inici fòrum jocs actualitat dibuixos contacte .TV    ::

solidaritat
 associacions
 viatges

Socpetit al Cerdanya EcoResort!

22/01/2018
El cap de setmana del 12 al 14 de gener una part de l'equip de Socpetit vam poder gaudir d'una estada al Cerdanya EcoResort.

La natura ens va regalar moltíssima neu i no vam desaprofitar l'ocasió per poder fer una gran esquiada dissabte i una ruta de raquetes diumenge.

Divendres vam arribar al resort, on ens vam trobar un personal molt amable que de seguida ens va explicar tots els detalls de l'estada. Ens allotjaríem en un bungalou i tindríem buffet lliure al Restaurant de l'Hotel Muntanya.

El bungalou era espectacular! Era un dels més grans que mai ens havíem trobat per 4/6 persones; tot de fusta, amb xemeneia i amb una temperatura ideal.

Al vespre, el sopar va ser buffet lliure, amb la majoria de productes de km0 i acompanyats per música d'un violí i un acordió. Abans d'anar a dormir vam passar de nou per recepció on vam poder comprar els forfaits d'esquí pel dia següent. Això és genial, doncs t'evita moltes cues a les taquilles de l'estació! Tenen forfaits tant per La Molina com per Masella, que va ser el nostre destí.

Dissabte va ser un gran dia d'esquiada a Masella! Molta gent, però la sort és que és una estació molt gran, amb remuntadors molt ràpids que poden acollir molts esquiadors a la vegada. També és bo fer com nosaltres: estar a primera hora per les zones altes de l'estació, on no trobes tanta gent, i baixar a les 14h quan tothom va a dinar.
Nosaltres vam aprofitar tot el matí, vam recuperar forces a les 12h amb unes creps de xocolata i no vam dinar fins a les 16h, al nostre bar preferit, el Ski Bar. Allà fan uns entrepans i hamburgueses molt grans especials per esquiadors amb molt bona relació qualitat-preu.

Vam arribar molt cansats al Cerdanya EcoResort, no teníem forces ni per anar a la piscina coberta. Tocava una dutxa calenteta i a sopar aviat que a l'endemà teníem més feina.

Diumenge ens vam aixecar amb més neu i un mica tapat el dia, per sort després ens va visitar el sol. Després d'esmorzar ens vam desplaçar a l'estació de muntanya de Lles, guiats per l'equip de Cerdanya EcoResort.
Els nens es pensaven que seria una ruta senzilla per un circuit, caminar i prou, però va ser una experiència genial! Vam gaudir molt i molt, com no ho havíem pensat mai!
Moltes vegades costa fer-los caminar per la muntanya, però amb les raquetes van anar sempre els primers. Fins i tot, en certs moments, caminaven per davant dels guies, seguint sempre les seves indicacions.
El Juma i el Jordi són dos professionals magnífics que ens van explicar com caminar amb raquetes i ens van donar alguns trucs per no cansar-nos tant i gaudir del paisatge nevat.
Va ser tota una experiència que segur que repetirem, doncs ha estat una descoberta!
La ruta va durar unes 3 hores, vam arribar fins un llac congelat seguint alguns camins marcats i creant-ne de nous.

A la tornada, vam dinar a la carta al Restaurant Km Cerdanya situat a l'entrada del càmping: carn de molt bona qualitat i, com no podia ser d'una altre manera, Trinxat de la Cerdanya.

Ens vam acomiadar de recepció donant-los les gràcies per aquesta estada plena d'activitats i amb moltes ganes de tornar!

Ens veiem al Cerdanya EcoResort!!

Cerdanya EcoResort
Hotel Muntanya&Spa**** / Aparthotel Ca L´Aurèn*** / Càmping-Bungalowpark Cerdanya
Parc d'Activitats Cerdanya / Wellness Cerdanya / Miniclub el Follet Cerdà

:: viatges (14)
:: videos (121)

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET
© 2005-18 Socpetit.CAT        Grup de comunicació: Creacions.com    C/ Rovira, 43 43713 Sant Jaume dels Domenys (Tarragona)  T. 977 67 84 86  | contacte » RSS feed