Cinturó de seguretat embarassades

Salut, dubtes i preparatius.
MarczingerZ
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: ds. ago. 17, 2013 5:42 pm

Re: Cinturó de seguretat embarassades

EntradaAutor: MarczingerZ » ds. ago. 17, 2013 6:05 pm

Hola a tothom!

Nosaltres som primerencs, i la majoria de gent que coneixem no l'utilitza.. però nosaltres preferim no estalviar en seguretat. La meva dona condueix i no volem correr riscos.

Vam veure el del Prenatal a la Maquinista per 50€, però potser passem per Diagonal mar a veure si encara hi és l'oferta.

Igualment, algú que se'l vulgui vendre encara? Envieu-me privat!!

Merci!!
Tot per tu, petita!!
Irulan
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. ago. 16, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Irulan » dg. ago. 18, 2013 8:14 pm

Hola!
Jo no utilitzo el cotxe cada dia, però anar sense cinturó o només amb una part d'ell no em donava seguretat.
La qüestió és que em vaig comprar un a una botiga de segona mà per 15€.
Les botigues de segona mà són una bona opció.
Espero que us sigui d'utilitat si no us voleu gastar molts calerons.
Imatge Imatge
PanxetaRodona
Entrades: 36
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 1:48 pm

EntradaAutor: PanxetaRodona » dg. ago. 25, 2013 8:56 am

Hola! :-()-)
Per fi tinc cinturó,, i la veritat és que em sembla una mica feixuc de posar i treure, ja que els xecs per tancar són una mica durs.. És el BeSafe. Us passa també?
Petons! :-())
Imatge
eternitat
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dg. ago. 25, 2013 11:02 am

PanxetaRodona ha escrit:Hola! :-()-)
Per fi tinc cinturó,, i la veritat és que em sembla una mica feixuc de posar i treure, ja que els xecs per tancar són una mica durs.. És el BeSafe. Us passa també?
Petons! :-())

A mesura que el vagis fent servir et resultarà més fàcil.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Ninu78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dc. abr. 11, 2012 7:53 pm

EntradaAutor: Ninu78 » dg. ago. 25, 2013 11:02 am

Hola doncs jo tinc el BeSafe i vaig poder aprofitar la oferta del Prenatal on sortia casi a meitat de preu i n'estic encantada. A mi no em resulta dificil de posar i treure. Quan dius xecs et refereixes als botons que van a pressió? Van una mica durs pero crec que es per seguretat i ho veig normal, sino es podrien deixar anar!
Imatge
PanxetaRodona
Entrades: 36
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 1:48 pm

EntradaAutor: PanxetaRodona » dl. ago. 26, 2013 8:51 pm

Moltes gràcies!
Doncs té la seva lògica, han d'anar una mica durs per poder aguantar al cinturó en cas d'impacte! jejejeje No hi havia caigut.. com que me l'han deixat em feia cosa poder-lo trencar..
Moltes gràcies per la vostra ajuda!
Petons :-()-)
Imatge
izascun79
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

EntradaAutor: izascun79 » dc. ago. 28, 2013 8:50 am

Bon dia noies!!!

Jo vaig comprar-li el cinturó de Besafe a la bada abans de les vacances i l'he estat utilitzat durant tot el mes d'agost que hem fet un viatge en cotxe on viatjàvem unes tres hores a diari. Realment va molt i molt bé i encara que els botons sí que van una mica durs tb considero que és normal. El que em passa fa una setmana (i ja no sé si és paranoia meva o que li he agafat mania) és que noto que el cinturó em pressiona molt la cuixa i em molesta. Jo sóc de cama gruixudeta (per dir-ho suau) i potser el cinturó que s'agafa pels costat em fos més còmode... miraré alguna foto per veure com va, que no ho veig gaire clar. També està homologat, no?
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dc. ago. 28, 2013 9:43 am

izascun79 ha escrit:Bon dia noies!!!

Jo vaig comprar-li el cinturó de Besafe a la bada abans de les vacances i l'he estat utilitzat durant tot el mes d'agost que hem fet un viatge en cotxe on viatjàvem unes tres hores a diari. Realment va molt i molt bé i encara que els botons sí que van una mica durs tb considero que és normal. El que em passa fa una setmana (i ja no sé si és paranoia meva o que li he agafat mania) és que noto que el cinturó em pressiona molt la cuixa i em molesta. Jo sóc de cama gruixudeta (per dir-ho suau) i potser el cinturó que s'agafa pels costat em fos més còmode... miraré alguna foto per veure com va, que no ho veig gaire clar. També està homologat, no?

El Besafe està homologat i provat i molt ben avaluat per la EuronCAP, a més és una marca dedicada a fer productes de seguretat pel cotxe. Si t'apreta a la cuixa potser es que el tenses massa de darrera, prova a deixar-lo un xic més balder per a que et vingui més endevant i no et tibi tant la cuixa.
izascun79
Entrades: 1321
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 11:13 am

EntradaAutor: izascun79 » dc. ago. 28, 2013 10:32 am

eternitat ha escrit:
izascun79 ha escrit:Bon dia noies!!!

El Besafe està homologat i provat i molt ben avaluat per la EuronCAP, a més és una marca dedicada a fer productes de seguretat pel cotxe. Si t'apreta a la cuixa potser es que el tenses massa de darrera, prova a deixar-lo un xic més balder per a que et vingui més endevant i no et tibi tant la cuixa.

Gràcies eternitat. Sí, sóc conscient que el Besafe és molt i molt bo, però com que em trobo amb aquest problemet doncs preguntava si n'hi havia un altre que donés tanta seguretat.
Provaré això que em dius... gràcies!!!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Si et ve de gust, visita el meu bloc... http://cosetesnostres.wordpress.com
Lizzy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dl. març 04, 2013 4:00 pm

EntradaAutor: Lizzy » dc. ago. 28, 2013 10:58 am

Izascun, jo tinc el Bump Belt, que és el que comentes que va agafat pels costats del cinturó (el venen al Prenatal juntament amb el BeSafe). També està homologat. Això sí, jo crec que d'apretar-te a les cuixes, t'apretarà igual que l'altre, ja que queda també molt ajustat. Si estàs molt incòmode, suposo que deu ser que te'l poses molt endarrere, com diu l'Eternitat. O pots jugar amb la cinta del cinturó, a veure si és que se't queda massa apretada!

Personalment, em vaig comprar aquest model perquè acostumo a dur faldilles i a portar gent al cotxe amb mi, i no tenia ganes d'ensenyar les cuixes amb el BeSafe :content:
Imatge
eternitat
Contacta:

EntradaAutor: eternitat » dc. ago. 28, 2013 6:34 pm

Es veritat que el BeSafe es un xic incomode per anar en faldilla. Però jo el vaig agafar perquè es el sistema de subjecció que em va recomanar la gine en el primer embaras
mrodri
Entrades: 1
Membre des de: dg. ago. 02, 2015 9:02 pm

EntradaAutor: mrodri » dg. ago. 02, 2015 9:15 pm

Holaa!! Estic buscant un cinturó de seguretat per embarassades, algú en té?
Moltes gràcies!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Bing [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::