Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

Salut, dubtes i preparatius.
crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!

EntradaAutor: crissie » dc. gen. 20, 2010 11:38 am

Hola! avui he parlat amb ma germana per lo de les arracades: li van costar 40€ (forats + arracades) !!!!! :ufs: :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
raqrodser
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

EntradaAutor: raqrodser » dc. gen. 20, 2010 12:07 pm

Ostres! Forat + arracades??? Pero no li posen les arracades que portes tu??
He llegit en algun lloc que en d'altres cliniques les llevadores cobren 60euros per fer els forats! Quin negoci tenen muntat!!! :ufs:
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
crissie

EntradaAutor: crissie » dc. gen. 20, 2010 1:20 pm

Osti...doncs ara em deixes amb el dubte, però que jo sápiga quan et foraden amb pistola només et poden posar les arracades que van amb la pistola i després tu ja lñes canvies per les que vols...No em facis cas del totvpq potser m'equivoco eh....
Imatge

Imatge

Imatge

javna
Entrades: 1092
Membre des de: ds. oct. 07, 2006 2:09 pm

EntradaAutor: javna » dc. gen. 20, 2010 1:29 pm

Jo em vaig fer els forats de gran i em van preguntar si portava jo les arrecades a la farmàcia, però clar, no sé si a la clínica ens deixaran... espero que si que em deixin portar les arrecadetes que ha comprat el meu marit, que al pobre li fa molta il·lusió... Ara el preu em sembla una mica abusiu... :ufs: :ufs:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Sé fiel a la infancia, jamás te hagas grande
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dc. gen. 20, 2010 1:57 pm

a la meva neboda li van haver de refer els forats fa un parell de setmanes a la farmàcia i no li van deixar dur els de casa, li van posar els antialèrgics de la farmàcia..

I ella, va néixer a Can Ruti, però no li van cobrar res per posar les arrecades, però li van fer amb agulla no amb pistola...

No ho sé noies, cada hospital va al seu rotllo.....
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
crissie

EntradaAutor: crissie » dc. gen. 20, 2010 8:56 pm

CONFIRMAT: a la Sagrada familia : FORATS + ARRACADES = 40€ :ok:
Imatge

Imatge

Imatge

raqrodser

EntradaAutor: raqrodser » dj. gen. 21, 2010 8:47 am

EGR ha escrit:Hola guapes!!

JO vaig tenir en Pau a la Sagrada Familia! Tot va anar molt be, en tot el moment del part vaig estar a la que seria la meva habitació, em van programar el part perque en Pau no creixia dins la panxa.. allà vaig estar amb la meva mare i el meu marit.. vaig tenir part vaginal amb ventosa ( el nen estava be dins meu) tot molt be, la llevadora una mica seca (la Irene BLanco) però aixo si molt professsional..
LEs noies de planta genial, totes molt amables i jovenetes :ok:

Ostres, EGR!! Aixi vas parir a l'habitació?? Què guai, no?? Trobo que ha de ser més maco que en un quiròfan o en una sala de parts, per on van passant totes les que pareixen. Pero en fi, suposo que tot depen del tipus de part que puguis tenir! Gràcies per explicar la teva experiència! :love:

Gràcies, Crissienoa!! Doncs llavors deu ser que fan el forat amb pistola, per aixo posen les arracades "de farmacia". A altres llocs havia llegit que ho feien amb agulla i llavors li posaven les arracades que tu portaves (que han d'estar en alcohol 24h). Avui passaré per una farmàcia i preguntaré el preu... per comparar!! jeje :ok:

Javna, a mi em passa igual... a la meva mare també li faria il·lusió que portés les arracades que li ha comprat! Pero be, si hem d'esperar a que cicatritzi bé el forat, doncs pensa que a l'estiu ja portaran les arracades xules per presumir!!! : lasito :

Petonets i salutacions a totes!! :***:
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
raqrodser

EntradaAutor: raqrodser » dj. gen. 21, 2010 3:11 pm

EGR ha escrit:No no, vaig estar a la meva habitacio fins el moment del part que em van portar a la sala de parts... a l'habitació no, que no es esteril :ok:

Ahhh!! neujor:-) neujor:-) neujor:-) Ho havia entes malament!!! neu:-D
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
javna

EntradaAutor: javna » dj. gen. 21, 2010 3:49 pm

A mi també em van confirmar ahir que no podem portar les arrecades, no em van dir el preu, però em van dir que les arrecades les posaven ells, de les que venen esterilitzades, o bé, que podem comprar-les nosaltres a la farmàcia, però han d'anar tancades i ser d'aquestes que dic... en fin... el papi s'haurà d'esperar a veure la seva nena amb les arrecades que li va comprar... jejejeje...

Petons a totes!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

agg_sgc
:: girafa
Entrades: 2144
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 8:06 pm

EntradaAutor: agg_sgc » dj. gen. 21, 2010 9:26 pm

Hola noies!!! Per fi trobo un momentet per escriure!!!

La meva experiència a la clínica Sagrada Família ha estat molt bona!!! Vaig tenir de llevadora a la Carmen Abad i va ser un sol! Carinyosa, atenta, m'anava donant totes les explicacions i després em va venir a veure cada dia, em va ajudar amb la lactància, em va donar moltíssims consells per casa, etc. Estic encantadíssima amb ella!

Finalment em va assistir la Dra. Fernández pq vaig parir un dissabte a la nit i ella era la q estava de guardia i també va ser fantàstica! Penseu que quan vaig arribar, no veien gens clar q pogués tenir un part vaginal pq el nen venia molt gran tenint en compte les meves mides (jo medeixo 1,58cm i sóc de complexió petita i el nen va sortir amb 3,870kg i 54cm!!!) i pq encara estava posicionat molt amunt, però gràcies a la llevadora i la ginecòloga vaig aconseguir un part vaginal!!!!

Pel que fa a les infermeres, algú ha parlat d'una noia de nits, crec que es deia Cristina i certament és un encant! Va ser molt atenta i molt molt molt carinyosa! La resta també molt bé però sobretot recordo aquesta noia pq va estar les 2 primeres nits!! Les de la nursery també són estupendes, ens van ensenyar a agafar el nen, van estar pendents de que la lactància funcionés, ens van ajudar en tot el que els vam demanar!!!

En fi, ja us dic que per mi va estar tot molt bé, fins i tot el menjar! L'únic que no estava bé era el sofà-llit de l'acompanyant!! El meu marit es va deixar l'esquena trinxada...
Imatge

Imatge
raqrodser

EntradaAutor: raqrodser » dv. gen. 22, 2010 10:12 am

Ohhh!! >.-<: >.-<: >.-<: Agg, me n'alegro que tot anés tant be!!! Aiii, que be!! >.-<: >.-<: Moltíssimes gràcies!!
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
javna

EntradaAutor: javna » dv. gen. 22, 2010 12:26 pm

Què bé saber que hi ha bones referències del lloc on anirem a parar.. jajajajaja!!! La veritat és que és un descans saber que tot va anar bé >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Moltes gràcies agg!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

agg_sgc

EntradaAutor: agg_sgc » dv. gen. 22, 2010 6:59 pm

Segur que és una qüestió força personal, però ja us dic que jo n'estic supercontenta i si torno a quedar-me embarassada (espero que si!!) repetiré la mateixa clínica i el mateix equip!!! :ok:
Imatge

Imatge
Mysae
:: granota
:: granota
Entrades: 212
Membre des de: ds. gen. 09, 2010 11:04 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Mysae » dg. gen. 24, 2010 9:35 pm

agg_sgc ha escrit:Hola noies!!! Per fi trobo un momentet per escriure!!!

La meva experiència a la clínica Sagrada Família ha estat molt bona!!! Vaig tenir de llevadora a la Carmen Abad i va ser un sol! Carinyosa, atenta, m'anava donant totes les explicacions i després em va venir a veure cada dia, em va ajudar amb la lactància, em va donar moltíssims consells per casa, etc. Estic encantadíssima amb ella!
Finalment em va assistir la Dra. Fernández pq vaig parir un dissabte a la nit i ella era la q estava de guardia i també va ser fantàstica! Penseu que quan vaig arribar, no veien gens clar q pogués tenir un part vaginal pq el nen venia molt gran tenint en compte les meves mides (jo medeixo 1,58cm i sóc de complexió petita i el nen va sortir amb 3,870kg i 54cm!!!) i pq encara estava posicionat molt amunt, però gràcies a la llevadora i la ginecòloga vaig aconseguir un part vaginal!!!!
Pel que fa a les infermeres, algú ha parlat d'una noia de nits, crec que es deia Cristina i certament és un encant! Va ser molt atenta i molt molt molt carinyosa! La resta també molt bé però sobretot recordo aquesta noia pq va estar les 2 primeres nits!! Les de la nursery també són estupendes, ens van ensenyar a agafar el nen, van estar pendents de que la lactància funcionés, ens van ajudar en tot el que els vam demanar!!!
En fi, ja us dic que per mi va estar tot molt bé, fins i tot el menjar! L'únic que no estava bé era el sofà-llit de l'acompanyant!! El meu marit es va deixar l'esquena trinxada...

Gràcies guapíssima per tant valuosa informació, aviam si la Sagrada Família segueix en la línea i tenim tanta sort com tú! Me´n alegro molt que tot hagi anat tant i tant bé, Felicitats!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
agg_sgc

EntradaAutor: agg_sgc » dt. gen. 26, 2010 3:16 pm

Moltes gràcies Mysae!!!! Jo espero que a totes us vagi molt bé i sortiu encantades amb els vostres petitons en braços!! Ahir vaig anar al gine a Sagrada Família i vaig reviure-ho tot i em vaig emocionar com una bleda!!!! neujor:-)
Imatge

Imatge
javna

EntradaAutor: javna » dt. gen. 26, 2010 7:03 pm

Agg, una pregunta, a la canastreta no demanen ni calces d'un sol ús ni compreses maternals, les donen a la clínica?? jo tinc un paquet de 4 calces d'aquestes, però si me les donen allà no les fico a la meva maleta... és que m'extranya que demanin els bolquers i no demanin les calces...

Moltes gràcies per adavantat!! :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dc. gen. 27, 2010 8:28 am

Jo encara no tinc la llista... a veure si recordo demanar-li al ginecòleg la setmana que ve!!!

Javna, a mi una amiga que també la va tenir allà em va dir que les compreses te les donen ells, els bolquers no, però les compreses per la mare si.. De les calcetes suposo que cadascuna haurem de portar les nostres,no???
Ja siguin de paper o de cotó.. no ho sé, noia! Amb això si que no et puc ajudar...
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
javna

EntradaAutor: javna » dc. gen. 27, 2010 12:51 pm

Gràcies guapes, així doncs m'emportaré les calcetes que tinc per si de cas, però les compreses no, el paquet que tinc el faré servir per casa :ok: :ok: :ok:

Molts petons!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

agg_sgc

EntradaAutor: agg_sgc » dc. gen. 27, 2010 2:38 pm

Javna, et donen compreses i calces, però jo l'últim dia ja em posava les meves calces pq m'eren més còmodes i les meves compreses pq eren més petites... Jo de tu ho posaria a la bossa per si de cas!!
Imatge

Imatge
javna

EntradaAutor: javna » dc. gen. 27, 2010 3:08 pm

Ok Agg, doncs et faré cas!!! :ok: :ok: :ok: :ok:
Moltes gràcies!! :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatgeImatgeImatge