MARES A L'ESTRANGER

Salut, dubtes i preparatius.
siusiu
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 12:44 pm

Re: MARES A L'ESTRANGER

EntradaAutor: siusiu » dj. juny 20, 2013 10:18 am

ep!
bé, aquí és el que toca. la baixa son 15 setmanes a partir del moment que te l'agafis!! i francament prefereixo tenir-les després, que de moment em trobo prou bé! i només em queda un dia!! yuhuuU!!

la revisió bé, tot a lloc, no hi ha senyals de moviment...pinta que compliré les 40, pero ja veurem la setmana vinent!
ja us explicaré!
jormo
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dg. abr. 01, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: jormo » dj. juny 20, 2013 10:23 am

Quina emoció, Siusiu! Ànims, només un dia i mig més de feina!!!

Començaràs l'estiu amb bon peu, doncs, segur!!!

A més, ara ve el millor: l'espera, el tenir-ho tot a punt, la il·lusió de com anirà tot plegat...gaudeix d'aquesta recta final tan especial, bonica!

Pensem en tu :-()-)
miniatura15
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 2:48 pm
Ubicació: london

EntradaAutor: miniatura15 » dj. juny 20, 2013 4:13 pm

Hola a totes,
doncs ara ja falta poquet ja nomes 34 dies bufff com pasen els dies... dijous quevé ja anem de visita per planificar com volem el part.
em sembla que agafare l'opció de la birth pool em fa gràcia desde que ho vaig descobrir.
Marislus tranquila és normal no pateixis tu ara disfruta del baby i del trasllat que segur que tela marinera amb ell.

jo ara ja molt cansada ja amb unes miques de contraccions i esperant haviam que! ja tinc ganes de veure a la Ivet cada dia és un dia menys...
També haig d'anar al dentista perque amb tants de vomits i acidesa m'ha sortit una caries serà possible a aquestes alçades.

un altre moment tornare a entrar i us llegire ara no puc! però porto tants de dies sense escriure que no podia ser jejejejee

molts de records a totes i haviam si demà em puc llegir tot el que heu posat de nou.

</;-)
Imatge
Imatge
Imatge
jormo

EntradaAutor: jormo » dv. juny 21, 2013 8:54 pm

Bona primera nit de l'estiu, noies!

Entro només un momentet per dir que en Jormu ha trobat feina! Estem radiants de contents, tu! Comença el 15 de juliol.

Gràcies a totes pel vostre suport aquests darrers mesos.

Muà!
siusiu

EntradaAutor: siusiu » dt. juny 25, 2013 9:07 am

ostres!! felicitats al jormu!!! i a tu, per mantenir aquesta superactitud!! així sí que es va pel mon!!

avui segon dia de baixa , i de moment no pateixo per avorrir-me!! a la piscina, compres, neteja, ...hi ha molt per fer!!
en teoria la ddp és divendres, pero jo tinc la impressió que anirem tard!! ja us explicaré si la impressió es compleix o no!
us deixo que toca preparar-se per anar a nedar en horari de no-treballador :))
jormo

EntradaAutor: jormo » dt. juny 25, 2013 12:18 pm

Siusiu, guapa!

Com estàs? Gaudint d'aquests dies d'espera emocionant, oi que sí? I nedar, mmmm, et farà moooooooooooooooolt de bé!

Gràcies pels teus comentaris, bonica.

Pensarem molt en tu, aquests dies, sobretot de cara a divendres! Ara toca gaudir del moment (i dorm tan com puguis que després s'acaba, he, he, he!)

Petons per a tu i dolços xiuxiuejos per al menut o menuda que portes dins, que es vagi ambientant a sortir!

Muà!
jormo

EntradaAutor: jormo » dv. juny 28, 2013 1:19 pm

Bon divendres, noies!

Avui us escric per acomiadar-me durant uns dies. Marxem a Catalunya per passar-hi les vacances en família...suposo que com moltes de vosaltres...oi Cuca? :b-)))

A les que esteu a punt de parir (avui surts de comptes, oi, Siusiu?), molta sort i molt coratge. És una experiència única, gaudiu-ne tot i la dura etapa que ve després. Preciosa però dura, per què enganyar-nos, entre dones.

