BESSONS 2016-2017

Salut, dubtes i preparatius.
mymsi
:: rateta
Entrades: 158
Membre des de: dc. des. 02, 2015 11:23 am

Re: BESSONS 2016-2017

EntradaAutor: mymsi » dc. maig 18, 2016 12:10 pm

nic felicitats per aquests dos nens! Quina il·lusió saber el sexe, ja tinc moltíssimes ganes que m'ho diguin, a veure demà si hi tinc sort i es veu, estaré de 16+5.

carabassa m'alegro que la eco de les 12 estigués be, i de veritat que jo no em preocuparia massa per la diferència de tamany perquè no és exagerada, i no sóc metge però jo diria que l'important és que vagi creixent, l'evolució, no? el que et diu la nic de que costa prendre mesures és veritat, a mi em va passar que em van fer dos ecos quasi seguides a diferents llocs i hi havia un embrió que en un era força més petit, així que ja veus.

Benvinguda hungry_mom , jo també estic perdudíssima, com totes! Aquí ens anem preguntant i explicant cosetes i va molt bé.

Jo noies, com ho feu per no engreixar-vos? jo ja porto uns 4 kg, mare meva, és veritat que estava primeta i no se'm nota massa a primera vista, però jo m'ho veig molt. Jo tinc la necessitat de menjar més, és com una gana que neix de dins i s'ha de satisfer si o si :miko:

tema cotxet carabassa, el meu ideal és el easy monster però com que no sé si cabrà a l'ascensor, la meva segona opció és la que dius d'un a sobre l'altre, encara que sigui durant un temps i després ja agafaria un paraigües d'aquests que es poden doblegar una mica per ficar-los a l'ascensor amb els nens asseguts o no sé, ja aniré veient...

sobre el que dius de notar-los, a mi també em passa des de la 13 més o menys. El que noto es com una mena de pressió i si passo la mà per sobre noto clarament un bultet que fins i tot de vegades es veu a simple vista. A mi em passa sobretot en el moment de despertar-me el matí, quan estic més desinflada.

Com esteu les altres?
35 baixa reserva, 40 oligoastenoteratozoospermia
1ª ICSI 01/16
5/2: Punció 10 ovocits, 4 madurs, 1A, 1B, 1C
8/2: Transfer 1A+1B
22/02: Beta +++ 989!
8/03: hemorràgia, ucias, son 2! repòs per hematoma
17/03 7+5: embrions ok, repòs per hematoma
mymsi

EntradaAutor: mymsi » dl. maig 23, 2016 1:26 pm

Noies, tinc nen i nena, estic molt contenta!! >.-<:
1ª ICSI 01/16
adbcn
:: formigueta
Entrades: 67
Membre des de: dj. nov. 26, 2015 4:09 pm

EntradaAutor: adbcn » dl. maig 23, 2016 1:38 pm

Felicitats mymsi!!! És la parella perfecte!!
32 Anys
carabassa
Entrades: 153
Membre des de: dv. maig 01, 2015 10:05 am

EntradaAutor: carabassa » dt. maig 24, 2016 12:12 pm

Hola a totes!

Com aneu??
Primer de tot, mymsi felicitats pel xic i la xica! Quina il·lusió saber-ho ja. Heu pensat noms? Bé, suposo que aquesta és la pregunta del milió, he he...

La resta, com aneu? Novetats? pensaments?

