Hi ha límit per penjar fotos al fòrum?
Hi ha límit per penjar fotos al fòrum?
Toni, doncs això: Hi ha límit per penjar fotos al fòrum? És que des d'ahir em diu que he pasat el límit i no en puc adjuntar més. No és pas pel tamany de l'arxiu, és que diu que no puc posar-ne més!

-
VisitantVi
-
VisitantVi
tens raó! no era al perfil.
clica sobre el teu nom quan pengis un missatge, quan ets l'ultima en contestar és facil et surt el teu nom subratllat.
o en els temes que tu has obert.
hi ha abaix a la dreta un apartat que diu quelcom semblant a control d'arxius adjunts usuari... també ho pots clicar i allà els elimines.
clica sobre el teu nom quan pengis un missatge, quan ets l'ultima en contestar és facil et surt el teu nom subratllat.
o en els temes que tu has obert.
hi ha abaix a la dreta un apartat que diu quelcom semblant a control d'arxius adjunts usuari... també ho pots clicar i allà els elimines.
testing testing...
ARREGLAT !!
la pròxima vegada que passi alguna coseta enveiu-me un missatge privat, o un email directament a toni@crecions.com o si es molt greu em truqueu al mòvil al 657 688 692 !!!
he,he.. petonets

ARREGLAT !!
la pròxima vegada que passi alguna coseta enveiu-me un missatge privat, o un email directament a toni@crecions.com o si es molt greu em truqueu al mòvil al 657 688 692 !!!
he,he.. petonets

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |