Mostres gratuites, regals... embarás i bebé
Re: Mostres gratuites, regals... embarás i bebé
cositina ha escrit:les q us arribin coses, aneu explicant! jo estic de molt, molt poquet, aixi q m'apuntaré a tot més endavant.
I si trobeu mes coses aneu-les posant!
en aquest link van posant tambe:
http://www.sorteosyregalosgratis.com/bebe
q bones som, cositina, un meset i ja busquem xollos!!!! Re: Mostres gratuites, regals... embarás i bebé
Noies tingueu en compte que aquestes marques vénen les vostres dades a tercers i a quarts.. Rebereu molta publicitat i trucades oferint-vos de tot! Ull perque han timat a varies socpetitones ok? Personalment us recomano nestle, resgistreu-vos al web i us envien mostres de farinetes i de llet, dodot envia UN bolquer i un munt de mails pro estivill que fan petar de riure o posar-se del nervis!! Crec recordar que blevit també el mateix sistema.. La revista mi bebe y yo uuff aquesta el fregeix a publicitat i a més t'envien i et venen a casa els del círculo de lectores pprrrff.. La canastreta del caprabo està molt bé!
Noies ahir em vaig envolicar a enviar emails a totes les cases i molts llocs em van dir que no que ja participen amb els hospitals i cliniques... i que alguna informacio envien pero no mostres....
akrina ha escrit:cositina ha escrit:les q us arribin coses, aneu explicant! jo estic de molt, molt poquet, aixi q m'apuntaré a tot més endavant.
I si trobeu mes coses aneu-les posant!
en aquest link van posant tambe:
http://www.sorteosyregalosgratis.com/bebeq bones som, cositina, un meset i ja busquem xollos!!!!
jajajaja i si tot va bé...lo q nos queda!

hola!! q be un post x aixos!! jo he nat buscant i tb he trobat cosetes! quan em miri el q hi ha (q hi ha molt i es una estoneta jeje), anire posant el q he trobat jo tb, aixis no repetim!
Gràcies!
Gràcies!

Ui em sembla una molt bona idea!
a l'altre embaraç ho vaig estar fent i vaig recullir un munt de coses!!
;)
a l'altre embaraç ho vaig estar fent i vaig recullir un munt de coses!!
;)

Hola, noies!!!
En aquest web tb hi van sortint cosetes... mostres per a nadons, per a panxolines i per a tothom!!
http://regalosymuestrasgratis.com/
Com algú deia, el perill és el correu spam de després.... però sempre hi ha l'opció q, quan t'arriba, et dónes de baixa a la subscripció i ja està!! tan senzill com fer un clic a la part inferior del mail (on et diu q hi cliquis x donar-te d baixa!!).
En aquest web tb hi van sortint cosetes... mostres per a nadons, per a panxolines i per a tothom!!
http://regalosymuestrasgratis.com/
Com algú deia, el perill és el correu spam de després.... però sempre hi ha l'opció q, quan t'arriba, et dónes de baixa a la subscripció i ja està!! tan senzill com fer un clic a la part inferior del mail (on et diu q hi cliquis x donar-te d baixa!!).
Ah!!!
I, si us regsitreu, a www.almiclub.es us envien una samarreta de lactància!!!
Aquesta promoció la vaig veure en un fullet de la canastreta que ens van donar a les classes prepart... jo ja ho he omplert, però fa 4 dies, i, per tant, no he rebut encara res!!
I, si us regsitreu, a www.almiclub.es us envien una samarreta de lactància!!!
Aquesta promoció la vaig veure en un fullet de la canastreta que ens van donar a les classes prepart... jo ja ho he omplert, però fa 4 dies, i, per tant, no he rebut encara res!!
si us preocupa el spam el q podeu fer és crear un compte de correu només per a aixo, i utilitzar-lo per registra-lo en totes aquestes coses... aixi no us dara nosa entre el correu diari. Jo de vegade sfaig aixo, i si em registro amb el meu correu habitu<al despres ho marco com a spam i ja va tot cap a la safata de spam directe
- _Granoteta_
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dc. feb. 13, 2013 3:00 pm
Hola noies!!!
Ahir vaig anar a recollir la canastreta de: http://www.canastilladelembarazo.com/+
Està molt bé, porta panyals ecològics, un biberó de 0-6mesos, 3 infusions, discs de lactància per al pits i la revista Todopapas.
L'únic però que pot haver és que has d'anar a recollir-la personalment a la botiga que marques del llistat quan t'inscrius i si al final vas a recollir-la i no compres res és un poc violent, però en fi...la veritat que l'estona que vaig estar a la botiga entrarem com 4 embarassades a per la canastreta!
A veure si ens van arribant més cosetes, a mi em va bé açò per anar veient que li compraré i que no em fa falta realment...
Ahir vaig anar a recollir la canastreta de: http://www.canastilladelembarazo.com/+
Està molt bé, porta panyals ecològics, un biberó de 0-6mesos, 3 infusions, discs de lactància per al pits i la revista Todopapas.
L'únic però que pot haver és que has d'anar a recollir-la personalment a la botiga que marques del llistat quan t'inscrius i si al final vas a recollir-la i no compres res és un poc violent, però en fi...la veritat que l'estona que vaig estar a la botiga entrarem com 4 embarassades a per la canastreta!
A veure si ens van arribant més cosetes, a mi em va bé açò per anar veient que li compraré i que no em fa falta realment...
_Granoteta_ ha escrit:Hola noies!!!
L'únic però que pot haver és que has d'anar a recollir-la personalment a la botiga que marques del llistat quan t'inscrius i si al final vas a recollir-la i no compres res és un poc violent, però en fi...la veritat que l'estona que vaig estar a la botiga entrarem com 4 embarassades a per la canastreta!![]()
Jo també la vaig anar a buscar, i hi havia tot el q indiques!!
, però vaig anar al DKV al Passeig de Gràcia de BCN... i, per tant, no m vaig sentir forçada a comprar res! tampoc sabia q es podia anar a recollir a cap altre lloc... almenys d Bcn ciutat, no!I avui tb m'han trucat d'Ordesa, q m'enviaran mostres a mesura q la nena es vagi fent gran!!
Quin bon post aquest, eh!!??

- _Granoteta_
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dc. feb. 13, 2013 3:00 pm
Hola Nubuis!
Sí, és que jo sóc d'un poble de València, jejeje, i per ací podies triar entre dues botigues per anar a recollir-la...i vaig triar la que em quedava més a prop, que és una botiga no massa gran, per això el palo de no comprar res, però bé, crec que estan prou acostumades ja que no vaig ser la única en recollir-la en 10-15minuts que estaria allí, 4 embarassades. Així també es donen a conéixer i qui sap, pot ser torne a comprar alguna coseta que em falte més avant.
Per cert, estic d'acord, un gran post aquest!!!
Sí, és que jo sóc d'un poble de València, jejeje, i per ací podies triar entre dues botigues per anar a recollir-la...i vaig triar la que em quedava més a prop, que és una botiga no massa gran, per això el palo de no comprar res, però bé, crec que estan prou acostumades ja que no vaig ser la única en recollir-la en 10-15minuts que estaria allí, 4 embarassades. Així també es donen a conéixer i qui sap, pot ser torne a comprar alguna coseta que em falte més avant.
Per cert, estic d'acord, un gran post aquest!!!
- roxer
- :: rateta

- Entrades: 153
- Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
- Ubicació: baix llobregat
- Contacta:
uoooo.. m'he apuntat a tot..
moltes gracies :D
moltes gracies :D
merci noies, està guai q aneu explicant el que rebeu i el q no per saber el q funciona i el q val la pena. Jo encara estic de 5 setmanetes i m'esperaré una miqueta per demanar tot jeje però aneu afegint el q aneu trobant! 
Bona tarda,
sóc nova en això, però en una estoneta m'he posat al dia. He fet sol·licituds a la majoria de pàgines que heu recomanat. Què bé!
sóc nova en això, però en una estoneta m'he posat al dia. He fet sol·licituds a la majoria de pàgines que heu recomanat. Què bé!
uooo nenesss jo tb mi he apuntat :P si en ser alguna ja la posare tambe!!!!
bon dia noies!
a mi ja m'ha arrivat el pitet d'ordesa.
Una cosa, no hi ha manera amb mustela, em surt rebutjat el correu. Alguna l'ha pogut enviar i no li surt error?
gràcies
a mi ja m'ha arrivat el pitet d'ordesa.
Una cosa, no hi ha manera amb mustela, em surt rebutjat el correu. Alguna l'ha pogut enviar i no li surt error?
gràcies
A mi tb em rebutgen el correu de Mustela!!!! 
hola!
merci per avisar sobre aquestes cosetes, jo també m'he apuntat a vàries llistes
això de Mustela no ho he provat....
merci per avisar sobre aquestes cosetes, jo també m'he apuntat a vàries llistes
això de Mustela no ho he provat....
- roxer
- :: rateta

- Entrades: 153
- Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
- Ubicació: baix llobregat
- Contacta:
res, a mi també em passa el mateix.. jo crec que han desactivat aquest correo, de totes formes jo m'he apuntat a la web oficial, a veure si serveix per res i em donan cualsevol coseta :P
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |