MARES VALLES ORIENTAL

Salut, dubtes i preparatius.
peke
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
Ubicació: L'Ametlla del Vallès

Re: MARES VALLES ORIENTAL

EntradaAutor: peke » dt. març 08, 2011 5:49 pm

Hola noies com esteu? Cada dia som més vallesanes!!

RUTI, jo també sóc de l'Ametlla, visc al poble, i estic portant l'embaràs amb el Dr. Rafecas i tindré la nena a l'Hospital General de Catalunya. Com et va anar a tu?
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
ruti
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: ruti » dt. març 08, 2011 6:46 pm

Hola nenes!

peke quina casualitat!!! va anar tot molt bé, amb el Rafecas el seguiment perfecte, cap queixa. Quan estava de 37 setmanes ja em van derivar cap al'HGC. Allà em va portar el Dr. Argacha,és una mica sèrio però molt bo, me'l va recomanar tant el Rafecas com una amiga infermera que treballa allà a l'hospital. La comadrona que treballa amb ell, l'Ana, és una meravella, el dia del part tot i ser provocat, va ser una de les millors experiències de la meva vida, tots dos van tenir unes mans d'or! Si tens qualsevol dubte concret ja m'ho diras.

Ostres em som unes quantes de l'Ametlla, que guay!
Imatge
peke

EntradaAutor: peke » dj. març 10, 2011 2:21 pm

Hola Ruti, gràcies pels teus comentaris, em deixes una mica més tranquil·la. Sempre va bé conèixer opinions de primera mà. >.-<: >.-<:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Mandala
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:58 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Mandala » dj. març 10, 2011 5:33 pm

Aquí una altra mare del Vallès Oriental! Veig que ja en som unes quantes! Moltes felicitats a les futures mamis >.-<:
Mandala

EntradaAutor: Mandala » dj. març 10, 2011 5:36 pm

Ostres Fuzztoon quina sort! A mi també em van aconsellar els Dr. Tura però va ser impossible... Ens va costar una mica trobar un pediatre que ens agradés per la zona.
Neus2010
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

EntradaAutor: Neus2010 » dj. març 10, 2011 5:47 pm

Mandala, saps d'algun altre pediatre a la zona que estigui be? Jo estic mirant de fer un canvi. Es homeòpata també?
GRACIES!
Neus
ruti

EntradaAutor: ruti » dj. març 10, 2011 6:36 pm

això, això recomaneu pediatres que sempre va bé! Jo porto de moment a la nena a una pediatra que es diu Justina de Caldes, la coneiz algu? de moment estem contents però sempre va bé conèixer altres opinions...
Per cert Peke no t'ho vaig dir però a l'HGC vaig estar genial, les habitacion estan molt bé i les infermeres molt maques!ah, i el menjar molt bo,je,je, que tb és important...
Imatge
peke

EntradaAutor: peke » dj. març 10, 2011 7:19 pm

Alguna de vosaltres ha fet o farà algun tipus d'activitat esportiva per embarassades? Com per exemple ioga? Coneixeu algun lloc on facin activitats d'aquest tipus?
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » dj. març 10, 2011 9:14 pm

Neus2010 ha escrit:Mandala, saps d'algun altre pediatre a la zona que estigui be? Jo estic mirant de fer un canvi. Es homeòpata també?
GRACIES!

Hola noies nosaltres estem encantats amb el nostre pediatra, es diu Pere Joan Vilar, té consulta a Granollers i és cap de planta d'estomatologia de St. Joan de Deu.
La veritat és que el coneixem des de fa moooolt temps, i ara és el pediatra de la Rita i l'Albert.
A part de bon metge (això si diu les coses com les pensa, no és gens alarmista, això ens agrada), t'agafa el telf sempre, caps de setmana, tard i si no te l'agafa és pq no pot, però després quan si pot et truca ell.... l'última visita amb la Rita va ser el dissabte passat, el vaig trucar per mal d'orella i al cap de deu minuts ja estàvem a la seva consulta.
Per mi això no és pot pagar amb diners i sé que és d'alguna mútua però no recordo quina.
Realment us l'aconsello
Benvingudes a totes les mares del valles i les futures!!!! Aprofiteu que de seguida es fan grans, l'Albert ja té un any i la Rita 3!!!
Fuzztoon
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. març 11, 2011 5:13 am

peke ha escrit:Alguna de vosaltres ha fet o farà algun tipus d'activitat esportiva per embarassades? Com per exemple ioga? Coneixeu algun lloc on facin activitats d'aquest tipus?

Hola guapa, jo vaig fer ioga per embaraçades i ara estic fent ioga amb nadons. Ho vaig fer a Les Franqueses a un lloc que es diu Ingravit. T'adjunto la web per si t'interessa.
http://www.ingravitt.com/
El preu em sembla que eren un 30 / 35 € al més i una hora de classe. La profe, l'Isabel és molt i molt maca.
peke

EntradaAutor: peke » dv. març 11, 2011 2:21 pm

Fuzztoon, gràcies per la informació, m'ho miraré!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Mandala

EntradaAutor: Mandala » dv. març 11, 2011 4:53 pm

Neus2010 ha escrit:Mandala, saps d'algun altre pediatre a la zona que estigui be? Jo estic mirant de fer un canvi. Es homeòpata també?
GRACIES!