A mi, la veritat, se m'està fent una mica difícil l'entrada al segon trimestre. Pensava que deixaria moltes preocupacions darrere, però no. No puc evitar les pors i ansietats. Quan feiem la FIV i pensàvem en bessonada, no vaig pensar mai en la preocupació extra que suposa. Per acabar-ho d'adobar, fa dos divendres que em van fer la triple screening. A l'eco va sortir tot bé. Em van dir que si la prova sortia bé que no em trucarien, i aquest matí m'han trucat per a citar-me dijous. M'ha caigut el món a sobre. Bé, ara esperar 48 hores eternes i esperar que no sigui res...
Octubre 2012: Proves i entrada a la llista d'espera.
Juliol 2014: Primera ICSI. 4 embrions. 2 transferits. Negatiu.
Octubre 2014: Transferència 2 embrions congelats. Negatiu.
Abril 2015: Segona ICSI. 7 embrions. Me'n transfereixen 2. Negatiu.
Març 2016: Transfer 2 congelats. Positiu!
adbcn
Entrades: 67
Membre des de: dj. nov. 26, 2015 4:09 pm

EntradaAutor: adbcn » dt. maig 24, 2016 12:36 pm

Tranqui carabassa, a mi me va sortir malament el screening i al final va quedar en res.
La veritat es que el meu embaràs està sent molt complicar, ahir vaig tenir una altra hemorràgia i ara estc de repòs...i mira q ja vaig per la setmana 18... En fin, a gente si pasas tot ràpid..
32 Anys
carabassa

EntradaAutor: carabassa » dt. maig 24, 2016 5:15 pm

Com a mínim no he de viure dos dies en la incertesa. Ja tinc resultats: un dels dos té risc baix (1/1400) i l'altre 1/295, prop del límit. El problema és que m'han eixit les hormones molt alterades, per això hi ha un que li surt tan diferent. Vull pensar que es dei a l'embaràs múltiple. Creuem els dits. Estic més tranquil·la. Segurament em faran una eco més concreta de l'os nasal per a descartar.
Lauretis
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dt. maig 24, 2016 6:14 pm

EntradaAutor: Lauretis » dt. maig 24, 2016 6:39 pm

Bones! vaig a fer una segona prova xq abans no me n'he sortit!
Espero bessons pel Novembre! i en el meu cas ha estat sorpresa sorpresa! Tinc una nena de 2 anys i mig i voliem donar-li un/a germanet/a i sorpresa! en venen 2!!
kitiara_h
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. març 06, 2015 10:27 am

EntradaAutor: kitiara_h » dc. maig 25, 2016 2:25 pm

Carbassa intenta no menjar-te el cap! A veure que diu el metge i sinó sempre tens proves no intrusives com la neobona i unes quantes més per treure valors estadístics pero mes concrets! A veure que diu el metge! Molts molts ànims!!!
carabassa

EntradaAutor: carabassa » dc. maig 25, 2016 3:36 pm

Hola a totes i gràcies pels ànims! La veritat és que avui m'he aixecat molt més positiva. Els resultats negatius són per les analítiques hormonals, i em sembla que tenint bessons ja solen sortir alterades, així que no m'escalfo el cap. Em preocuparia més si hagués sortit malament el plec nucal o absència d'ós nasal (que tampoc no vol dir res dolent per si mateix, alto).

Lauretis, benvinguda al grup!

Us deixo aquí una llisteta interessant de blogs de mares de bessons. Jo que estic moltes hores a casa, vaig llegint cosetes i no està malament.

https://gemelosinvasores.com/2015/07/15/mis-7-blogs-de-gemelos-favoritos/
mymsi

EntradaAutor: mymsi » dc. maig 25, 2016 4:39 pm

carabassa m'alegro que estiguis mes tranquil·la, el ts és una mica toca nassos i com tu dius, la eco la tens perfecta així que...

Lauretis benvinguda! quina sorpresa el que expliques, però és una boníssima notícia

Avui he tornat a tenir gine i he vist els petitons que estan perfectes i m'ha mirat el coll de l'úter que estava alt, de 4 cm i tancat, així que més contenta que unes pascues
1ª ICSI 01/16
hungry_mom
Entrades: 12
Membre des de: dl. maig 09, 2016 4:36 pm

EntradaAutor: hungry_mom » dc. maig 25, 2016 5:47 pm

Hola!

Carabassa i adbcn, molts ànims!

Nosaltres ja hem començat a mirar carrets i quina història... S'han de tenir en compte tantes coses, sobretot les mides.

Una abraçada a totes!
Gambeta
Membre des de: dt. març 12, 2013 9:24 am

EntradaAutor: Gambeta » dj. maig 26, 2016 9:21 am

Enhorabona Mymsi per la parelleta. Els nostres també són nen i nena i ens fa moltíssima ilusió, :cnen: :cnena:
Carabassa ànims, pensa que aquests resultats només són estadistics. Jo en el teu cas em faria l'analítica aquesta no invasiva per quedar-vos més tranquils, però vamos que sortirà bé segur :-()-) :-()-)
Benvingudes a les noves bessoneres, el grupet va creixent poc a poc >.-<: >.-<:
Nosaltres ja estem de 25 setmanes i ara que ja els noto cada dia moltes vegades és quan estic més tranquil·la i ja m'ho crec del tot que aquesta aventura va de debó. Molts ànims a totes :***: :***:
estiestelet83
Entrades: 116
Membre des de: dj. gen. 30, 2014 7:27 pm

EntradaAutor: estiestelet83 » dj. maig 26, 2016 10:58 am

Hola noies!!! A nosaltres dimarts tb ens van dir que esperem parelleta!!! Estem super contents! :))

Jo estic de quasi 21 setmanes i tb els començo a sentir bastant. :)

Per cert tema cotxets sí que és un bon xou trobar l'adequat... i també les cadires del cotxe... i tema roba la comprarem talla 0 tota? Ufff, ara ens hi posarem amb el tema i tenim mil dubtes, hehe.

Petons boniques!
Imatge
carabassa

EntradaAutor: carabassa » dj. maig 26, 2016 5:50 pm

Bueno, bueno! Això s'anima!

Veig que de moment "guanyen" les parelletes: Mymsi, gambeta, estiestelet... Jo en els meus somnis també els veig xic i xica, però encara no s'ha acceptat somiar com a diagnòstic prenatal. Haurem d'esperar!

Avui he anat a l'hospital i hem estat parlant de l'amniocentesi. Em surt risc 1/295, molt aprop de la línia de tall. No obstant això, si afegeixen altres dades com l'os nassal em puja 1/730. I tot i això encara parlem d'amnio... ?-) En fi, que em faré dilluns el neobona, i el dia 8 em faran una eco morfològica avançada. la meva idea és NO fer-me l'amnio, no crec que amb aquests valors sigui necessari. Em recorda bastant al cas de l'adbcn: espero tenir els mateixos resultats :ok:

Gambeta i Estiestelet, ja esteu de 21 i 25 setmanes! Que fort, jo encara m'ho veig lluny, però en tinc ganes pel que dieu, per creure-m'ho ja de veritat i notar-los a ells (jo crec que me'ls noto, però tot podria ser, que fossin pets).

Lauretis, bessonada per sorpresa! Toma ya!
PALME
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: PALME » dg. maig 29, 2016 2:23 pm

Hola Carabassa

He llegit el teu missatge però no puc respondre, es queda a la safata de sortida i no hi ha manera que l'envii. Tot pot ser que no se m'actualitzi i ja el tinguis :content: :content: .
Hem pots tornar a escriure i em passes un correu per contactar.

Veig que estàs amb el tema de la amnio, dir-te que jo me la vaig fer i tot i passar un mal moment, em vaig quedar mes tranquila.

Fins aviat!!
Lauretis
Entrades: 9
Membre des de: dt. maig 24, 2016 6:14 pm

EntradaAutor: Lauretis » dj. juny 02, 2016 7:16 pm

Hola a totes!! com us trobeu?
Teniu novetats?? a quina setmana us van dir els sexes de les criatures?
Jo fa uns dies em vaig fer el test no invasiu Nimgenetics, i em va sortir risc baix de tot, aixi q perfecte! esperavem q el test ens confirmés els sexes, xo em van dir q en cas de bessons no ho diuen...alguna de vosaltres l'heu fet i us ha passat el mateix?
bè, cuideu-vos molt i espero q esteu totes bè!!
kitiara_h
Entrades: 124
Membre des de: dv. març 06, 2015 10:27 am

EntradaAutor: kitiara_h » dj. juny 02, 2016 8:20 pm

Hola!
Jo test no en vaig fer pero el sexe ens ho van dir a la eco q ens van fer sobre la setmana 16!! Demà tic la morfològica i en tinc moltes moltes ganes de veure les meves nenes!!!
Encara no hem triat nom! Som un desastre!! A veure si aquest cap de setmana...
Jo per sort ja em trobo millor, encara tinc malestar d'estomag pero una mica menys nàusea en si, i sobretot no estic marejada quasi mai!!! Això si, tinc moltíssima feina i vaig de cul... Malaïda vaga de metro aquesta setmana... Només em faltava això!!!
Carbassa tenies la eco el dia 3? El 6? Com vas???
Ànims a totes!!!
carabassa

EntradaAutor: carabassa » dg. juny 05, 2016 9:07 pm

Hola a totes!
Kitiara! Com ha anat la morfològica? Explica, explica! Segur que ha anat molt bé!
Lauretis, jo tampoc no sé el sexe. Espero que me'l diguin aquest dimecres.
Estic a punt d'arribar a la 16, m'han avançat la morfològIca perquè em va sortir risc mitjà al triple scr. Jo espero que surti tot bé i no haver de fer amniocentesi.
Mymsi, com vas? Ja teniu pis?

Per cert, us comento una coseta, a vere si algú m'entén per aquí. Com algunes de vosaltres, vinc d'una història d'infertilitat i dificultats amb les FIV. Doncs bé, no sé si és per això, però tinc una part de mi una mica ansiosa, com esperant que passi alguna cosa dolenta, amb por. Fins i tot de tant en tant em desperto a les tantes de la nit amb ansietat pensant que m'oblido d'alguna pastilla i que tot s'acabarà. No és tota l'estona, però mentiria si digués que estic gaudint de l'embaràs a tope. Espero que l'eco de divendres sigui una bona injecció de moral.
Fins aviat! Expliqueu cosetes!
OTRA32
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dg. maig 03, 2015 8:59 pm

EntradaAutor: OTRA32 » dl. juny 06, 2016 11:22 am

M'infiltro un momentet per saludar a les companyes de Fiv! Felicitats a Kitiara y Carabassa per aquestes dos nenes bessonetes precisoses!!!! :***: :***:

Carabassa és molt i molt normal tot aquest procés que estas tenint de pors... venim d'una historia viscuda dura... no et preocupis, es del tot normal... jo fare 37 setmanes aviadet i encara em miro les calces per si taco sang... i porto així tot l'embaràs...

Un petonas mamas bessoneres!!!!!
[color=#FF40BF]12/07/15 Inici 1a FIV.
Ets un neeeeeen!!!!
En busca del germanet/a.
Març 2019. Transfer. TE ++++
Bioquímic…
Abril 2019. Tranfer de 2 blastos +6 B i C.
Beta +++++ 250
[/Vcolor]
Imatge
buffona
Entrades: 53
Membre des de: dj. abr. 14, 2016 11:07 am

EntradaAutor: buffona » dc. juny 08, 2016 4:52 pm

Hola a totes,
Jo tinc 42 anys, baixa reserva ovarica... i tinc l'esperança de ser mare.
no, no estic embarssada, i no estic embarassada de bessons..

Només he entrat un moment, amb el vostre permis.. simplement per saludar-vos i felicitar-vos a totes!!!

Espero molt aviat poder estar en aquest grup... per genètica podria tenir bessons.

Fins aviat!!!

Un peto a totes.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::