A les que feu uns dies de vacances on sigui, que les disfruteu al màxim i us permetin desconnectar i carregar piles.

A les que no en feu durant l'estiu, molts ànims i molta paciència: ja us arribaran, també!!!

I a les que no entrin en cap de les categories anteriors, o acabin de parir i vagin atabalades i cansades...cuideu-vos molt, totes plegades!

Petons i fins la propera, calculo que a finals de juliol o principis d'agost.

Sempre a prop,

la Jormo
cuca1985
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dj. jul. 28, 2011 2:16 am

EntradaAutor: cuca1985 » dv. juny 28, 2013 6:56 pm

Hola noies!!!!!!!! com esteu??

perdoneu que no passi massa sovint, pero anem de cul!!!!!! entre la feina, les guàrdies, la feina de casa, la nena, i preparar les coses x venir... no dóno a l'abast!
nosaltres volem dimecres, i arribarem dijous a Bcn!
la Júlia ja ha començat a caminar! està molt graciosa! va començar dimarts passat, i ahir ja s'aixecava sola del terra per caminar jijiji

siusiu. molts anims per aquesta recta final! :-o00m
Jormo: enhorabona per la nova feina del Jormu! x aquí no t'havia dit res! a veure si coincidim per Mataró jijiji :)
Aellita i Terix: no recordo si esteu x terres catalanes ja o encara no... q gaudiu molt de les vacances i de la Ona i la Núria! :)
Closca: com va tot? anims!!!!!!!

be boniques, ens veiem en uns dies! bones vacances a totes!!!!! >.-<: ||*||

abraçades a totes!!!!!!!!! :love:
Imatge

Imatge

Imatge
Marta_fp
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dj. jul. 04, 2013 8:37 pm

Hola noies,

Això de ser mares a l'estranger pot ser complicat. No hi ha res, però com tenir fòrums on compartir dubtes i experiències. La meva filla ja té sis anys i he deixat molt enrere els dubtes sobre l'alletament, les farinetes... ara em preocupen temes com els de l'escolarització i el manteniment del català i la cultura catalana. Si això també us preocupa, potser us anirà bé conèixer el grup de Facebook Quan el català és minoria i el blog Patufets al món:

https://www.facebook.com/pages/Quan-el- ... 9245562099
https://patufetsalmon.wordpress.com/
closca
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dv. set. 25, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: closca » dj. jul. 11, 2013 4:45 pm

Marta, quina gràcia... jo ja els conec aquests dos llocs web! Nosaltres estem al sur d'Anglaterra i tot i que els meus petits són molt petits (quasi tres anys i 8 setmanes) estic una mica atabalada amb el tema llengua...

A Berlín (estàs a Berlín oi?) esteu més ben organitzats em sembla!

Jormo moltes felicitats pel teu home i la nova feina.

Noies no puc personalitzar més... feia tant que no entrava que he fet una llegida en diagonal. Als nous patufets felicitats mares! I als que estan a punt d'arribar ànims mares!

A veure si puc entrar més sovint... però la veritat és que no tinc mans per tot i cervell encara menys!! :)

Que passeu un bon estiu i a les que torneu a Catalunya que ho disfruteu molt!

||*||
Imatge
Imatge
closca

EntradaAutor: closca » dj. jul. 11, 2013 5:13 pm

marislus ha escrit:Hola!!

El Leo va neixer el 21/5 a les 8:57am despres de nomes 1.5h de part i tot va anar super be, un part molt bonic (mai hagues pensat poder dir aixo) i va neixer el mateix dia q el meu marit! Jaja 8 dies de retard

Sorry estic molt ocupada amb el nou baby i ens mudem en 2 setmanes aixi q vaig a tope!

Closca el meu part i dates molt semblant a tu!! Les 2 tenim 2 boys tb yes!! :). A on vivies tu?

Miniatura et queda molt poquet ja no? Sorry q no vaig poder tornar-te a contestar en serio no he pogut visc en mig de caixes de mudanca i bolquers aixi q imagineu el plan jaja

Espero la resta estigueu be!