Neus2010, d’on ets? T’ho pregunto perque potser no et cau gaire a prop. És a Llinars del Vallès i no és homeòpata però n’estem molt contents!
Quan vaig estar mirant pediatres em van aconsellar un de la Mútua del Carme que és homeòpata, però no ens entrava per la nostra Mútua. Segur que si truques t’informaran millor.
boira75
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

EntradaAutor: boira75 » dv. març 11, 2011 4:55 pm

Ets de Llinars? jo soc de Cardedeu!
Boira

15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
Mandala

EntradaAutor: Mandala » dv. març 11, 2011 4:58 pm

Ostres Fuzztoon, no sabia que fessin ioga amb nadons! M’encantaria provar-ho, a més, està molt bé de preu. Aleshores ho aconselles? Gràcies per la informació. :ok:
Mandala

EntradaAutor: Mandala » dv. març 11, 2011 5:01 pm

boira75 ha escrit:Ets de Llinars? jo soc de Cardedeu!

Què bo! Jo també soc de Cardedeu :p-)
ruti

EntradaAutor: ruti » dv. març 11, 2011 5:11 pm

Hola guapes!

Peke jo tb vaig fer ioga per embarassades, ho vaig fer a Granollers, mira en aquest centre http://www.yogagranollers.com/
Jo vaig fer el curset sola però justament quan ja vaig deixar d'anar pq estava de 40 em sembla que es van apuntar dues noies mes, la noia era molt maca i em van anar molt bé les classes.
Fuzzton, jo vull apuntar-me a ioga amb nadons al centre de Les Franqueses!!! vaig mirar per fer el d'embarassades però justament com la noia havia estat mare em van dir que no el feien. Quin dia vas i a quina hora? Amb quina edat del teu nen vas començar? aquesta setmana que ve vull trucar a veure si hi han places,la meva te ara tres mesos, creus que ja podria començar? em fa molta ilu, jo fa mes de 10 anys que en practico i ara fer-lo amb la meva nena seria molt especial...

Piruleta vaig a mirar si aquest pediatra que dius m'entra per la mútua!

Nenes, mes endavant si continuem totes per aqui i ens anem coneixem podríem fer una kedada no?
Imatge
peke

EntradaAutor: peke » dv. març 11, 2011 7:38 pm

Hola noies, gràcies per la vostra informació.
He mirat el link de la Fuzztoon i pinta molt i molt bé, a més em queda a prop perquè visc a l'Ametlla.
El que has posat tu, Ruti, també està molt bé, però a Les Franqueses està molt millor el tema de l'aparcament.
Amb quantes d'embaràs vau començar a fer ioga?
Jo no he fet mai ioga, hi ha algun problema?
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
ruti

EntradaAutor: ruti » dv. març 11, 2011 9:18 pm

Peke jo el vaig començar massa tard, estant d'unes 35, però passat els tres primers mesos que son els de mes risc ja pots començar quan vulguis! el ioga que jo vaig fer a Granollers era un ioga molt suau, així que tot i no havent fet mai no tindries problema. Tens raó amb que LF queda mes a prop i està millor per aparcar, la meva idea era tb anar allà, però tot i anunciar-ho a la web quan vaig trucar em van dir que no en feien, així que informat a veure si ara ja si en tornen a fer. Al centre de Granollers jo aparcava al pàrking del carrer de l'estació o per allà i normalment trobava, tb era nomes un dia a la setmana.
Fuzzton he trucat a l'ingravitt i dimecres aniré a provar una classe i si m'agrada, que segur que si, la meva nena i jo ens apuntem! per cert que tinc un dubte, a alguna de les que aneu us ha hagut de menjar la nena a mitja classe? es que a mi em podria passar, encara no té els horaris del tot establerts...
Imatge
boira75
Entrades: 1029
Membre des de: dl. des. 28, 2009 5:13 pm

EntradaAutor: boira75 » dv. març 11, 2011 9:20 pm

Pel ioga no hi ha cap problema, jo faig esport i m'han dit que si n'he fet sempre no passa res, però el ioga i la natció me'ls han recomanat des d'un principi encara que no n'hagués fet, que no és el cas! em sembla bé lo de la quedada!!!
Boira

15/12/2010: TE positiu comença el viatge
19/08/11: neix la meva filla després d'un embaràs perfecte
13/02/14: TE positiu i avort espontani
juny 14: TE positiu i bioquímic
5/12/14: TE positiu
Neus2010
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

EntradaAutor: Neus2010 » dv. març 11, 2011 9:31 pm

Apa! Jo soc de Les Franqueses i havia fet ioga abans, però no havia caigut que en podia fer amb la nena. En quin horari el fan? La meva nena ja te 9 mesos... Puc fer-ne amb ella encara?
Neus

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::