Coll d'úter i repòs

Salut, dubtes i preparatius.
StopFinning
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dj. jul. 09, 2015 1:24 pm

Re: Coll d'úter i repòs

EntradaAutor: StopFinning » dv. gen. 29, 2016 10:38 am

Molts ànims manonyoc!!! De vegades hi ha entrebancs, però confia en els que en saben i endavant :ok:

Gantils23 una abraçada, aviat tindreu al Pol en braços :love:
2005 Neix la princesa gran
2006Neix la princesa petita
16/07/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
21/09/2015 Ens donen la pitjor notícia de la nostra vida, petitó nostre marxes massa d'hora
17/12/2015 Positiu!!! Estem embarassats!!!!
Imatge
11/01/2016 7+3 eco 13,0mm veiem el teu cor bategar
21/01/2016 8+6 eco 2,5cm tornem a veure el teu cor bategar, que no pari mai!
Gantils23
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

EntradaAutor: Gantils23 » dv. gen. 29, 2016 11:21 am

StopFinning! Doncs si estem ja a la setmana 33... tu aviat tens l'eco de les 12? Com va tot? Molta sort i molts petons!! Ja veuràs quins bebitos més guapos tindrem!!!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
manonyoc
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dc. des. 17, 2014 1:11 am
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona

EntradaAutor: manonyoc » dv. gen. 29, 2016 2:02 pm

Gràcies gantils23 i stopfinning!! Doncs estic de 26 setmanes per això sem fa un munnnt.. Pero
Buenoo tinc que star trànquila i començar a contar setmanes aviat!! Ja et queda poc, ja a la 33 que bé!!! Una miqueta més i ja està!!! Petooons!!
Imatge
Gantils23

EntradaAutor: Gantils23 » dv. gen. 29, 2016 3:06 pm

Bueno manonyoc poc a poc! A la setmana 29 jo estava a 15mm i de moment així segueixo, ja voràs com frenant les contraccions aquest coll deixa d'escurçar-se! De moment segueixes ingressada?
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD

Imatge
manonyoc

EntradaAutor: manonyoc » dv. gen. 29, 2016 8:46 pm

Sii, segueixo ingressada!! Demà em treuran medicació, i em tindran un dia en observació i aviam que tal!!! Us vaig dient!!! Petonetsss
Imatge
Gantils23

EntradaAutor: Gantils23 » ds. gen. 30, 2016 5:06 pm

Vaja manonyoc doncs molts ànims i paciència! Ja ens explicaràs com ha anat el dia sense la medicació. Jo estic amb l'Adalat i la progesterona des de fa quasi un mes... la veritat és que hi ha dies que noto contraccions molt similars a les que tenia abans, així que no sé fins a quin punt el repòs i la medicació ajuden a frenar-les, però també és veritat que en les últimes dues setmanes el coll no s'havia escurçat gens. Suposo que també es normal que a mesura que avança l'embaràs les contraccions vagin apareixent amb més freqüència i intensitat (i com que l'úter es va fent gran també, es noten més perquè la panxa dura ocupa més extensió i prem més per totes bandes).

De nou molta sort i ja ens explicaràs com ha anat la cosa i què t'han dit! Petons!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD

Imatge
manonyoc

EntradaAutor: manonyoc » dt. feb. 02, 2016 12:09 pm

Bones noies! Ja torno a ser per aquí. Ja estic a casa, per fi! Ahir em vam mirar el coll de l'uter i es va recuperar de 15mm que estaba a 24mm! Avui mhan possat el pesari, quin horror deu meu!! Es una mica molest, per a que enganyar-nos, pero bueno tot sigui per la petita Nora, que ahir la vam veura i ja pessa 1kg de 26 setmanes! Que tiaaa!! Jejeje... Total, que me han dit que repòs a casa, pero que no em quedi estancada al llit ja que sino tindria que possarme heparina... De moment avui com encara estic una mica molesta amb això (es com si tapretés per dintre) estic de moment al llit, demà serà un altre dia!!! Molts petons a totes!!
Imatge
Gantils23

EntradaAutor: Gantils23 » dt. feb. 02, 2016 2:04 pm

Que bé manonyoc, per fi a casa! Segurament això del pesari t'hi aniràs acostumant no? Almenys des de casona tot es viu millor. Ara estàs com jo, seràs la "dona del sofà" que només surt de casa per a les revisions ginecològiques... jejeje. Però bé jo ja m'hi he acostumat, hi ha dies més durs que d'altres però com que estic amb l'adalat que em deixa toveta i la progesterona que em deixa tonta, doncs ja és normal que tingui algun dia gris, sobretot després de tants de dies a casa tancada... Però demà ja tenim visita de nou! I entrarem a la setmana 34!!!! A veure què ens diuen, esperem que tot estigui bé.
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD

Imatge
manonyoc

EntradaAutor: manonyoc » dc. feb. 03, 2016 9:55 am

Que vagi molt bee Gantils23 avui!! Desprès mexplique!!!
Imatge
Gantils23

EntradaAutor: Gantils23 » dc. feb. 03, 2016 3:20 pm

Grans notícies! Puc tornar al repòs relatiu tot mantenint medicació!! Per fi tornar a trepitjar el carrer... el coll es manté estable (avui 17mm) i el.pes d'en Pol (2,4kg) està molt bé així que ara ja no hi ha tant de perill si em posés de part. En dues setmanes analítica i cultiu i ja a punt per donar a llum en qualsevol moment. Ànims manonyoc que el repòs és dur però val la pena i a poc a poc s'arriba al final!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD

Imatge
manonyoc

EntradaAutor: manonyoc » dc. feb. 03, 2016 3:55 pm

Que bé Gantils23 manalegrooo moltíssim i em dones forçes!!!! Que bé!!!ja podràs lluir una mica la pantxu!! Jeje molts petons guapa!!!
Imatge
Ir26
:: poltre
:: poltre
Entrades: 696
Membre des de: dc. març 05, 2014 9:42 am

EntradaAutor: Ir26 » dj. feb. 04, 2016 7:41 pm

Hola noies!

Fa dies que llegeuixo el post i voldria explicar-vos la meva experiència en aquest tema. Jo estic embarassada del segon i tot va bé (bé, més o menys), però amb el primer va ser un embaràs força dur.

Vaig començar amb contraccions a les 20 setmanes (algunes doloroses i d'altres no). A aquella eco ja em van dir que alguna cosa no anava bé, que em mirarien cada dues setmanes perquè se m'estava escurçant el coll. Llavors encara es va escurçar més, vaig tenir amenaça de part prematur en varies ocasions. Vaig estar de repòs absolut de la 20 a la 30 y de la 30 a la 32 amb repòs relatiu (semblava que s'allargava) i, a la 32+2 em vaig tornar a ficar de part. Me'l van tornar a parar i, al matí següent altre cop de part. I ja va ser quan va néixer el meu ratolinet, de 32+3 setmanes.

Ara tot va bé. No sé si tinc o no tinc incompetència cervical (jo crec que potser va ser degut a unes altres coses). Tinc contraccions de BH i, tot i que se m'ha escurçat una mica el coll, diuen que es normal per a les alçades en les que estic ja... Així que estic "tranquil·la", fent vida "perra", del llit al sofà i del sofà al llit. Només surto per portar el nen a la guarde i el dia que hi va, si no me'l quedo a casa i me mare se l'emporta a jugar al parc o a casa seva.

Ara no veieu la fi al repòs però us aseguro que quan tingueu al petit en braços... s'us oblida tot!!!!
Ànims!!!! :-()-)
Imatge
25-05-15: La nostra estrella fugaç. Mai t'oblidarem...
Imatge

Imatge
Gantils23

EntradaAutor: Gantils23 » dl. feb. 08, 2016 9:45 am

Vaja ir26 déu ni do! Jo estic aguantant bé, ara ja puc sortir de tant en tant de casa tot i que haig de reposar en general, però estic a punt d'entrar a la setmana 35 i amb els pulmons madurats a la 29 i un bon pes d'en Pol el gine ja no va veure risc si em posava de part. De totes maneres jo crec que aguantaré fins arribar a terme que ja queda ben poquet!

Manonyoc tu com vas?
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD

Imatge
manonyoc

EntradaAutor: manonyoc » dl. feb. 08, 2016 11:54 am

ostres Ir26 doncs si que vas patir tambè!! jo sembla que ja mhe acostumat al pesari (quin remei), els primers dies no tenia ganes de res i em molestaba moltíssim, pero ara sembla que ja casi no el noto o es el que vull pensar! jeje... em sento molt inútil això de no fer res, sobretot perquè el meu marit em diu que soc una marimandona jajaja, pero clar, perquè sempre ho fa amb mi i ara fer les coses de la casa ell sol, li fa pal!! doncss que espavili!! jejeje... es un tros de pa, pobret!! dimecres tinc revisió amb la gine, aviam que diu... mentres segueixi tot igual...
a mi el que em fa cosa, es que el altre dia per exemple em feia mal la panxa, i jo no se diferenciar les contraccions encara, em van dir l'ultima vegada si et fa tant de mal com si et despertessis de sobte per la nit, aquestes son les que than de preocupar, osti tu! total, que com no em feia aquest mal doncs suposso, que serien doncs no se, gassos de la coca cola o jo que sé... i no mhan donat cap medicació per si tinc ni res, bueno suposso que quan noti algu que e fa moooolt mal m'aniré d'urgències!!! aixxxx

que bé gantils23, la setmanaa 35 ja!!!!!!!! que et quedaa no resss, quins nervis!!! jejeje ho has fet genial!!! un petonàs!
Imatge
Gantils23

EntradaAutor: Gantils23 » dt. feb. 09, 2016 8:02 am

Ànims manonyoc caa cop queda menys! El repòs ja veuràs que a poc a poc t'hi aniràs acostumant. I això de les contraccions, jo quan em passa noto la panxa molt dura, es deforma de cop, i a part del dolor a la ronyonada de vegades també molta pressió a la zona de la vagina... de totes maneres si algun dia dubtes el millor és anar al metge perquè més val anar-hi per res que no pas no anar-hi i que et posis de part...
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD

Imatge
manonyoc

EntradaAutor: manonyoc » dc. feb. 10, 2016 11:21 am

Quinaaa merda! :( ara es veu que tinc una mica obert el coll, repòs absolut al llit, nomès lavabo, mha donat per ponxarme heparina... Quin xof! Ara fins la setmana que bé aviam com està, si veu que sha obert mes o sha obert per laltre cantó m'ingressarà fins que la podem aguantar al màxim dintre! Buffff... Mhe quedat super xof total! En fi... A contar dies...
Imatge
laiayf
Entrades: 127
Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

EntradaAutor: laiayf » dc. feb. 10, 2016 12:23 pm

Hola noies,
Què bé trobar aquest post.
Us explico que jo crec que també tinc contraccions però no ho tinc clar encara.

És el meu primer embaràs, i estic de 16 setmanes (demà 17) i ja fa un parell de setmanes que sobretot a l'inici al vespre, se'm posava la panxa com una boleta dura, entre el melic i el pubis, tipus rampa, panxa amunt sobretot.

Després ha anat passant altres dies, durant el dia, que ho noto molt menys.

No són doloroses ni tinc sagnat.

Coicidint amb una noia al gimnàs que és ginecòloga, em va dir que normalment no passava res, però que cops s'escurça el coll de l'úter (el que em temia), i que a la propera eco demanés que me'l mesuréssin.

Així doncs, vull pensar que no serà res, però li dóno alguna que altre volta.

Tinc gine dilluns.

Creieu que l'hauria de trucar? Quina sensació notàveu (jo cops penso que el noto ja...però després penso que no siguin contraccions no-bones).

Gràcies!

Laia
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
manonyoc

EntradaAutor: manonyoc » dc. feb. 10, 2016 12:31 pm

Hola Laia! Si tens dubtes, encara que tinguis metge dilluns jo aniria si tornes a tindre aquella sensació de panxa dura, diuen que son les contraccions de braxon... Pero si fan mal poden desencadenar que s'escurçi. No està de mes que si tens dubtes et mirin i aixi no et ralles! Salutacions!!!
Imatge
laiayf
Entrades: 127
Membre des de: dv. feb. 05, 2016 9:35 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

EntradaAutor: laiayf » dc. feb. 10, 2016 12:33 pm

manonyoc ha escrit:Hola Laia! Si tens dubtes, encara que tinguis metge dilluns jo aniria si tornes a tindre aquella sensació de panxa dura, diuen que son les contraccions de braxon... Pero si fan mal poden desencadenar que s'escurçi. No està de mes que si tens dubtes et mirin i aixi no et ralles! Salutacions!!!

Ja..tens raó...però al no ser doloroses...No vull tampoc ser la típica que es ratlla...
Potser una trucadeta no estari malament no?
El tema és no saber quines sensacions has de tenir!
Merci
Una fotògrafa de casaments, nadons i embaràs, ara embarassada!
http://www.laiayllafoto.com
DPP: 19/07/2016
manonyoc

EntradaAutor: manonyoc » dc. feb. 10, 2016 1:01 pm

Jo tampoc ho sé molt, jeje... L'última vegada el que vaig notar es que em feia molt mal el baix ventre i quasi n podia possarme recta i per aixo vaig anar, i em van dir que eren contraccions... Pro jo no tenia ni idea. Si pots parlar amb la teva gine molt millor! Sino apropat, a mi lultima vegada tmb els hi vaig dir es q soc paranoica, i em van contestar mes val que vinguis encara que et sembli que ets paranoica i ho poguem agafar a temps q no!jeje ... Si pots trucar a lagine fesho avans d anar!0
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::