Petonetsss

je je je dos nois!!! jo vaig decider que com que estic en minoria he de ser la que mana :) A veure si em fan cas!

Visc a Kent al sur de Londres, i tu? noia un part curtet com el meu! Tampoc hagués pensat mai que diria que parir és una bona experiència després del primer... però el segon genial tu!

petons!
Imatge
Imatge
siusiu

EntradaAutor: siusiu » dl. jul. 15, 2013 4:55 pm

Ei noies!
Entro ràpidament a anunciar que el Nil va néixer el dia 8 per part induït. Però tot bé i la veritat és que els 5 dies estandard a l'hospital han anat molt bé. Tot i així estem esgotats,es clar

Us deixo que vaig a fer una mica migdiada :)
closca

EntradaAutor: closca » dt. jul. 16, 2013 5:33 pm

Moltes felicitats Siusiu!!!
Imatge
Imatge
jormo

EntradaAutor: jormo » dc. jul. 17, 2013 10:42 pm

L'enhorabona SIUSIU!!!

Benvingut, Nil! Un més a la colla pessigolla, visca!!!

Ara descanseu tant com pugueu...

MUÀ
Marta_fp
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dv. jul. 19, 2013 10:46 am

closca ha escrit:Marta, quina gràcia... jo ja els conec aquests dos llocs web! Nosaltres estem al sur d'Anglaterra i tot i que els meus petits són molt petits (quasi tres anys i 8 setmanes) estic una mica atabalada amb el tema llengua...

A Berlín (estàs a Berlín oi?) esteu més ben organitzats em sembla!

Jormo moltes felicitats pel teu home i la nova feina.

Noies no puc personalitzar més... feia tant que no entrava que he fet una llegida en diagonal. Als nous patufets felicitats mares! I als que estan a punt d'arribar ànims mares!

A veure si puc entrar més sovint... però la veritat és que no tinc mans per tot i cervell encara menys!! :)

Que passeu un bon estiu i a les que torneu a Catalunya que ho disfruteu molt!

||*||

No, Closca, visc a Ulm, encara que vaig viure un parell d'anys a Berlín. Allà són moltes famílies catalanes i quan jo hi era ens trobàvem un cop per setmana com a mínim. Ens va anar molt bé tan a mi com a la Mariona.
cuca1985
Entrades: 831
Membre des de: dj. jul. 28, 2011 2:16 am

EntradaAutor: cuca1985 » dc. jul. 24, 2013 5:48 pm

Hola noies! :content:

com aneu? com van aquestes vacances? nosaltres dilluns ja vam arribar a casa, i ara tornem a la rutina altra vegada...
aquests dies per Catalunya han passat volant, i anant amunt i avall, veient amics, família, companys de feina, casament de la meva millor amiga etc, i.... fins i tot vaig poder conèixer a la Jormo i al petit suís! >.-<: :love: els meus pares i els sogres han pogut gaudir de la néta uns dies :***:
Siu siu: enhorabona guapíssima! benvingut al món Nil!!!!!!!
noies q això està molt paradet jijijiji
Terix, Cullareta, Aellita, Angelina, Italiana on sou ???? :-o00m que volem saber com us va l'estiu!

bé boniques, abraçades a totes!!!!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Aellitta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dj. juny 09, 2011 10:02 pm
Ubicació: Alemanya

EntradaAutor: Aellitta » dt. ago. 13, 2013 10:28 am

Hola guapes!!

Com estem marones i petits?? De vacances o ja de tornada??

Nosaltres ja hem tornat d' unes vacances força llargues. Tres setmanes que hem voltat per terres catalanes!! I que bé ens ho hem passat! Platja cada dia, caps de setmana en barca, jocs amb els cosinets, les fires... bé, que hem disfrutat del bon temps a tope i tot i estar molts dies a casa s'han fet curts! Vam marxar amb una mica de peneta pero també contentes d'haver gaudit tant de família i amics.

Siusiu moltes felicitats! Benvingut Nil!
Jormo que s'acumulen les felicitacions!! :love:
Felicitats per: el teu home , me n'alegro molt que ja hagi trobat una feina! El petit Arnau que ja té un anyet! I felicitats a tú! Pq has sobreviscut amb nota el primer any de maternitat! :content: Ets una super mami! >.-<:
Cuca Que tal la tornada? Tot bé? Que explica la Júlia?? Sembla que les vacances van anar molt bé, eh? Molts petons! :-()-)
Closcaque tal tot? Deus anar ben atabalada amb dos petits! Molts ànims i petons!
Marilus que tal el petit Leo? Ja us heu instal.lat a la nova casa? Ja ens explicaràs.
Terix que fa molt que no passes per aquí! Com esteu guapa??

Abraçades a totes!!! :-()-)
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge
El post de l'Ona: viewtopic.php?f=91&t=25854
Imatge
Cardonina
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dt. des. 13, 2005 6:48 pm

EntradaAutor: Cardonina » dj. ago. 15, 2013 10:41 am

hola noies, m'uneixo al grup de (futures) mares a l'estranger!

jo estic a Zurich, embarassada de 32 setmanes, aixi quee intentant preparar-ho tot :)
la doctora em va donar la baixa al 50% per malaltia, aixi que no gasto les 14 setmanes de baixa maternal fins despres del part, tot i que despres m'agafo 3 mesos d'excedencia

Felicitats als nou vinguts i anem parlant : lasito :
jormo

EntradaAutor: jormo » dl. ago. 26, 2013 7:50 am

Bon dia, boniques! Bon dilluns!

Com esteu? Què fan els menuts recents sortits de la panxona? I les mares, a banda d'esgotades? :-o00m

Espero que les que encara els teniu dins la panxa us trobeu la mar de bé i aneu trobant el temps per preparar-ho tot. Ànims!!! :-())

I a les que ja fa temps que compartim aventura, moltes salutacions, també! >.-<:

Cuca: què fa la Júlia xerrameca? Està feta una crac, no? I de dents, com aneu? Perquè suposo que en el caminar soleta ja és tota una experta, oi?

Aellitta: Com esteu? A punt per al nou ritme, aquest curs? Ja has començat les classes? Molta sort en el nou projecte i molts petons per a la petita Ona encisadora!

Cardonina: la teva compatriota suïssa et dóna la benvinguda! Jo sóc a Fribourg, i aquí em tens pel que necessitis. Si et puc
acompanyar en el que sigui o resoldre't algun dubte ja ho saps, eh?

Nosaltres ja immersos en la rutina post-vacances totalment. L'Arnau va tenir la revisió mèdica de l'any la setmana passada i tot perfecte, vacunes incloses! :b-)))

Aquesta tarda mateix anem a conèixer la "Maman du jour" que ens han assignat per als dimarts i dijous. A veure si tenim sort, ens agrada i jo puc començar a treballar algunes hores a la setmana! Creuem els dits!!!

I em sembla que per ara això és tot, reines. Que acabeu molt bé el mes d'agost, bona rentrée a les que us hi poseu ara i petonets per als petits i petites de casa!!!
jormo

EntradaAutor: jormo » dl. ago. 26, 2013 3:13 pm

Hola de nou!

Nenes, crec que hem tingut sort: ens han assignat una "maman du jour" que sembla molt maca! Jove, mare soltera d'una nena de 3 anys, florista de professió, amb un pis petitot però que té net com una patena i decorat que és una cucada, super motivada per fer manualitats amb els menuts, sortides al parc i al bosc, al jardí botànic, etc.

El que m'ha fet més el pes és que ha estat molt carinyosa amb l'Arnau però sense "atxutxar-lo", no sé si m'explico. Dolça però no empalagosa, sabeu què vull dir?

I suïssa 100%, vull dir que la integració cultural i idiomàtica la tenim assegurada...comencem només unes horetes dimarts vinent, visca!!!

Aellitta
, gràcies de tot cor, perquè en part t'ho dec a tu, això. Ets un sol gegant!!! :***:

Que acabeu el dilluns de bon humor, o que el comenceu les que esteu a l'altra banda de l'oceà, clar!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::