HABITACIONS IKEA PER BEBES

Salut, dubtes i preparatius.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: HABITACIONS IKEA PER BEBES

EntradaAutor: cositina » dl. feb. 18, 2013 4:09 pm

Jo sóc molt molt fan d'Ikea però sincerament la majoria de mobles que hi hem comprat no ens han sortit gaire bons, hi ha coses que si però d'altres que no, teniem un armari leksvik q va acabar en desastre, i tenim un moble de tv q el fem servir de bajolavabo i cada mes se'm cau el calaix...de totes maneres el q volia comentar és q hi ha akltres llocs on trobar coses bé de preu, ho dic perquè aquest finde vam passar pel prenatal a tafanejar i vaig veure un canviador blanc senzillet però molt xulo per 60 i pico euros,i diria q era molt semblant al de l'Ikea i potser una mica més resistent. per si voleu donar un cop d'ull :ok: al prenatal hi ha coses cares però també hi he vist bressols per menys de 100 euros

el canviador era aquest o semblant tot i q al diagonal mar costava 60 i pico:
http://www.prenatal.es/shop/Ba%C3%B1o-C ... direct=yes

bressol x 79:
http://www.prenatal.es/shop/Descanso-Cu ... 0000470012
nb_30
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dl. feb. 18, 2013 4:15 pm

Cositina, gràcies per compartir la oferta del Prenatal! a vegades creiem que l'ikea es barato i no..I mira que a mi m'agrada molt i tinc un munt de coses! Nosaltres ara ens canviem de casa i hauré de comprar els mobles per l'habitació de la nena, em miraré el Prénatal :ok:
cositina
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dl. feb. 18, 2013 4:30 pm

nb_30 ha escrit:Cositina, gràcies per compartir la oferta del Prenatal! a vegades creiem que l'ikea es barato i no..I mira que a mi m'agrada molt i tinc un munt de coses! Nosaltres ara ens canviem de casa i hauré de comprar els mobles per l'habitació de la nena, em miraré el Prénatal :ok:

és q és això, Ikea és genial però també té un marketing super potent q fa q ens pensem q tot el q venen alla és el més xollo dels xollos, jo sóc super aficionada a la decoració i a mirar revistes i blogs i botigues i hi ha coses q estan super bé però no és tan barat com sovint pensem. Hi ha vida més allà de Ikea! Per exemple les fundes nordiques, jo en tinc moltes d'Ikea per al nostre llit i les barates son molt barates, però les q són una mica més bones pugen de preu, tinc una de "raso" q em va costar com 60 euros a ikea, i en canvi ara al web de laredoute m'he comprat una de satèn bonisima rebaixada per molt menys que al ikea i la qualitat res a veure.... un altre exemple, vam mirar armaris "empotrats" al ikea, la mida q necessitavem ens sortia per uns 1500 euros i no era fet a mida i perdiem espai per sobre...doncs un fuster ens l'ha fet per 300 euros més, a mida, super aprofitat i amb portes lacades.... cal comparar perquè quan entrem al Ikea totes (jo la primera) ens deixem arrossegar pel marketinfg i acabem deixant-nos una pasta! Més coses, els bressols, al ikea pots trobar models baratisims, vam estar mirant i a mi el q m'agrada és un model nou q té calaixos per sota i q surt per 159, calaixos apart: http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/30187925/
Doncs per gastar-me aixo, tinc models més variats i originals a altres botigues (outlets..-)
I consti q jo a casa tinc molta cosa d'ikea eh! però crec q ens tenen massa enamorats a tots i no ens adonem. Per l'habitacio del bebito compraré alguna cosa allà, segur segur l'estanteria expedit q és una peça q he buscat similar a altres botigues i no l'he trobat enlloc per aquest preu i em sembla monisima :ok:
nb_30
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dl. feb. 18, 2013 4:43 pm

Cositina, estic totalment d'acord en tot el que has dit! a nosaltres la cuina de la casa nova ens l'ha fet un fuster a mida, amagant els electrodomèstics per poder aprofitar els del pis, i ens ha sortit igual de preu que la de l'iKEA! i els armaris també hem demanat pressupost al mateix fuster perquè els PAX són caríssims i no acabés d'aprofitar l'espai igual que amb un armari fet a mida :ok:
Ara, per l'habitació de la nena jo ja he comprat a l'Ikea la làmpada MASKROS q ara està d'oferta i m'encanta! i ara no sé si aprofitar també la oferta i comprar una expedit..
airenm
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 6:13 pm

EntradaAutor: airenm » dl. feb. 18, 2013 5:16 pm

A nosaltres també ens agrada molt la habitació d'IKEA i realment el preu es nota en moltes coses. El tema canviador-banyera si que estem buscant els de tota la vida que es pleguen i eren flexibles i per lo que veig ja no es porta.
Hi ha idees molt boniques d'habitacions IKEA, la questió es tindre el mateix gust per muntar-ho (cosa que jo no tinc molt...)
Imatge
Imatge
Imatge
Irlanda
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dj. ago. 23, 2012 5:43 pm

EntradaAutor: Irlanda » dl. feb. 18, 2013 8:31 pm

Aiiii! Jo vull tenir 100 missatges!!!!!
Sóc fan del IKEA i més o menys ja tinc pensat com muntarem l'habitació del petitó, però em moro de ganes de veure les fotos d'aquest post i poder agafar idees pràctiques! >.-<:
Imatge
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dl. abr. 08, 2013 1:57 pm

Goya, hi ha un llloc a Sant Boi que es diu DICORO que també hi ha armaris en preus similars als de ikea (no recordo si més econòmics). N'hi ha de més varietat i colors per a peques.
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
Jess_81
:: rateta
Entrades: 172
Membre des de: ds. feb. 16, 2013 11:35 am

EntradaAutor: Jess_81 » dl. abr. 08, 2013 10:02 pm

Jo tampoc puc veure les fotos, quina pena!
Encara que a nosaltres ens queda molt temps per mirar el tema habitació, crec que la gran majoria de coses seran de Ikea.
Imatge

28/1 Cantem positiu +
12/2 Escoltem com batega el teu cor
27/3 TS correcte; Sembles un nen
18/4 ECO 16 set: Confirmat ets un nen!!!
16/5 ECO 20 setm: tot perfecte i 287 grm
20/6 ECO 25 setm: 680 grm
11/7 1,100 kg d' Erik
4/9 2,600 kg
19/9 3 kg
xinxa
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dv. març 22, 2013 7:31 am

EntradaAutor: xinxa » dl. ago. 05, 2013 5:48 pm

Hola noies!

Recupero una mica aquest post, ja que estem pensant comprar una calaixera Malm del ikea per a fer servir de canviador per al petit/a. El dubte és que m'agradaria posar a dalt de la calaixera una petita estructura de fusta que acollís el matalasset, però diria que al ikea no existeix aquest element. Veig que si que hi és per la calaixera Hemnes http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/10091448/ però no pas per la Malm. Alguna que tingui aquesta calaixera em pot dir com ho vau solucionar?

Moltes gràcies!!!
Imatge

Imatge

Panxupacte DEURES :-())
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dt. ago. 06, 2013 9:31 am

Xinxa, jo vaig comprar un altra calaixera de l'Ikea, tampoc la Hemnes, i el que vaig fer va ser comprar un canviador dels que porten una taula de fusta a sota (no el que és només el coixí, la taula de fusta que et dic queda dins de la funda, no es veu, però es nota), que fa que pesi molt i no es mou. Si l'empenys fort si es mou però amb l'ús normal ni de conya. La Clara va portar bolquers fins els dos anys i quatre mesos, aprox., i va resistir la mar de bé.
La vaig posar com a la foto de sota, jo el que feia era posar-me al cantó de la calaixera, no davant, i perfecte.
imagesCAH9QXYJ.jpg

Si la posava en perpendicular amb la calaixera quedava una mica en vilo i no em sentia segura.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
pesoleteta
:: papallona
Entrades: 116
Membre des de: dg. jul. 14, 2013 8:41 pm

EntradaAutor: pesoleteta » dt. ago. 06, 2013 4:24 pm

Nosaltres hem comprat la malm i si veiem que el canviador es mou col.locarem unes tires de velcro del resistent.
daniela3
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

EntradaAutor: daniela3 » dc. nov. 12, 2014 9:30 am

pujo el post perquè el trobo molt interessant :ok:
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
estrella81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: estrella81 » dj. nov. 20, 2014 2:02 pm

Ikea es genial per habitacions
Imatge
Saras
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 28, 2014 9:58 pm

EntradaAutor: Saras » dv. nov. 21, 2014 1:04 pm

Encara no puc veure les fotos…!!
Nosaltres em posat el canviador de Verbaudet a sobre del moble de Ikea Malm. Una amiga també ho te aixi i va molt be! :)
Saras
Entrades: 179
Membre des de: dg. set. 28, 2014 9:58 pm

EntradaAutor: Saras » dv. nov. 21, 2014 1:05 pm

Pesoleteta, m'ha agradat la teva idea del velcro! Potser li posem també! :D
jojo14
Entrades: 111
Membre des de: dg. març 09, 2014 8:29 pm

EntradaAutor: jojo14 » dv. nov. 21, 2014 9:10 pm

Guapes! Nosaltres hem comprat la hemmes (crec que es s' escriu així) i, tot i que es una mica alta queda genial! Els calaixos són grandets i m'encanta! ;) a sobre hi hem posat un canviador que hem comprat en una tenda de la ciutat i al costat del canviador (com que queda molt d'espai a sobre) un cistell amb les cremetes de la peque!

Pesoleta, molt bona idea lo del velcro!!!!!
melics
Entrades: 8
Membre des de: ds. oct. 11, 2014 7:29 pm

EntradaAutor: melics » dl. gen. 05, 2015 12:17 pm

A nosaltres encara ens queda un temps però jo ja vaig mirant i agafant idees per internet! A mi la idea Ikea m'agrada molt, sobretot perque pots fer un muntatge amb mobles baixets i armaris que estiguin a l’alçada dels nens. Tenint en compte que tota la casa se’ls “queda gran”, trobo important que puguin tenir almenys la seva habitació feta a la seva mida per poder arribar a agafar la roba de l’armari per vestir-se, veure el que hi ha als calaixos… com son les escoles de nens petits! <:-< Jo sóc de les que penso que això els ha d’anar bé segur per estimular-los!! A més, no són mobles super cars!!

Per les que nos us agradi Ikea, hi ha una altra cadena de mobles baratos a Badalona i altres llocs que es diu Dicoro (podeu mirar la web però no surt ni la meitat dels mobles que tenen a la tenda!). Allí trobareu mobles de bebé i nens, originals, de molts colorins diferents que també estan molt bé de preu! Us ho recomano!
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dl. gen. 05, 2015 12:25 pm

melics ha escrit:Per les que nos us agradi Ikea, hi ha una altra cadena de mobles baratos a Badalona i altres llocs que es diu Dicoro (podeu mirar la web però no surt ni la meitat dels mobles que tenen a la tenda!). Allí trobareu mobles de bebé i nens, originals, de molts colorins diferents que també estan molt bé de preu! Us ho recomano!

Doncs jo no recomano Dicoro. Tenen mobles molt xulos i és veritat que estan bé de preu, tot i que si vols uns mobles amb cara i ulls no acaba sent tan barat com diu la publicitat, però està bé i per això vam comprar l'habitació de la meva filla allà. Vam trigar MESOS a tenir-la completa i encara tinc un tema pendent amb ells a la Junta d'Arbitratge de Barcelona. Aquí podeu llegir la història sencera abans de decidir-vos a comprar els mobles allà (i sé de més gent que ha tingut problemes amb Dicoro): http://www.ciao.es/dicoro_com__Opinion_2212604
nmir
Entrades: 100
Membre des de: dj. maig 24, 2012 3:23 pm

EntradaAutor: nmir » dg. gen. 11, 2015 8:49 pm

l'armari pax ens ha anat molt bé. a la part de baix i guardem les coses a la mida del nen, mentre que a la part de dalt hi guardem tota la roba que li queda petita o la que tenim per més gran. ha anat molt bé que tingui mès capacitat que un armari dels baixets. per bebé.
Halia
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dt. gen. 27, 2015 6:37 pm

Hola!!! :miko:

Nosaltres miravem IKEA com una bona opció... ens assemblen "baratillos" per tot el que hi ha al mercat.

Més endavant mirarem els mobles >.-<:
Imatge
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::