Experiències recents a l'ICAM (Tribunal Mèdic)
Re: Experiències recents a l'ICAM (Tribunal Mèdic)
Hola, noies! Sóc mestra funcionària. Estic embarassada de 35+4 i porto de baixa des de finals d'abril (per embaràs d'alt risc).
Resulta que ahir vaig rebre una citació per a que dilluns vagi al tribunal mèdic, i em vaig quedar gelada. A aquestes alçades?!?!
Em fan anar a Tarragona, que és la capital de la província, però em queda a més d'1 hora de casa. Em fa un pal haver de fer el viatge!!!
El meu home treballa, i s'hauria de demanar festa per a acompanyar-m'hi (ja se'n demana cada dos per tres per acompanyar-me a les visites mèdiques).
Avui he trucat a MUFACE Tarragona (la meva mútua) per si puc anar a fer l'avaluació a Lleida (que em queda a 35 minuts de casa) o per, encara millor, si em puc estalviar l'inspecció; però resulta que avui a Tarragona és festiu. Hi hauré de trucar demà.
Ho trobeu normal? Algú s'ha trobat igual que jo?
Gràcies!!!
Resulta que ahir vaig rebre una citació per a que dilluns vagi al tribunal mèdic, i em vaig quedar gelada. A aquestes alçades?!?!
Em fan anar a Tarragona, que és la capital de la província, però em queda a més d'1 hora de casa. Em fa un pal haver de fer el viatge!!!
El meu home treballa, i s'hauria de demanar festa per a acompanyar-m'hi (ja se'n demana cada dos per tres per acompanyar-me a les visites mèdiques).
Avui he trucat a MUFACE Tarragona (la meva mútua) per si puc anar a fer l'avaluació a Lleida (que em queda a 35 minuts de casa) o per, encara millor, si em puc estalviar l'inspecció; però resulta que avui a Tarragona és festiu. Hi hauré de trucar demà.
Ho trobeu normal? Algú s'ha trobat igual que jo?
Gràcies!!!
euterpe l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 19, 2016 2:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola!
A mi em va passar, però em van citar per un mes després de la DPP, així que vaig poder justificar-ho enviant un mail amb justificant. No em vaig extrenyar perquè el metge de capçalera quan em va donar la baixa em va avisar que potser em trucarien per controlar la baixa, i em va dir que ho estant fent en aquests temps de crisi...
A mi em va passar, però em van citar per un mes després de la DPP, així que vaig poder justificar-ho enviant un mail amb justificant. No em vaig extrenyar perquè el metge de capçalera quan em va donar la baixa em va avisar que potser em trucarien per controlar la baixa, i em va dir que ho estant fent en aquests temps de crisi...
Hola,
em podríeu ajudar amb un duble? Estic embarassada de 23 setmanes i m'han donat la baixa per embaràs de risc, no ho porto massa bé això de no anar a treballar...i em pregunto quan de temps passa entre que et donen la baixa i et criden el tribunal mèdic. Em podeu dir les vostres experiències? Gràcies!
em podríeu ajudar amb un duble? Estic embarassada de 23 setmanes i m'han donat la baixa per embaràs de risc, no ho porto massa bé això de no anar a treballar...i em pregunto quan de temps passa entre que et donen la baixa i et criden el tribunal mèdic. Em podeu dir les vostres experiències? Gràcies!
Claror, em senbla que els avisos del tribunal mèdic són aleatoris, tant pot ser que et cridin el mes que vé com que no t'avisin en tota la baixa
Hola, noies! Us volia explicar que, després d'unes quantes trucades i gestions, no vaig haver d'anar a l'ICAM. Això sí; em van fer enviar per e-mail tots els informes mèdics que tenia per justificar la meva situació de baixa mèdica (urgències, seguiment de l'embaràs, analítiques...), i ja està. Vaig preferir estar-me un matí escanejant documents i fent trucades que no pas fer el viatge d'anada i tornada; així el meu home tampoc no es va haver de demanar festa a la feina. Si rebeu un avís de citació i no us trobeu bé o és en un moment molt avançat de l'embaràs, us animo a que truqueu a l'ICAM i mireu d'estalviar-vos el control. 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |