetuo o a l'Arnau, ja ho parlaré amb el ginecòleg. Però vaja, ara em falta quedar-me embarassada! :-())
Tenim pensat posar-nos-hi aquest estiu... estic molt emocionada però em fa molt respecte! A veure si tot va bé!
Ja us ho aniré explicant!
Gràcies de nou!
Una abraçada!
Imatge

3/9/10 Prova embaràs +
17/1/11 Ja peses 794 gr!
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dj. juny 17, 2010 9:52 pm

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 12, 2026 6:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Nisnis

EntradaAutor: Nisnis » dv. juny 18, 2010 9:22 am

Moltes gràcies per la informació Laucob!
Doncs suposo que això és el què faré. El dia 1 tinc hora al ginecòleg per dir-li que busquem l'embaràs i ja parlaré amb ell d'aquest tema. Tinc tants dubtes i tantes preguntes que em penso que l'atabalaré!!
Fins aviat!! :--/)
Imatge

3/9/10 Prova embaràs +
17/1/11 Ja peses 794 gr!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::